Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po wymianie pierscieni cos "strzyka"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:38, 24 Mar 2009    Temat postu: Po wymianie pierscieni cos "strzyka"

Siema. Dzisiaj z nudów wymieniłem sobie pierścionki, stare co prawda było juz zużyte ponieważ różniły sie grubością od nowych. Ok, ja zadowolony ze udało sie sie nawet szybko nałożyć cylinder, odpalam a tu ZONK! cos mi strzyka w silniku. Dolałem trochę oleju do mieszanki ale dalej to samo. Dodam ze dzieje sie tak tylko na wolnych obrotach. To jest normalne? pierścienie tez trzeba jakoś docierać?

2.jeszcze mam jedno pytanie ale chyba nie do tego działu. Ale jak mam tu juz temat to zapytam tutaj. Mam taki problem z gazem. bo mam troche za wysokie obroty na biegu jałowym. Wkręcam sróbke wolnych obrotów to zmniejszają sie ale znowu nie wkręca sie tak jak powinien i jak robi to teraz choc teraz jak jest zimny, jak chce dac na jedynce na wyzsze obroty to w połowie manetki tak zaczyna przerywać jakby mu paliwa brakowało, coś w tym stylu. (jeżeli nie będziecie wiedzieć o co chodzi mogę nagrać filmik jak to sie dzieje) Po przejechaniu 200 m juz jest normalnie.
Nie chce żadnych odp typu: a może zrób to, a może tamto. Kto wie, niech konkretnie napisze co zmienić, co mogło by być tego przyczyną.

z góry dzięki za odp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baziol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamiennik/k Drezdenka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:57, 24 Mar 2009    Temat postu:

a nie ma progu czasami cylinderek?? a co do obrotow to mozliwe ze nie masz dobrego poziomu paliwa w gazniku i moze jest zapchany dolot do gaznika tzn te miejsce gdzie nakladasz wezyk do paliwa.. .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:32, 24 Mar 2009    Temat postu:

Wiesz moze byc pare przyczyn nie tylko jedna konkretna sprawa zrub to i bedzie juz chodzic ... musisz zaczac od zdjecia wyczysczenia gaznika , ustawienia odpoiwedniego poziomu paliwa , wyregulowanie go i potem zobaczymy co dalej moze , sprawdz uczelke miedzy cylindrem a gaznikiem i szczelnosc z filterm powietrza i przy okazji filtr. Gdy to nie pomoze napisz co sie dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:39, 24 Mar 2009    Temat postu:

brozek, wiem o czym mowisz, jezeli ci sie chce to zdejmij jeszcze raz cylinder i wloz 2 uszczelki pod cylinder - kartery. Generalnie chodzi o ten mikro prog pozostaly po gmp, tam pierscienie nagle sie musza zcisnac mocniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 14:08, 25 Mar 2009    Temat postu:

Zgadzam się z Antoniem, jeszcze jak miałem kiedyś 50cm3 to identycznie miałem jak ty. Ale postanowiłem to zostawić i po jakimś czasie przestało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:25, 25 Mar 2009    Temat postu:

ok, a moze byc taka drukowana uszczelka? bo mam takie z forum, wydrukowałem na twardym papierze ale nie zakładałem teraz bo stara nie była przedarta jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:34, 25 Mar 2009    Temat postu:

O wlasnie, stara uszczelka jest juz ubita, przez co cylinder wchodzi jeszcze glebiej. Oczywiscie ze moze to byc uszczelka domowej roboty, polecam tekturke 0,2-0,3mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:29, 25 Mar 2009    Temat postu:

no ja mam 2 na takim sztywnym bloku. Jutro to wymienie. Przed chwilą patrzyłem to jakby miej to było słychać ale to pewnie przez to ze mi spaliny spier#4#%^& na kolanku i jest bardzo głośny. Musze na wierzch kolanka nadspawac i później zeszlifować na gładko bo mam teraz takie pogięte tam

Ostatnio zmieniony przez brozek dnia Śro 19:31, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin