Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson S50 odpala i gaśnie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinek93
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:55, 02 Mar 2016    Temat postu: Simson S50 odpala i gaśnie.

Witam
Posiadam Simsona S50 Electronic.
Wymieniłem uszczelniacze, wszystkie uszczelki, cylinder DDR po szlifie.
I jest problem bo Simson odpala i gaśnie. Poniżej zamieszczam filmik jak to wygląda. Proszę nie zwracać uwagi na kranik bo był zakręcony tylko na chwilę.
https://vimeo.com/157441026

Gaźnik wyczyszczony, zapłon ustawiłem na znaki ( nie mam lampy stroboskopowej), kompresja jest dobra. Próbowałem na 3 świecach ale to samo. Wydaje mi się, że jest za słaba iskra. Za każdym razem jak odkręcę świece to jest mokra czyli wychodzi na to, że zalewa cały czas.

Co mogę z tym zrobić? Od czego zacząć sprawdzanie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudziak
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:16, 02 Mar 2016    Temat postu:

Możliwe że gaźnik jest uszkodzony(dziurawy pływak)i zalewa świece lub też coś modułem lub samą cewką zapłonową.Ja bym sprawdził najpierw pływak czy nie jest dziurawy ogólnie gaźnik i ogólnie połączenia kabli czy któryś się gdzieś nie przetarł i czy są dobrze wciśnięte a jak to nic nie da no to musisz szukać przyczyny w module lub samej cewce w iskrowniku...A i jeszcze takie pytanie skąd jesteś bo jednego Cinka kojarzę Wide grin
Odpisz bo jeśli to ty to mam do cb niespełna 500m Wide grin


Ostatnio zmieniony przez Rudziak dnia Śro 22:51, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:48, 02 Mar 2016    Temat postu:

Jak by był dziurawy pływak to by benzyna ciekła z otworów odpowietrzających jak ze świni. W sumie to najważniejsza rzecz.. jak wygląda świeca po tym jak zgaśnie, jest sucha czy mokra. I kolejna sprawa... w każdej książce serwisowej napisane jest, że tylko fabrycznie nowy sprzęt może być ustawiony według oznaczeń na karterach! Generalnie lampa stroboskopowa by się przydała. I jak już mowa o szlifie to czy masz dobrane odpowiednie pierścienie i tłok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinek93
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:49, 06 Mar 2016    Temat postu:

Rudziak napisał:
Możliwe że gaźnik jest uszkodzony(dziurawy pływak)i zalewa świece lub też coś modułem lub samą cewką zapłonową.Ja bym sprawdził najpierw pływak czy nie jest dziurawy ogólnie gaźnik i ogólnie połączenia kabli czy któryś się gdzieś nie przetarł i czy są dobrze wciśnięte a jak to nic nie da no to musisz szukać przyczyny w module lub samej cewce w iskrowniku...A i jeszcze takie pytanie skąd jesteś bo jednego Cinka kojarzę Wide grin
Odpisz bo jeśli to ty to mam do cb niespełna 500m Wide grin


Nie to nie ja.
Gaźnik jest w porządku, paliwo w komorze pływakowej wyregulowałem. Iglica na samym dole.
Sprawdzałem jeszcze na oryginalnym gaźniku ale to samo.
Aktualnie mam gaźnik BVF 16N1-11. Nigdy nie było z nim problemów.

Zauważyłem, że leje benzyna z kolanka. Lub to olej bo gesty i czarny.
Kupiłem jeszcze nową świece beru isolator ZM 14-260 i nową fajkę. Iskra niebieska,przeskakuje ale jest dosyć słaba.
Cały czas zalewa świecę, jest czarna.

pazio777 napisał:
Jak by był dziurawy pływak to by benzyna ciekła z otworów odpowietrzających jak ze świni. W sumie to najważniejsza rzecz.. jak wygląda świeca po tym jak zgaśnie, jest sucha czy mokra. I kolejna sprawa... w każdej książce serwisowej napisane jest, że tylko fabrycznie nowy sprzęt może być ustawiony według oznaczeń na karterach! Generalnie lampa stroboskopowa by się przydała. I jak już mowa o szlifie to czy masz dobrane odpowiednie pierścienie i tłok?


Świeca jest cały czas mokra i czarna.
Tłok i pierścienie odpowiednie dobrane.


Ostatnio zmieniony przez cinek93 dnia Nie 10:50, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 3:16, 07 Mar 2016    Temat postu:

Faktycznie warto by było sprawdzić stan plywaka i czy jest odpowiednio ustawiony. Poza tym może filtr powietrza jest zarąbany? :P próbowałeś na innych ustawieniach iglicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin