 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
john7730
Nowicjusz

Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:36, 07 Kwi 2013 Temat postu: Cylinder 60cc Simson s51 dotarcie |
|
|
Witam zakupiłem cylinder 60cc do simsona s51
i nie wiem ile musze zrobic km by go dotrzec
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Km. ok. 1500 jeździj jak chcesz tylko temperatury pilnuj i lej więcej oleju do paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
około 500km mieszanka 1:33
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:56, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest to polski zestaw to luz producenta cylindra w raz z tłokiem jest tak duży że po tysiącu kilometrów tłok będzie miał otarcia jedynie na dolnej części płaszcza, a co za tym idzie wystarczy mu kilka godzin pracy dla samych pierścieni. Dodam jeszcze tylko że te cylindry są technicznie "bezpieczne" dwa milimetry na ściance tulei powoduje takie puchnięcie cylindra od temperatury że traci dolne sprężanie w skutek nie wystarczająco szczelne przymykanie płaszczem tłoka otworów gardzieli. Takiego cylindra przynajmniej z jakim miałem do czynienia - nie do zatarcia. Gdybym dzisiaj miał kupować 60-kę dwa razy bym się zastanowił. Mam nadzieje że np. almot robi wedle starej szkoły i tłok pod własnym ciężarem (bez pierścieni) nie opada na sucho w tulei, a jedynie pod lekkim naciskiem palca (lekkim to powiedzmy ciężarem 12 nakrętki) Inaczej następna i przyspieszona wymiana to będzie pewnie seria i szlif pod tłok.
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Nie 23:00, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:03, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Hmmm ja słyszałem ze 1500 trzeba przejechać aby był dotarty w 100% no chyba ze to takie dziadostwo ze prędzej się zatrze niż przejedzie 1500 , ale oryginalne ddr to 1500 chyba
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:19, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kacper123190 napisał: | Hmmm ja słyszałem ze 1500 trzeba przejechać aby był dotarty w 100% no chyba ze to takie dziadostwo ze prędzej się zatrze niż przejedzie 1500 , ale oryginalne ddr to 1500 chyba |
Przy "książkowo" wykonanych częściach i zachowanych parametrach dokładności itp. to przynajmniej tysiąc trzeba przejechać. Wybaczcie mi ale to co się dzieje z częściami zamiennymi woła o poste do nieba. Docieranie silnika złożonego na takich zamiennikach nabiera normalnie nowego znaczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|