Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kopniak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Wto 12:30, 02 Lip 2013    Temat postu: Kopniak

siema mam taki problem z moim simem jak jechałem nim 5 km do kolegi na ssaniu pełna rura inaczej nia dało się jechać w pewnej chwili coś jakbym klakson zaczał dusić lub coś zgas wrzuciłem na 2 odpalił dojechałem do niego i pierścienie do wymiany wczoraj tłok i pierścienie zamówiłem ok jutro lub w czw bd ale to miejsza oto teraz tak przed chwilą poszedłem go odpalić odpalił od kopa ok chodzi na wolnych obrotach trochę gazu puściłem chce ruszać już chciałem sprzęgło a tu nagle z nikąd gaśnie i tak chce go odpalić a startej jak by przyklejony nie da się kopnąć i tak na 1 wrzucam chce kołem przekręcić nic i co się stało odkręciłem głowice tłok ani drgnie czy pierścienie spadły ??? czy dużo jest z tym do roboty ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:29, 02 Lip 2013    Temat postu:

Możliwe że się zatarł, chociaż możliwości jest dużo, mi kiedyś np wciągnęło zabezpieczenie iglicy z gaźnika i też mi tłok zblokowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Wto 14:37, 02 Lip 2013    Temat postu:

tobie sie głowa zatarła jak silnik ma przejechane 125 km po remoncie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:53, 02 Lip 2013    Temat postu:

Ściagnij tryb wału i zobacz czy tłok sie ruszy w cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:37, 02 Lip 2013    Temat postu:

simsens51 napisał:
tobie sie głowa zatarła jak silnik ma przejechane 125 km po remoncie

Grzeczniej facet. jak tyrasz go od początku na max obrotach bo mówisz że inaczej nie idzie, to nie dziw się, naucz się docierać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Wto 17:16, 02 Lip 2013    Temat postu:

jak ja go na max obrotach nie biorę było tak że miał max no ale wiesz:) remont hu.. owy i teraz od może 2 mies normalnie chodzi Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:33, 02 Lip 2013    Temat postu:

simsens51 napisał:
jak ja go na max obrotach nie biorę było tak że miał max no ale wiesz:) remont hu.. owy i teraz od może 2 mies normalnie chodzi Happy

Jesteś normalny? To był max czy nie, bo z tego co piszesz to nic rzeczowego nie mogę wywnioskować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:02, 02 Lip 2013    Temat postu:

Nie wnikam kto kogo i za ile, ale nie jeździjcie maszynkami jeżeli zauważycie że silniki nie pracują prawidłowo. Skutkiem niedomagań wynikających ze złej regulacji regulacji jest drastyczny wzrost temperatury i wcale nie trzeba go katować żeby zrobić sobie kuku Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Wto 19:10, 02 Lip 2013    Temat postu:

a i tak wg to tłok się zblokował nwm jak prawdopodobnie pierścień wszedł między cyl a gaźnik lub kolanko bo na sprzęgle da się kopać a bez sprzęgła nie i pss a czy jak na wale jest luz to można jeździć czy nie bo łożyska muszę wymienić na wale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:51, 02 Lip 2013    Temat postu:

simsens51 napisał:
a i tak wg to tłok się zblokował nwm jak prawdopodobnie pierścień wszedł między cyl a gaźnik lub kolanko bo na sprzęgle da się kopać a bez sprzęgła nie i pss a czy jak na wale jest luz to można jeździć czy nie bo łożyska muszę wymienić na wale

Przy luzach na wale da się jechać (jeżeli są minimalne) ale nie powinno ich tam być ponieważ jest to część zamiany sił suwu na obrotowy i są duże straty mocy pomijam dźwięki jakie temu towarzyszą.
Osobiście zalecam wymianę przy wyczuwalnych luzach promieniowych, jednak nie będzie to łatwe bo po ostatniej wizycie w sklepie wziąłem kilka do łapek i wszystkie dzwoniły
:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:57, 02 Lip 2013    Temat postu:

I co wynika z luzów na łożyskach to obcieranie magneta o iskrownik, czasem powoduje to przestawienie zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin