Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierścienie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:30, 23 Paź 2008    Temat postu: Pierścienie

Mam pytanie z prośbą o odpowiedź. Niedawno, zmieniałem pierścienie w simsonie. Niestety dawałem mu za dużo w p***ę i jeden pękł, a drugi wtopił się w tłok. Pomyślałem, że kupię tłok, pierścienie, sworzeń - cały komplet, założe wleję więcej oleju i będę docierał. jednak po odpaleniu simka pierścienie strasznie stukają... To normalne? Przestaną tak strasznie dzwonić? Przejechałem spokojnie już ponad 50 km z predkoscia max 45 km/h i dalej dzwonią. To minie? Prosze o szybką odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:55, 23 Paź 2008    Temat postu:

hmmm, trudno powiedziec, jak mialem jawke to pierscienie dzwonily od poczatku do konca jej istnienia a miala 2 remonty ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:07, 23 Paź 2008    Temat postu:

Zobacz czy założyłeś tłok i pierścienie pod dobry wymiar względem siebie i szerokości wewnętrznej tuleji cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:14, 23 Paź 2008    Temat postu:

Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 10:26, 24 Paź 2008    Temat postu:

Karkówa napisał:
Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.


Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:06, 24 Paź 2008    Temat postu:

pawels2004 napisał:
Karkówa napisał:
Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.


Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć.



Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 16:28, 24 Paź 2008    Temat postu:

ale zauwazcie ze niektore tloki maja rozmiar powiedzmy 39,99 a inny 39,97 i to przy pasowaniu cylinder-tlok bardzo duzo znaczy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:32, 24 Paź 2008    Temat postu:

Boze...wtopil sie w tłok?? to Co Ty tym robiles pole orales??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:07, 24 Paź 2008    Temat postu:

tlok za 3 zl pierscienie po 50 gr za sztuke i zapedy kierowcy na endurzaka wystarcza ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:48, 24 Paź 2008    Temat postu:

"Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował"

Jest Wink (1), w WSK 175 co chwile koledze pierscienie pekaly a cylek jak nowy. nie wiem jakim cudem ale naprawde...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob 14:00, 25 Paź 2008    Temat postu:

Karkówa napisał:
pawels2004 napisał:
Karkówa napisał:
Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.


Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć.



Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował.


chyba kolega nie jest tak głupi (sorki za określenie) że wsadził porysowany cylinder....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:10, 25 Paź 2008    Temat postu:

pawels2004 napisał:
Karkówa napisał:
pawels2004 napisał:
Karkówa napisał:
Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.


Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć.



Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował.


chyba kolega nie jest tak głupi (sorki za określenie) że wsadził porysowany cylinder....



Znam takich także i to jest możliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:58, 25 Paź 2008    Temat postu:

Hakuj napisał:
tlok za 3 zl pierscienie po 50 gr za sztuke i zapedy kierowcy na endurzaka wystarcza ;D

kupiłbyś tłok za 3zł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 18:04, 25 Paź 2008    Temat postu:

polski uzywany Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:47, 25 Paź 2008    Temat postu:

COsty kupilem komplet z pierscieniami za 22 ziko teraz, i teraz dzwonią, wczesniej miałem orginalny tłok, ale zmieniłem pierścienie tylko, wtedy nie dzwoniły, miał pizde i nie mogłem się oprzeć zeby zobaczyć co potrafi, i tedy mi je wtopiło w org tłok;/ Cyler rys nie ma, patrzyłem. Pytałęm kumpla to pwoiedział że tłok może być niedopracowany, pierścienie mogą mieć luz góra-dół. Co o tym myślicie? dwa razy sciagalem cylinder bo tez pomyslalem o tym ze moze zle zalozone- dupa, dalej to samo. Przeejchalme juz na nich ponad 100 km i dalej dzwonią. To zaczyna się robić wkurwiające

PS: Pierścienie któe się wtopiły były po 5 zł sztuka Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin