 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baloniq92
Nowicjusz

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:30, 23 Paź 2008 Temat postu: Pierścienie |
|
|
Mam pytanie z prośbą o odpowiedź. Niedawno, zmieniałem pierścienie w simsonie. Niestety dawałem mu za dużo w p***ę i jeden pękł, a drugi wtopił się w tłok. Pomyślałem, że kupię tłok, pierścienie, sworzeń - cały komplet, założe wleję więcej oleju i będę docierał. jednak po odpaleniu simka pierścienie strasznie stukają... To normalne? Przestaną tak strasznie dzwonić? Przejechałem spokojnie już ponad 50 km z predkoscia max 45 km/h i dalej dzwonią. To minie? Prosze o szybką odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:55, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm, trudno powiedziec, jak mialem jawke to pierscienie dzwonily od poczatku do konca jej istnienia a miala 2 remonty ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:07, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy założyłeś tłok i pierścienie pod dobry wymiar względem siebie i szerokości wewnętrznej tuleji cylindra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:14, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 10:26, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Karkówa napisał: | Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif. |
Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:06, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
pawels2004 napisał: | Karkówa napisał: | Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif. |
Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć. |
Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 16:28, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ale zauwazcie ze niektore tloki maja rozmiar powiedzmy 39,99 a inny 39,97 i to przy pasowaniu cylinder-tlok bardzo duzo znaczy...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:32, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Boze...wtopil sie w tłok?? to Co Ty tym robiles pole orales??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty

Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:07, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tlok za 3 zl pierscienie po 50 gr za sztuke i zapedy kierowcy na endurzaka wystarcza ;D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:48, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
"Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował"
Jest , w WSK 175 co chwile koledze pierscienie pekaly a cylek jak nowy. nie wiem jakim cudem ale naprawde...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 14:00, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Karkówa napisał: | pawels2004 napisał: | Karkówa napisał: | Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif. |
Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć. |
Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował. |
chyba kolega nie jest tak głupi (sorki za określenie) że wsadził porysowany cylinder....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:10, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
pawels2004 napisał: | Karkówa napisał: | pawels2004 napisał: | Karkówa napisał: | Napewno tuleja ma rysy. Nie wiem czy wiesz ale jak zmienia się tłok to robi się także szlif. |
Mi sie nie wydaje ze przez to mogły by dzwonić ja przy 60 3 razy wymieniałem tłok bez szlifu cylindra bo nie było takiej konieczności. jak nie ma progu ani rys to nie trzeba. coś musiałeś źle poskładać. sciągnij głowice i sobacz co tam siedzi bo może to kawałek pierścienia albo tłok jakiś dupny i bije ci w głowice. jak nie sprawdzisz co tam jest to my nie dam raczej rady nic więcej powiedzieć. |
Dobra ale założyciel tematu pisze że jeden pękł a drugi wtopił się w tłok. Nie ma bata że cyla nie porysował. |
chyba kolega nie jest tak głupi (sorki za określenie) że wsadził porysowany cylinder.... |
Znam takich także i to jest możliwe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:58, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Hakuj napisał: | tlok za 3 zl pierscienie po 50 gr za sztuke i zapedy kierowcy na endurzaka wystarcza ;D |
kupiłbyś tłok za 3zł?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec

Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 18:04, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
polski uzywany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baloniq92
Nowicjusz

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:47, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
COsty kupilem komplet z pierscieniami za 22 ziko teraz, i teraz dzwonią, wczesniej miałem orginalny tłok, ale zmieniłem pierścienie tylko, wtedy nie dzwoniły, miał pizde i nie mogłem się oprzeć zeby zobaczyć co potrafi, i tedy mi je wtopiło w org tłok;/ Cyler rys nie ma, patrzyłem. Pytałęm kumpla to pwoiedział że tłok może być niedopracowany, pierścienie mogą mieć luz góra-dół. Co o tym myślicie? dwa razy sciagalem cylinder bo tez pomyslalem o tym ze moze zle zalozone- dupa, dalej to samo. Przeejchalme juz na nich ponad 100 km i dalej dzwonią. To zaczyna się robić wkurwiające
PS: Pierścienie któe się wtopiły były po 5 zł sztuka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|