Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[Gaźnik]Klasyczne, nietypowe buuu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:23, 23 Lut 2009    Temat postu: [Gaźnik]Klasyczne, nietypowe buuu

Witam, mam następujący problem. Dałem do przerobienia cylinder bo miałem remont. Został przerobiony na 60/4 płuki na 34 wydech na 25 jeżeli to coś by dawało do informacji. Gaźnik mam 16n1 rozwiercony rozwiertakiem do 19mm. Nie ma żadnych wżerów ani innych tego typu gówien. Zapłon mam elektroniczny. Problem jest następujący otóż przy gwałtownym dodaniu gazu robi buuu i nie wchodzi na obroty. Dysza w gaźniku jest o dziwo 70, iglica najniżej. Wiem że iglicą się koryguje buuu ale jak ustawiłem na środek to simson już nie odpalił. Nazat opuściłem ją to pali. I teraz dalej dziwne sprawy. Śrubka powietrze paliwo jest wykręcona na maxa. Tak jedynie chodzi, jak wkręcę to gaśnie.Dodatkowo jak zacznie robić buu jak będę cały czas trzymał to za ciula nie wejdzie na obroty. Zatkam filter powietrza ręką to po czasie wchodzi. Z obrotów wyższych tj. 3k legalnie się wkręca na obroty po odkręceniu manetki na maxa. Na ssaniu gaśnie. Co zrobiłem, regulowałem gaźnik to jak opisywałem tylko w takiej pozycji chodzi. Zapłon regulowałem, elektronik wszystko miodnie pali na dotyk. Zimering zapłonowy wymieniłem bo najprawdopodobniej ciekł. Co mogę jeszcze powiedzieć. Mam tylko górny pierścień, i spod świecy kompresje puszcza. Po czasie wokół świecy jest mokro. Nie wiem co już może mu być. Macie jakieś pomysły?

Dodam że świeca jest zawsze zalana aż po kolanku cieknie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:27, 23 Lut 2009    Temat postu:

Po złożeniu normalnie zapalił?Czy były problemy i trzeba było długo kopać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:33, 23 Lut 2009    Temat postu:

Tzn 1 raz jak założyłem cylinder długo nie mogłem go zapalić. Dostawał za mało powietrza i na dyszy 80 go zalewało odrazu. Teraz dysza 70, iglica max na dole i śrubka wykręcona na maxa pali na dotyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:35, 23 Lut 2009    Temat postu:

Jak masz możliwość to zmień gaźnik na jakiś nie rozwiercany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:37, 23 Lut 2009    Temat postu:

Ok, będę miał gaźnik. A myślisz że to wina rozwiercenia?

Czy brak plomby z tyłu gaźnika (od kanalika powietrznego) może mieć coś z tym wspólnego?


Ostatnio zmieniony przez Banas dnia Pon 22:43, 23 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 23:54, 23 Lut 2009    Temat postu:

Człowieku... wiesz na ile w ogóle jest ten cylek strojony? Co najmniej na 10000 obr/min.

I zapewne masz do tego seryjny tłumik... zgadłem?

Ogólnie nie wiem jaki byś miał tłumik, to na takim strojeniu bez membrany zawsze będzie zalany na niskich obrotach, więc po prostu wyspawaj sobie tłumik i przyzwyczaj się, że rusza się z 4000 obr/min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:04, 24 Lut 2009    Temat postu:

Nie wiem czemu od razu tak wyskakujesz Marcias, sam miałem cylke prawie identyczny jak ten opisany w temacie i jakoś dało się normalnie jeździć. I powiem jeszcze że nawet na cylku z oknem wydechowym na 20mm dało sie bez problemu jechać i bez membrany i bez spawanego tłumika :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:34, 24 Lut 2009    Temat postu:

Marcias nie.. Tłumik to przeróbka Lv od skutera z rozszerzającym kolankiem. Po drugie wiem na ile jest strojony. Moc max na około 10000-11kobr

Ostatnio zmieniony przez Banas dnia Wto 16:53, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin