Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder 60cc Simson s51 dotarcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
john7730
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:36, 07 Kwi 2013    Temat postu: Cylinder 60cc Simson s51 dotarcie

Witam zakupiłem cylinder 60cc do simsona s51

i nie wiem ile musze zrobic km by go dotrzec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Km. ok. 1500 jeździj jak chcesz tylko temperatury pilnuj i lej więcej oleju do paliwa Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 07 Kwi 2013    Temat postu:

około 500km mieszanka 1:33
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:56, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Jeżeli jest to polski zestaw to luz producenta cylindra w raz z tłokiem jest tak duży że po tysiącu kilometrów tłok będzie miał otarcia jedynie na dolnej części płaszcza, a co za tym idzie wystarczy mu kilka godzin pracy dla samych pierścieni. Dodam jeszcze tylko że te cylindry są technicznie "bezpieczne" dwa milimetry na ściance tulei powoduje takie puchnięcie cylindra od temperatury że traci dolne sprężanie w skutek nie wystarczająco szczelne przymykanie płaszczem tłoka otworów gardzieli. Takiego cylindra przynajmniej z jakim miałem do czynienia - nie do zatarcia. Gdybym dzisiaj miał kupować 60-kę dwa razy bym się zastanowił. Mam nadzieje że np. almot robi wedle starej szkoły i tłok pod własnym ciężarem (bez pierścieni) nie opada na sucho w tulei, a jedynie pod lekkim naciskiem palca (lekkim to powiedzmy ciężarem 12 nakrętki) Inaczej następna i przyspieszona wymiana to będzie pewnie seria i szlif pod tłok.

Ostatnio zmieniony przez pss dnia Nie 23:00, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:03, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Hmmm ja słyszałem ze 1500 trzeba przejechać aby był dotarty w 100% no chyba ze to takie dziadostwo ze prędzej się zatrze niż przejedzie 1500 Wide grin, ale oryginalne ddr to 1500 chyba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:19, 07 Kwi 2013    Temat postu:

kacper123190 napisał:
Hmmm ja słyszałem ze 1500 trzeba przejechać aby był dotarty w 100% no chyba ze to takie dziadostwo ze prędzej się zatrze niż przejedzie 1500 Wide grin, ale oryginalne ddr to 1500 chyba

Przy "książkowo" wykonanych częściach i zachowanych parametrach dokładności itp. to przynajmniej tysiąc trzeba przejechać. Wybaczcie mi ale to co się dzieje z częściami zamiennymi woła o poste do nieba. Docieranie silnika złożonego na takich zamiennikach nabiera normalnie nowego znaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin