Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pierścienie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:36, 26 Paź 2008    Temat postu:

Skoro pierscien sie wtopil w tlok to jakim cudem on sie nie zatarl?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:07, 26 Paź 2008    Temat postu:

Nie wiem jak ściągnąłem cylinder, dolna czesc dolnego pierscienia mi spadla na ziemie, górna była stopiona z tłokiem. Górny był spieczony w jednym miejscu. Sciagnąłem, kupiłem nowy zestaw, zrobiłem już dobre 140 km i dalej mi dzwonią... Może trzeba zmienić pierścienie na inne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simluczek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie 10:50, 26 Paź 2008    Temat postu:

Według mnie zapiekłeś pierścień, tak jak ktoś napisał wcześniej, używając simka do celów rolniczych - mała prędkość,duże obrotu-brak chłodzenia. Wiadomo ze jak poleci 1 pierścień to poleci i za chwile 2, bo kto ma odprowadzać ciepło jak nie on?? Wymiana zestawu nie pomoże, zwłaszcza jeżeli poprzedni zestaw pracował długo z tym zapieczonym pierścieniem...
Bardziej obstawiam - szlifen machen z tłokiem MZA lub DDR(jest w cenniku u Kniazia, ale kto wie jaki z niego DDR)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:05, 26 Paź 2008    Temat postu:

Kolego... masz dobry olej.
Ludzie przenieście się w końcu na syntetyki a odczujecie różnicę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:56, 26 Paź 2008    Temat postu:

Simkiem jechałem normalnie, tak jak zawsze, tzn. tzw sportowa jazda, zmiana biegów na wysokich obrotach, ale nie uzywalem nizszych biegow niz 3 i 4, a jak pierścień poszedł, odrazu stracił moc i zgasł, więc nie jechałem nim Happy Teraz myślę o jakimś dobrym niemieckim tłoku i pierścieniach. Wtedy nie ma prawa nic dzwonić, bo nawet na tym dzwoniącym zestawie sim idzie jak burza. 85 km/h na prostej to dla niego nie jest problem:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin