Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson s50 regeneracja głowicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:07, 09 Maj 2013    Temat postu: Simson s50 regeneracja głowicy

Witajcie pewnego dnia w simosonie wystrzeliła mi świeca z kawałkami gwintu powiedzcie mi jak zastosować tą redukcję [link widoczny dla zalogowanych] wystarczy wkręcić czy jak??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:19, 09 Maj 2013    Temat postu:

Nie - nie wystarczy wkręcić, przy zerwanym gwincie masz praktycznie gołą ściankę otworu. Najpierw należy nagwintować w głowicy otwór w który wkręcisz tę redukcję. Sam dałem w innym motorowerze tokarzowi i zrobił mi taką mosiężną.
Ta z linku jest całkiem całkiem, jednak jaki gwintownik? zobaczysz gdy kupisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 09 Maj 2013    Temat postu:

Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:24, 09 Maj 2013    Temat postu:

aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:36, 09 Maj 2013    Temat postu:

Raczej nie trzeba ale pewny nie jestem, byle by tulejka ciasno się wkreciła, możesz ewentualnie hermetykiem posmarować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:43, 09 Maj 2013    Temat postu:

aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:08, 09 Maj 2013    Temat postu:

ŁukaszS50 napisał:
aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił??

Klej epoksydowy, ewentualnie taki na wysokie temperatury. Pomysł z hermetykiem nie wydaje się zły. Jak to się mówi? "może nie pomoże, na pewno nie zaszkodzi" :look
Cytat:
aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła?

Tak - tokarz jak dostanie wszystkie elementy to może nawet uwzględnić rozszerzalność temperaturową i wkręci to na "raz" - jeżeli jest OK (tokarz) to zrobi to najlepiej.
Rafał51 napisał:
Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę :]

Głowica jest z duraluminium (szajs metal) i taki stop odlewniczy ciężko się spawa bo gazuje, dla tego jego spawanie jest możliwe, ale spawy mało wytrzymałe (są zbyt porowate)


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Czw 22:11, 09 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:29, 09 Maj 2013    Temat postu:

WEŹ ODPISZ NA MOJE WIADOMOŚCI !!! Łukasz !!!! Zobacz skrzynke !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:26, 10 Maj 2013    Temat postu:

A ile zaoszczedzisz robiąc regeneracje.Lepiej kupic uzywaną albo nawet nowa.Głowice nie są drogie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:48, 10 Maj 2013    Temat postu:

No chyba raczej tulejka taniej wyjdzie bo głowica 50-60zł z Almotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:03, 10 Maj 2013    Temat postu:

Uzywka jest tańsza.Po co ci z almotu.To tylko glowica.Na allegro masz za 25 zl używkę.A zresztą kup sobie tą redukcję co chcesz a za tydzień wykrecisz ja razem że świecą hehe i kasa zamiast na browary to pójdzie na kolejna redukcję

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Pią 10:12, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:44, 10 Maj 2013    Temat postu:

Ja przykładu podałem z Almotu bo u mnie w mieście w sklepie innej głowicy niema
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:36, 10 Maj 2013    Temat postu:

No zgadza się, tak jak toncio mówił. też kiedys miałem tulejkę, wszystko niby ładnie, ale było słychać że ma przedmuchy, a poza tym przy wykręcaniu świecy, tulejka wykręcała się z głowicy razem ze świecą, osobiście też polecam nową głowicę kupić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:41, 10 Maj 2013    Temat postu:

aha a jak gwint tulejki przesmaruje jakimś dobrym klejem? I jaki klej byście polecali na wysoką temperature??

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Pią 17:48, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 10 Maj 2013    Temat postu:

No tak jak pss mówi klej epoksydowy, albo hermetyk, bo chyba raczej klej do gwintów nie wytrzyma takiej temperatury
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin