Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mały problem z gaźnikiem
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Sob 18:11, 16 Mar 2013    Temat postu: mały problem z gaźnikiem

elo mam problem z gaźnikem a mianowicie dziś czyściłem gaźnik ładnie wygotowanie założone przedmuchane i tak to oglądałem i robiłem co na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m9eaAegAvy0
i pod koniec ssanie założyłem ok chyba działa bo jeszcze sprawdzałem na wykręconym to jak wciskłem przy kierownicy ssanie to się chowało i teraz czas na gaz ^^ nwm jak ale noo .. wyskoczyła ta linka ^^ :budzjelopa :budzjelopa i no prubuje ją schować ale nie ma h*** noo ...
i tak
wsadzić wsadziłem chyba ładnie pięknie ;D ale ^^ no trudno jak założyłem to noo jak to powiedzieć :noo ta yy jak chciałbym dodać gazu to nie ma .. uja powiedzcie jak ją dobrze wsadzić albo coś najlepiej filmik ale jak nie ma to tylko powiedzcie


ok kolega mi zrobił Happy teraz muszę przyznać lepiej chodzi Wide grin ale on jeszcze raz rozbiera bo coś najebałem Wide grin


Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Sob 18:59, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:40, 16 Mar 2013    Temat postu:

Musisz popuścić dwie regulacje przy manetce i przy lince od gaźnika i powinno Ci sie wydłużyć i łatwo wejść.Do tego najlepiej przydadzą Ci się jakieś cieńkie szczypczyki.

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Sob 19:41, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:31, 16 Mar 2013    Temat postu:

Podaj jeszcze model gaźnika, inaczej robi sie to w tych z szeroką przepustnicą np 16n1 a inaczej w tych z wąską, np 16n3, chyba że masz jeszcze inny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Sob 23:14, 16 Mar 2013    Temat postu:

ok ogólnie wszystko jest ok zrobiłem z kolegą gaźnik ustawiliśmy zapłon wchodzi na obroty pięknie Happy dowiedziałem się że ma zapłon platynowy i takie coś mam ale podejrzewam oto świecę bo tak
1 pięknie 2 50/100 3 zawala noo zalewa się oto chodzi robi takie buuuu.. już pod koniec 2 buuuu 3 początek ok reszta buuuu .. chyba że bd mu tak online robił szybko gaz puść gaz puść i jakoś się wkręci podejrzewam oto świecę nie jestem w 100 % pewny a i planuję wymienić jeszcze tą świecę cewkę oraz butelkę 12V jakie polecacie ? i co jest przyczyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:48, 17 Mar 2013    Temat postu:

Trochę niejasno piszesz. Przyczyną tego "buuu" będzie prawdopodobnie źle ustawiony gaźnik, za mało paliwa dostaje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Nie 14:26, 17 Mar 2013    Temat postu:

ok teraz bd przecinki chodzi oto , wczoraj z kolegą ustawiałem obroty , gaźnik został 2 razy wyczyszczony , ładnie wygotowany oraz benzynką oraz przedmuchany , Został ustawiony zapłon oraz obroty , dowiedziałem się że ma zapłon platynowy^^ .
i moje pytanie bo na obroty na 1 się ładnie wkręca , ale 2 i 3 już muli oto chodzi dziś jadę z kolegą po paliwo robimy mieszankę 100 ml na 5 l paliwa , jeszcze raz gaźnik wyczyścimy z tamtego paliwa oraz ,oraz zbiornik paliwa bd czyścić (w środku) .
I dalej czy ma wpływ na jazdę ogólne świeca ,fajka oraz cewka czy ma wpływ bo planuję nowe kupić ale nwm czy to coś da .
To chyba na tyle
(takie zdania mogą być ? Wide grin)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:29, 17 Mar 2013    Temat postu:

Tak. Fajka, świeca i cewka ma wpływ na jazdę. Podobnie jak cylinder, tłok, pierścienie, zapłon, cewki, gaźnik, łożyska w kołach i wiele wiele innych. Totalną głupotą jest wymiana czegoś, co do czego nie masz jakiejś tam pewności, że to może być to. No chyba że jesteś baaaaaardzo bogaty.

Świecę i fajkę możesz kupić nowe bo to drogie nie jest a nie zginie. Z cewką bym zaczekał bo według mnie to nie to.
Jak jedziesz, i zacznie mulić na tej 2 czy 3, to zatrzymaj się, wykręć świecę i napisz jaka jest.

PS. Po przecinkach nie trzeba dawać wielkiej litery.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Nie 19:17, 17 Mar 2013    Temat postu:

no heh normalna jest ale mokra tzn . że ją zalewa i nie wiem czy to dobrze czy źle , to jak mam kupić tą świecę bosha orginalną fajkę i cewkę ? 12V
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:06, 17 Mar 2013    Temat postu:

Masz dobrze ustawioną przerwę między elektrodami ? Spróbuj ją lekko zwiększyć.
Zmniejsz dawkę paliwa o pół obrotu.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Nie 22:06, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Nie 22:58, 17 Mar 2013    Temat postu:

tak mam dobrze ustawioną na 0,4 zwiększyć o 10/20 setnych mm ? czy ile i zmiejszyć dawkę to muszę gaźnik rozkręcić i pływak tak ? mogę to zrobić i wg ale jak ją zmiejszyć tą dawkę bo zabardzo nwm jak , umiem rozebrać gaźnik i wg Happy
(powoli zaczynam jarzyć simsona)
ej odrazu mówię jutro lecę po nową uszczelkę do gaźnika bo może być też lewe powietrze ,
i takie podejrzenie mam donośnie simka dziś tak sobie jeździłem i tak sprawdzałem ja bd zachowywał się podczas jazdy jak dostanie więcej powietrza powiem wam że nawet , trochę lepiej chodzi , jeszcze za tydzień muszę z kolegą ustawić zapłon bo jak mu dodam pełen gaz to iskry idą jak .. Wide grin pompeczka musi być , oraz dziś lecielim na szczecin Wide grin (żart) na orlena i ładnie bak i gaźnik przeczyściliśmy i dobrą mieszankę zrobiliśmy:) ) więc coś musi być z tym powietrzem kupię tą uszczelkę i się zobaczy mam ostatnio napływ zł to zainwestuję bo nie mam w co jeszcze jutro , euro z niemiec przyleci to się zainwestuje


Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Nie 23:09, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:22, 18 Mar 2013    Temat postu:

Gdzie te iskry idą? Możliwe że platyny i kondesator są walnięte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pon 16:40, 18 Mar 2013    Temat postu:

platyny i kompresor dobre są wg dobrze tylko przestwialiśmy mu zapłon i dlatego Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:25, 18 Mar 2013    Temat postu:

Żeby zmniejszyć dawkę paliwa nie rozbierasz gaźnika. Dawkę regulujesz śrubką w korpusie gaźnika.
Jakbym ci powiedział że przerwę masz zmniejszyć o 16 setnych mm to ciekaw jestem jak być to zrobił Wink (1)

Jeśli masz ustawione to 0.4mm to spróbuj ją lekko zwiększyć. Klepnij lekko w elektrodę np. kluczem płaskim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pon 21:30, 18 Mar 2013    Temat postu:

ok dziś sobie zamawiam orginalną świecę tą
[link widoczny dla zalogowanych]
a co myślisz że bym nie ustawił może nie ale za to mój tata tak Happy
ej kupić tą świecę czy nie bo wydaje mi się gwint za krótki ale tak fastem odp bo najwyrzej dziś zamawiam w środę bym miał wiesz oco chodzi Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:24, 18 Mar 2013    Temat postu:

Gwint ok zamawiaj mam taką już 3 rok i śmiga aż miło. Dobra jakość Polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin