| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| kUBA.pl Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 1323
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Komarów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:09, 15 Maj 2008    Temat postu: Mały problem... |  |  
				| 
 |  
				| Witam ściągnąłem dzisiaj cylinder ponieważ lało mi sie z pod niego troszeczkę, i przy okazji założyłem nowie pierścienie, ale jak dopasowywałem je bez tłoka w tulei cylindra to krawędzie na zamku prawie sie opierały, może tak być w sklepie mówił mi gość ze daje mi pierscionki do nominału wiec powinny być te... stare miały przerwe cos koło 1mm... a i jeszcze tłok był z jednej strony czarny o czym to świadczy?? bo troche simek mi sie grzał podczas jazdy;/ |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| ołłłjeeeaaaa Z Simsonem na ty
 
  
 
 Dołączył: 30 Sty 2008
 Posty: 3353
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Górki Noteckie
 Płeć: Kobieta
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:38, 15 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| tam zachhodzi spalanie!  co w tym dziwnego że jest czarny? [zawsze czarna jest góra tłoka] |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| wojtek2812 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 26 Gru 2007
 Posty: 250
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Głogów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:48, 15 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Co ty gadasz chłopie??!! Spalanie zachodzi na górze tłoka więc po boku (jak sie domyślam mówisz o płaszczu tłoka) nie może być czarny, zakopcony ani nic w tym stylu. To że jest tam przedmuch świadczy o nieszczelności pierścieni. Dobrze że wymieniłeś |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Kondzio333 Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 09 Lut 2008
 Posty: 1241
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:04, 15 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:14, 15 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Kondzio333 napisał: |  	  | No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to | 
 
 sadzisz ze dlatego ze sa przedmuchy to leci paliwo??.
 
 a co do tematu to luz na zamku (mierzony co najmniej 2 cm od gory tulei) powinien wynosic bodajze 0,4 mm wiec dopasuj sobie uzywajac szczelinomierz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Antonio V.I.P
 
  
 
 Dołączył: 23 Maj 2007
 Posty: 7883
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Ok. Środy Wlkp
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 0:04, 16 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| walker69 Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 25 Mar 2007
 Posty: 3650
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Mazury
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 8:46, 16 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tłok nie może być okopcony na bokach. Jak jest to ma przedmuchy. Okopcony to może być tylko na górze i nigdzie więcej 	  | Antonio napisał: |  	  | Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza. | 
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| kUBA.pl Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 1323
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Komarów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 12:54, 16 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na tłoku było troche nagaru i jak zdrapałem to nie było oznaczenia który to szlif;/ ale zastanawiał mnie ten nagar na boku tłoka... a ile trzeba docierac pierścienie?? 500Km?? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| wojtek2812 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 26 Gru 2007
 Posty: 250
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Głogów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 14:46, 16 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Same pierścienie dociera się 100 km. 500 km po kapitalce się dociera |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| chartson Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 12 Maj 2008
 Posty: 210
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: bydgoszcz
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:14, 17 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| tlok jest okopcony zawsze od strony wydechu bo spaliny go syfia i czasami od strony kanalow pluczacych mi sprzedali tlok nominal i nie wchodzil do nominalu cylka
 tlok zle naznaczyli a pierscieni sie nie znaczy wystarczy tylko naklejni w opakowaniach sa wiec mogli sie pomylic
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| kUBA.pl Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 1323
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Komarów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 10:52, 18 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| a wrazie czego to jak rozpoznać czy pierścień jest pęknięty?? bo na razie włożyłem te i jest ok... |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 11:50, 18 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| jak peknie to sie rozpadnie na 2 czesci. on jest na tyle twardy ze nie ma mozliwosci lekkiego nadpekniecia. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| kUBA.pl Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 1323
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Komarów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 16:14, 18 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ale można jakoś sprawdzić czy jest pęknięty?? bo chyba przez wydech dużo nie zobaczę... i dzwoni mi jak z chodzi z obrotów albo jak jade 40km/h na 4biegu, a i dlaczego sie może tak grzać?? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| chartson Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 12 Maj 2008
 Posty: 210
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: bydgoszcz
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 23:05, 18 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| a co za problem zdjac cylek a moze zalozyles zle tlok
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| badyllek1993 Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 13 Cze 2007
 Posty: 1340
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 13:29, 19 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| to, że dzwoni jak schodzi z obrotów to normalne. Jeżeli zależy ci na tym, żeby nie zdejmować cylka to możesz ściągnąć samą głowice, dać tłok na DMP i delikatnie palcem zobaczyć po tulei czy są jakieś ryski (i tak nie wiem czy coś poczujesz nawet jak by ci trzasnął pierścień) |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |