Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Amal 18 do simsona s50

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:40, 10 Maj 2013    Temat postu: Amal 18 do simsona s50

Czy ten gaźnik http://allegro.pl/nowy-gaznik-amal-18-mm-simson-s50-s51-s60-s70-i3188678690.html będzie pasował do simsona s50 silnik stara 3 o pojemności 63ccm będzie pasował na szpilki?? bo otwór jest chyba nieco większy??Pomocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:45, 10 Maj 2013    Temat postu:

Będzie pasował, ale żeby był jakiś efekt to musisz rozwiercic dolot w cylku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:52, 10 Maj 2013    Temat postu:

aha a czy dużo trzeba rozwiercać?? a powiedz mi jeszcze czy gaźnik od simsona s51 będzie pasował?? bo na aukcjach pisze że pasuje do simsona s50, s51
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:56, 10 Maj 2013    Temat postu:

No dolot musisz rozwiercić na 18mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:01, 10 Maj 2013    Temat postu:

do samej tuleij?? czy tylko z początku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:14, 10 Maj 2013    Temat postu:

Tyle ile się da, ale i tak do samej tuleji nie rozwiercisz, bo dolot im dalej idzie tym jest szerszy otwór
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:40, 10 Maj 2013    Temat postu:

Wystarczy jak wjedziesz ok 4-5 cm, początek musisz tylko roztoczyć, później kanał i tak się rozszerza. Co do gaźników z Allegro to różnie bywa, ja bym sobie odpuścił. jeżeli założysz gaźnik serii 16n3-X to odczujesz spadek mocy, spadek przyspieszenie i prędkości maksymalnej, możesz kupić Ori BVF 16n1-11 to byłoby git : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:59, 10 Maj 2013    Temat postu:

Ja polecam tego amal 18.Całkiem inna praca paliwowo powietrzna.Różnicę czuć od razu.Poprostu cylinder dostaje co chce.Te tanie bvf to padaka.W moim przypadku ssanie jest zbędne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:03, 11 Maj 2013    Temat postu:

A ja polecam 16n3. Bardzo dobry gaźnik, simek ładnie chodzi, wkręca się, i co najważniejsze spalanie w normie. ok 3l i nic więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:25, 11 Maj 2013    Temat postu:

a co myślicie o tym gaźniku oryginał czy podróbka? niby jest znaczek bvf ale w dzisiejszych czasach wszystko podrobią dlatego chce sie upewnić. http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/1975/GAZNIK-BVF-SIMSON-S51-S70-16N1-11-org-+-instrukcja.html?ref=qq1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:44, 11 Maj 2013    Temat postu:

Ten gaźnik jest oryginalny wyprodukowany przez firmę MZA, jest to bardzo dobry gaźnik, jest lepszy od 16N3, chodzi o to, że jest łatwiejszy w regulacji i podobno na nim szybciej jeździ, bo 16N3 były blokowane po upadku DDR żeby była mniejsza emisja spalin bo ktoś zażyczył sobie takiej ustawy... Ja jeżdżę właśnie na 16N3 i chodźi dobrze ale planuje sobie zmienić właśnie na 16N1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:06, 11 Maj 2013    Temat postu:

Nie po upadku tylko po wejściu norm emisji spalin. Ten gaźnik jest dobry ; ) Maiłem dwa takie i sprawowały się świetnie ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin