| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:19, 20 Sty 2011    Temat postu: problem z odpaleniem... |  |  
				| 
 |  
				| Czesc. Mam do was pytanie, bo nie wiem czemu moj simek nie pali, iskra jest paliwo tez, dodam tylko ze robiłem wymiane klinu na wale, a tak po za tym nic. Nie wiem co mu lezy na sercu ze niechce "isc", mozecie mi pomoc. ?! mam simsona sr 50
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Syzyf Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 12 Paź 2007
 Posty: 3767
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:01, 20 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Może klin nie blokuje dobrze magneta albo go ścięło? Sprawdź, czy magneto sztywno siedzi na wale: włącz bieg, zablokuj ręką/nogą  tylne koło i spróbuj je obrócić na wale. 
 Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Czw 22:01, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 12:21, 21 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| kirownik, zrobiłem tak jak pisałeś, wrzuciłem na 1 bieg, zatrzymałem tylne koło i przekręciłem magneto. Magneto sie obruciło wraz z wałkiem dodam tylko ze w jednym momencie poczułem nie za mocny opor, ale sie opkreciło, no a afektu nadal nie ma. :-( |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Syzyf Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 12 Paź 2007
 Posty: 3767
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 12:31, 21 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jak miałeś na biegu i zatrzymane tylne koło (a tym samym wał korbowy), to jakim cudem magneto ci się obróciło? Klin jest za płytki albo masz za słabo dokręcone magneto.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 14:14, 21 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| kierwonik, jednak zle dokrecilem magneto, juz to z korygowałem i simek odpala, ale teraz mam inny problem strasznie mi kopci, a po zapaleniu obroty mi maleją i gaśnie, a jak probuje ruszyc to tez gasnie ;/ dodam tylko ze mam nowy gaznik. I jeszcze jedno na postoju jak dodam gazu to obroty ida na full, nie dusi sie , a odpala od kopa. 
 Ostatnio zmieniony przez bartek393 dnia Sob 12:04, 22 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 13:42, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY
 Sob 15:09, 22 Sty 2011    Temat postu: gasnący silnik
 |  |  
				| 
 |  
				| Czesc, co moze byc przyczyna gasnącego simka sr50. Gdy go odpale to obroty sa wysokie i powoli spadają do 0. Podobnie jest przy ruszaniu
   
 Po co zakładasz nowy temat z tym samym pytaniem, co w poprzednim poście tego tematu? Przeniosłem posty. Syzyf
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| dam92 Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 1424
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tychy
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:20, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY
 Sob 15:09, 22 Sty 2011    Temat postu:
 |  |  
				| 
 |  
				| przytkany kranik/gaźnik |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| turbosprezarka Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 21 Sty 2011
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wziąć dziewczyne
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:49, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY
 Sob 15:10, 22 Sty 2011    Temat postu:
 |  |  
				| 
 |  
				| Spróbuj wyczyścić gaźnik,może jest zapchany   |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Simson RM Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 19 Paź 2009
 Posty: 1989
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Iwiny
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:01, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY
 Sob 15:10, 22 Sty 2011    Temat postu:
 |  |  
				| 
 |  
				| Może łapie ci lewe powietrze (nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem) |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:08, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY
 Sob 15:11, 22 Sty 2011    Temat postu:
 |  |  
				| 
 |  
				| a to ze jak wrzuce bieg tez mi gasnie czym to moze byc spowodowane?? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| qurier92 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 21 Sie 2007
 Posty: 153
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Stalowej Woli
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 17:33, 22 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Brakiem sprzęgła? = Regulacja sprzęgła? Olej to wymiany? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:38, 25 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| sprzeglo jest nowe, ale chcialbym byscie mi pomogli z zaplonem, tutaj wrzuce zdjecie i pokazali gdzie jest lub gdzie szukac tych kresek do zaplonu, bo ja mam bardzo duzo kresek samo robek od poprzednich wlascicieli i naprawde pogubilem sie w tym :-( wiec prosilbym was o pomoc, dziekuje [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Takie duże zdjęcia załączaj jako miniaturkę, bo się Forum rozjeżdza - poprawiłem. Zresztą i tak jest niewyraźne
   Syzyf
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Pustack V.I.P
 
  
 
 Dołączył: 09 Kwi 2009
 Posty: 4332
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Grybów
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:03, 25 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Chodzi o kreski do ustawienia zapłonu? Skoro jest ich dużo, to przeczytaj kilka razy temat o ustawianiu zapłonu i jak zrozumiesz to sam ustawisz bez tych kresek.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Ksander56 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 19 Sty 2011
 Posty: 51
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bolesławiec
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 22:01, 25 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| albo masz źle ustawiony zapłon , albo masz zapchany wlot do gażnika ; p to dwie przyczy tego co napisałeś . miałem tak samo .
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| bartek393 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 20 Sty 2011
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 14:17, 26 Sty 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ok kreski znalazłem na magnecie i karterze ( obudowie silnika) no i pozostaje mi stator, w jakim polozeniu go ustawic ?? 
 I mam jeszcze jedno pytanie w sprawie statora, odrazu przypominajac ze jestem nowym uzydkownikiem simsona sr 50 i malo o nich wiem i jednoczesnie chcialbym sie duzo dowiedziec i o co chodzi w tym "iskrownik na przerywacz platny 6V 12V" i jak sprawdzic jaki ja mam zapłon elektroniczny czy mechaniczny?
 
 Ostatnio zmieniony przez bartek393 dnia Śro 14:40, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |