Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson s50 regeneracja głowicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:07, 09 Maj 2013    Temat postu: Simson s50 regeneracja głowicy

Witajcie pewnego dnia w simosonie wystrzeliła mi świeca z kawałkami gwintu powiedzcie mi jak zastosować tą redukcję http://allegro.pl/simson-redukcja-gwintu-w-glowicy-glowica-swieca-i3202876563.html wystarczy wkręcić czy jak??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:19, 09 Maj 2013    Temat postu:

Nie - nie wystarczy wkręcić, przy zerwanym gwincie masz praktycznie gołą ściankę otworu. Najpierw należy nagwintować w głowicy otwór w który wkręcisz tę redukcję. Sam dałem w innym motorowerze tokarzowi i zrobił mi taką mosiężną.
Ta z linku jest całkiem całkiem, jednak jaki gwintownik? zobaczysz gdy kupisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 09 Maj 2013    Temat postu:

Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:24, 09 Maj 2013    Temat postu:

aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:36, 09 Maj 2013    Temat postu:

Raczej nie trzeba ale pewny nie jestem, byle by tulejka ciasno się wkreciła, możesz ewentualnie hermetykiem posmarować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:43, 09 Maj 2013    Temat postu:

aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:08, 09 Maj 2013    Temat postu:

ŁukaszS50 napisał:
aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił??

Klej epoksydowy, ewentualnie taki na wysokie temperatury. Pomysł z hermetykiem nie wydaje się zły. Jak to się mówi? "może nie pomoże, na pewno nie zaszkodzi" :look
Cytat:
aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła?

Tak - tokarz jak dostanie wszystkie elementy to może nawet uwzględnić rozszerzalność temperaturową i wkręci to na "raz" - jeżeli jest OK (tokarz) to zrobi to najlepiej.
Rafał51 napisał:
Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę :]

Głowica jest z duraluminium (szajs metal) i taki stop odlewniczy ciężko się spawa bo gazuje, dla tego jego spawanie jest możliwe, ale spawy mało wytrzymałe (są zbyt porowate)


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Czw 22:11, 09 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:29, 09 Maj 2013    Temat postu:

WEŹ ODPISZ NA MOJE WIADOMOŚCI !!! Łukasz !!!! Zobacz skrzynke !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:26, 10 Maj 2013    Temat postu:

A ile zaoszczedzisz robiąc regeneracje.Lepiej kupic uzywaną albo nawet nowa.Głowice nie są drogie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:48, 10 Maj 2013    Temat postu:

No chyba raczej tulejka taniej wyjdzie bo głowica 50-60zł z Almotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:03, 10 Maj 2013    Temat postu:

Uzywka jest tańsza.Po co ci z almotu.To tylko glowica.Na allegro masz za 25 zl używkę.A zresztą kup sobie tą redukcję co chcesz a za tydzień wykrecisz ja razem że świecą hehe i kasa zamiast na browary to pójdzie na kolejna redukcję

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Pią 10:12, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:44, 10 Maj 2013    Temat postu:

Ja przykładu podałem z Almotu bo u mnie w mieście w sklepie innej głowicy niema
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:36, 10 Maj 2013    Temat postu:

No zgadza się, tak jak toncio mówił. też kiedys miałem tulejkę, wszystko niby ładnie, ale było słychać że ma przedmuchy, a poza tym przy wykręcaniu świecy, tulejka wykręcała się z głowicy razem ze świecą, osobiście też polecam nową głowicę kupić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:41, 10 Maj 2013    Temat postu:

aha a jak gwint tulejki przesmaruje jakimś dobrym klejem? I jaki klej byście polecali na wysoką temperature??

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Pią 17:48, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 10 Maj 2013    Temat postu:

No tak jak pss mówi klej epoksydowy, albo hermetyk, bo chyba raczej klej do gwintów nie wytrzyma takiej temperatury
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin