|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnykmh
Nowicjusz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogi (okolice krosna) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:02, 12 Wrz 2010 Temat postu: Problem z simsonem ,prawdopodobnie zapłon ;( |
|
|
Witam , mam pewien problem prawdopodobnie zapłon , otóż problem z tym że jak wbijam mojego simsona na duże obroty po pewnym momencie , strzela z tłumnika i gaśnie , powtarza się często , problem pojawia się też wtedy kiedy jadę na prostej i simson jedzie cały czas na tych samych obrotach , czy to jest problem z źle ustawionym zapłonem ? czy też może gaźnik ?, mój simson jest trochę chumorzasty raz jest mocny i jedzie bardzo szybko 75 km/h i w góre a jak jest słaby to nie dobije nawet do 65km/h , z góry dziękuje za odpowiedzi.A i jeszcze jedno pytanie,od czego zależy moc silnika dlaczego sie tak dzieje że raz jest mocny a raz słaby?.
Ostatnio zmieniony przez Czarnykmh dnia Nie 14:42, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Wto 17:39, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę że trzeba ustawić zapłon. Jeżeli masz zapłon platynkowy to sprawdź też przerwe na świecy i przerywaczu..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aezakmi666
Nowicjusz
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:39, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
możłiwe ze powietrze , w swoim też tak miałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Śro 21:12, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wymien kondensator posprawdzaj przerwy tak jak kolega pisal wyzej wymien swiece i powinno to pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:00, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wedlug mnie to ze strzelaCi w tlumik to wina zbyt poznego zaplonu i mieszanka spala Ci sie za komora spalania a z ta moca to ciekawa sprawa. a czy te roznice w mocy pojawily Ci sie po zmiaqnie paliwa? bo moze po tankowaniu zrobiles zbyt bogata mieszanke i simson stracil automatycnzie torche mocy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mgpentium
Nowicjusz
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:41, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw dokładnie zapłon od nowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnykmh
Nowicjusz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogi (okolice krosna) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:54, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moc w simsonie właśnie nie zależy od paliwa bo raz jest mocny a raz nie na tym samym paliwie , nie wiem co mu się dzieje , z tego co widzę mam inne koło magnesowe ta krzywka która otwiera platynki jest w innym miejscu dlatego też muszę trochę się pobawić bo jak przesuwam wszystko tzn ustawiam zapłon , zawadza mi o jakieś wygrubienia w dekielku i nie da rady dalej przesunąć sprawdzałem zapłon mam gdzieś 1,1 mm a powinno być przynajmniej 1,5 mm jak wyczytałem na tej stronie , to mozę rozwiązać problem strzelania z rury wydechowej , jeśli chodzi o kondensator to mam nowy tak samo wszystkie cewki , no ale co może być przyczyną że raz jest słaby a raz mocny , może to filter ? ale nie wiem liczę na waszą pomoc napewno lepiej się na tym znacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:08, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe z tą różnicą mocy. Ja raz też tak raz miałem jadę sobie jadę a nagle dostał kopa choćby nitro tylko mniej odczuwalne chwile jadę i znowu spokój. Możliwe że to coś z paliwem bądź temperaturą może się zdarzać że mieszanka w jednym momencie nie ulega pełnemu spaleniu a w następnym cyklu masz z dodatkiem i tak przez chwile. ciekawa sprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnykmh
Nowicjusz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogi (okolice krosna) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:05, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Rozwiązałem ten problem ,był to ciągle przestawiający się zapłon i wadliwe koło magnesowe które trzeba było zanitować bo zahaczało o aparat zapłonowy i go przesuwało , sam aparat tez nie trzymał się dobrze bo zaczepy które go trzymały były w nie najlepszym stanie , no ale teraz zakupię nowe zaczepy ustawię zapłon i będę się cieszył z jazdy na nim ;)dziękuję wszystkim za pomoc .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|