Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z regulacją 16N3-4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnyre93
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:32, 08 Paź 2009    Temat postu: Problem z regulacją 16N3-4

Wymieniłem 16N1 (na którym mój s51 pięknie truchtałWide grin), na 16N3-4 w którym wyregulowałem poziom paliwa i wolne obroty wg książki "Jeżdże...", ale mam dwa problemy:
- simek nie idzie pod obciążeniem, na maksymalnie podniesionej iglicy z jeszcze troche (ale słabo) jeździ
- gdy go wziąłem na przegazówke po biegach na stopkach, to po chwili chodzenia na wysokich obrotach zdychał. Jakby wysuszył całe paliwo z gaźnika. :/
Co mam zrobić bo chyba wrócę do 16N1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:38, 08 Paź 2009    Temat postu:

ekhem... Jak "pięknie truchtał" to po kiego grzyba wymieniałeś gaźnik?!
na 99% kupiłeś gaźnik z dyszą super MOC za 55zł z allegro... Nie rozumię cie jak dobrze chodził to zachciało ci sie nowego gaźnika...


Ostatnio zmieniony przez Styropian dnia Czw 21:39, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:01, 08 Paź 2009    Temat postu:

jezeli jest tak jak kolega wyzej napisal, to 50 zł wyrzuciłes w bloto, i jestem teog zywym przykładem, a poza tym 16n1 jest o niebo lepszy od 16n3-4 i simek na nim naprawde duzo lepiej zapierdala!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnyre93
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:41, 09 Paź 2009    Temat postu:

Wiesz Cichy nad sensem zmiany niechce mi sie z tobą dyskutować, bo nie o to mi chodzi. Jedyne co to mój błąd że nie spytałem sie wcześniej czy jest sens zmiany.

A jeśli chodzi o gaźnik ma oznaczenia MZA i opis "Made in china" Wide grin, kosztował coś koło 150zl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
--DieGo--
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:22, 09 Paź 2009    Temat postu:

A gdzie kupiłeś tego n3-4? Ja też miałem z tym gaźnikiem taki problem, że na luzie ładnie chodził a jechać nie chciał... To pozałatwiałem 3 takie gaźniki i skleciłem z nich jeden i podczas jazdy bardzo fajnie chodził ale przy gaszeniu dawał zbyt dużo paliwa i zalewał świece. Przez co jak simek stał z 10 min. to potem żadna siła nie mogła go odpalić. Wnerwiało mnie to że wszędzie musiałem zabierać klucz do świec i szmatkę, więc kupiłem n1-11 u p. Kniazia i od tego czasu święty spokój...

Ostatnio zmieniony przez --DieGo-- dnia Pią 18:23, 09 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:53, 09 Paź 2009    Temat postu:

kupilem go bodajrze na agmocie, troche pochodzil i trup, ale przelozylem z niego wszystkie flaki do oryginalnego korpusu i zobaczymy co to bedzie ( bo na razie zimowy remont i nie bylo okazji sprawdzic Happy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnyre93
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:54, 10 Paź 2009    Temat postu:

Kupiłem go w sklepie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin