Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozmiar dysz 16n3-4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:59, 23 Kwi 2015    Temat postu: Rozmiar dysz 16n3-4

Witam. Jakiej wielkości są standardowo dysze w gaźniku 16n3-4 oraz jakie można założyć pod cylinder 60?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:32, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Główna 70, startowa 60, biegu jałowego 35. Do 60 spróbuj 72 główną.

Ostatnio zmieniony przez MarcinSimsonFan21 dnia Pią 16:41, 24 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Ok. Czy zmiana dyszy może rozwiązać taki problem: rozpędzam się do 60km/h i wtedy czuć, jakby silnik stracił całą moc, a po ujęciu gazu gaśnie. Za 3 kopem odpala i jedzie normalnie (<60km/h). Myślę, że to związane z brakami w dostawie paliwa. Przy odpalaniu na zimnym nie trzyma wolnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:49, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Ewidentnie brakuje mu paliwa. Musisz zobaczyc czy masz ustawiony poziom paliwa na 9mm od krawędzi. Po ustawieniu prawidlowego poziomu załóż gaźnik i sie przejedz. Jak to nie pomoze zaloz dysze 72. Iglice na ktorym rowku masz zachaczona?Kranik od baku czysty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:48, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Pływak miał 2 różne poziomy, jeden z nich miał 9 mm, ale od tej wewnętrznej (niższej) powierzchni - wyrównałem i ustawiłem na 8 mm, zgodnie z książką E. Wernera. Cały gaźnik wyczyściłem, w końcówce, z której w przypadku zalania ma odpływać nadmiar paliwa znalazłem zapałkę (jakiś „jyntelygient” zatkał). Na wolnych przy zimnym silniku jest lepiej, lepiej reaguje na gaz, ale większych prędkości jeszcze nie sprawdzałem (jechałem do 45 - nie wziąłem kasku, poza tym jest na dotarciu - 200 km). Dokładny test zrobię być może jutro. Iglicy nie ruszałem, jest na 3 rowku od dołu. Przy okazji - da się coś zrobić z tak zrytą śrubą? [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Sob 21:22, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:35, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Śrubkę spróbuj odkręcić uderzając po krawędzi cienkim śrubokrętem, jak nie pomoże to zostanie Ci tylko opcja z rozwierceniem cienkim wiertłem. Nową śrubkę możesz kupić Jackmotors

Ostatnio zmieniony przez MarcinSimsonFan21 dnia Sob 23:57, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:23, 18 Maj 2015    Temat postu:

Odświeżam temat. Czy dyszę główną w 16n3-4 da się rozebrać, tj. wykręcić z niej dyszę w celu jej wymiany? Jeśli tak, to w jaki sposób?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:28, 19 Maj 2015    Temat postu:

Nie za bardzo rozumiem pytania. Chodzi Ci o wykręcenie dyszy głównej z uchwytu dyszy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:56, 19 Maj 2015    Temat postu:

Chodzi o to, czy z tego: [link widoczny dla zalogowanych] da się wykręcić to: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:12, 19 Maj 2015    Temat postu:

Oczywiście, że tak. Musisz trzymac uchwyt dyszy kluczem najprawdopodobniej 12( to to z pierwszego zdjęcia) , a dyszę normalnie śrubokrętem odkręcasz ;D

Ostatnio zmieniony przez MarcinSimsonFan21 dnia Wto 14:15, 19 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:27, 19 Maj 2015    Temat postu:

Dla ścisłości - klucz 10, ale nie o tym mowa. Próbowałem tak odkręcić, ale za nic w świecie nie ruszy, tylko ukruszyłem łeb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:04, 19 Maj 2015    Temat postu:

Widocznie się zapiekła, pozostaje Ci psiknąć wd-40 i spróbować odkręcić znów. Gdyby wd nie pomogło odkręć uchwyt dyszy z gaźnika, zachacz dyszę w szczęki imadła i odkręcaj tym kluczem 10 uchwyt. Musi się odkręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:11, 20 Maj 2015    Temat postu:

Kiedyś miałem ten sam problem.. :P
Nic się nie ruszyło, wszystko się pokruszyło. Kupiłem amala
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:47, 22 Maj 2015    Temat postu:

Śrubę rozwierciłem - zostało niewiele gwintu, ale nowa się trzyma. Wykręciłem tę dyszę (przy okazji pół łba odłamałem) i wkręciłem 72. Widać poprawę, ale więcej będę mógł powiedzieć po regulacji.

@up - Kupiłbym Amala, ale skoro z BVF-a da się coś ugrać, to się nie opłaca.

EDIT: Odświeżam ponownie. Obniżyłem iglicę z powrotem na trzeci rowek. Przy dyszy 72 - było nieźle. Potem 73 i nowe uszczelki - na wysokich obrotach (np. 25 km/h na dwójce) lub na czwórce przy 45/h znowu wrócił schemat: daję gazu -> czuć szarpnięcie -> jedzie, ale brakuje mocy -> po ujęciu gazu, o ile się nie wciśnie sprzęgła i nie ruszy ze dwa razy manetką, gaśnie -> kilka kopów -> odpala -> jadę dalej. Podejrzewam, że ma za mało powietrza. Sprawdziłbym to sam, ale wolę, by wpierw wypowiedział się ktoś z większym doświadczeniem (znowu nie będę mógł dojść do ładu z regulacją).


Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Pią 17:08, 29 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:25, 29 Maj 2015    Temat postu:

Filtr powietrza czysty? W tym gaźniku iglica obciążenia częściowego powinno być na 4 rowku od góry. Jak simson zachowuje się przy maksymalnie odkręconej manetce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin