 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan

Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:38, 24 Mar 2009 Temat postu: Po wymianie pierscieni cos "strzyka" |
|
|
Siema. Dzisiaj z nudów wymieniłem sobie pierścionki, stare co prawda było juz zużyte ponieważ różniły sie grubością od nowych. Ok, ja zadowolony ze udało sie sie nawet szybko nałożyć cylinder, odpalam a tu ZONK! cos mi strzyka w silniku. Dolałem trochę oleju do mieszanki ale dalej to samo. Dodam ze dzieje sie tak tylko na wolnych obrotach. To jest normalne? pierścienie tez trzeba jakoś docierać?
2.jeszcze mam jedno pytanie ale chyba nie do tego działu. Ale jak mam tu juz temat to zapytam tutaj. Mam taki problem z gazem. bo mam troche za wysokie obroty na biegu jałowym. Wkręcam sróbke wolnych obrotów to zmniejszają sie ale znowu nie wkręca sie tak jak powinien i jak robi to teraz choc teraz jak jest zimny, jak chce dac na jedynce na wyzsze obroty to w połowie manetki tak zaczyna przerywać jakby mu paliwa brakowało, coś w tym stylu. (jeżeli nie będziecie wiedzieć o co chodzi mogę nagrać filmik jak to sie dzieje) Po przejechaniu 200 m juz jest normalnie.
Nie chce żadnych odp typu: a może zrób to, a może tamto. Kto wie, niech konkretnie napisze co zmienić, co mogło by być tego przyczyną.
z góry dzięki za odp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baziol
Nowicjusz

Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamiennik/k Drezdenka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:57, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a nie ma progu czasami cylinderek?? a co do obrotow to mozliwe ze nie masz dobrego poziomu paliwa w gazniku i moze jest zapchany dolot do gaznika tzn te miejsce gdzie nakladasz wezyk do paliwa.. .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec

Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:32, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz moze byc pare przyczyn nie tylko jedna konkretna sprawa zrub to i bedzie juz chodzic ... musisz zaczac od zdjecia wyczysczenia gaznika , ustawienia odpoiwedniego poziomu paliwa , wyregulowanie go i potem zobaczymy co dalej moze , sprawdz uczelke miedzy cylindrem a gaznikiem i szczelnosc z filterm powietrza i przy okazji filtr. Gdy to nie pomoze napisz co sie dzieje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:39, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
brozek, wiem o czym mowisz, jezeli ci sie chce to zdejmij jeszcze raz cylinder i wloz 2 uszczelki pod cylinder - kartery. Generalnie chodzi o ten mikro prog pozostaly po gmp, tam pierscienie nagle sie musza zcisnac mocniej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 14:08, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Antoniem, jeszcze jak miałem kiedyś 50cm3 to identycznie miałem jak ty. Ale postanowiłem to zostawić i po jakimś czasie przestało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan

Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:25, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ok, a moze byc taka drukowana uszczelka? bo mam takie z forum, wydrukowałem na twardym papierze ale nie zakładałem teraz bo stara nie była przedarta jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:34, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
O wlasnie, stara uszczelka jest juz ubita, przez co cylinder wchodzi jeszcze glebiej. Oczywiscie ze moze to byc uszczelka domowej roboty, polecam tekturke 0,2-0,3mm.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan

Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:29, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no ja mam 2 na takim sztywnym bloku. Jutro to wymienie. Przed chwilą patrzyłem to jakby miej to było słychać ale to pewnie przez to ze mi spaliny spier#4#%^& na kolanku i jest bardzo głośny. Musze na wierzch kolanka nadspawac i później zeszlifować na gładko bo mam teraz takie pogięte tam
Ostatnio zmieniony przez brozek dnia Śro 19:31, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|