Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nieregularny gaz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:53, 23 Mar 2009    Temat postu: Nieregularny gaz

Mam tak :
Przy dodawaniu gazu, czy podczas jazdy, czy też na postoju, od wolnych obrotów, do połowy (mniej więcej) odkręcenia manetki jest ok, przyrost obrotów jest liniowy ... potem przez chwilę się dławi, a nastepnie do najwyższych obrotów też wchodzi regularnie.
Gaźnik jest przeczyszczony. Iglica i dysza na oko nie budzą wątpliwości, wg mnie są dobre. Ale mogę się mylić.
Co może być powodem tak nieregularnej pracy silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 23 Mar 2009    Temat postu:

Czy iglica nie jest wyszczerbiona, bo mialem taki przypadek? Jak chodzi bez filtra powietrza? Iskrzy na platynkach? Zmniejsz przerwe na platynkach, zdaj relacje (lub jezeli masz ponizej 0,3 to zwieksz)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:09, 23 Mar 2009    Temat postu:

Ja miałem taki przypadek ale w MZ poprostu kompresja uciekała pod głowica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:21, 25 Mar 2009    Temat postu:

Wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie. Nie sprawdzałem w trasie, bo wczoraj gradem z nieba waliło, ale na sucho, w garażu silnik chodził już prawidłowo. Przypadkowo obróciłem o kikanaście stopni iglicę wokół jej osi. Potem w książce Wernera znalazłem takie zdania:

Cytat:
Przed zainstalowaniem przepustnicy sprawdza się położenie iglicy dyszy względem uchwytu. przepustnicę należy wprowadzić w gniazdo ściętą częścią ustawioną w kierunku tłumika szmerów ssania ...


Ja mam włąśnie taką, niesymetrycznie ściętą iglicę. Ciekawe jednak jest, że na Allegro sprzedawane są iglice o ostrym symetrycznym zakończeniu.
http://www.allegro.pl/item582118030_niemiecka_iglica_w_gaznik_simson_nowa.html
Czy takie iglice działają prawidłowo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:28, 25 Mar 2009    Temat postu:

Iglica nie moze byc w zadnym wypadku, scieta, zakrzywiona wyszczerbiona, zalamana. W cytacie mowa o przepustnicy, to calkiem inna bajka, jednakze jak widzisz nieprawidlowosci na przepustnicy, wymienilbym ja. Az sie zdziwilem o ile lepiej chodzi simson na nowej iglicy, a mialem wyszczerbiona i przytepiona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:37, 25 Mar 2009    Temat postu:

Chodzi mi o taką iglicę:

Zdjęcie ze strony 58 polskiego wydania książki Wernera pt. : "Jeżdźę motorowerem Simson". Czyli, jak sądzę oryginał DDR ... :]


Ostatnio zmieniony przez Arnold_Layne dnia Czw 0:03, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orek994
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:35, 26 Mar 2009    Temat postu:

mi kiedys sie ułamała iglica i tak sie robiło i jeszcze mi paliwo usiekalo filtrem powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:50, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Mieliście rację Panowie.
Wczoraj wreszcie wymieniłem iglicę na podobną do tej z aukcji i widać wyraźną poprawę w pracy silnika. Przejechałem na niej ok. 30 km w ruchu miejskim i jestem zadowolony. Całkiem inna kultura jazdy. :look Obracanie iglicy to był niestety tylko półśrodek. Podejrzewam, że wyszczerbiła się poprzedniemu właścicielowi, a on ją ładnie spiłował. Dlatego wydawało mi się, że jest w porządku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin