 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samuel428
Bywalec

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:44, 07 Lip 2011 Temat postu: Czy taki cylinder? |
|
|
Witajcie, przejdę odrazu do rzeczy planuję zrobić szlif mojego cylindra i tu mam dylemat bo cylinder nie jest DDR'owski ale bodajże polski. Inną rzeczą jaką chciałbym zrobić to nie szlif a zakup oryginalnego cylindra MZA S51 z dyszą koszt ok 150 zł
Moje pytanko które z wymienionych opcji się bardziej opłaca, abym był zadowolony.
Pozdrawiam.
Jeżeli był taki temat to przepraszam i prosiłbym link do niego.(ja nie znalazłem)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:58, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na Twoim miejscu wybrałbym Mza.. skoro to Polski cylinder zapewne siedzi w nim jakiś badziewny tłok który puchnie a wtedy są problemy ze spadkiem mocy itp można też zrobić ten szlif i dokupić tłok Mza. Edit: powiedz jak ten cylinder się spisywał? dobrze jest wykonany?
Ostatnio zmieniony przez Andikss51 dnia Czw 23:02, 07 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samuel428
Bywalec

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:47, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci że dobrze, tłok nie puchnie, ale wiesz on był wymieniany ok. 10lat temu ! Więc albo szlif albo nowy MZA wraz z tłokiem MZA za 150 zł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:09, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro mówisz że dobrze to może jednak szlif i dokupisz tłok mza wraz z pierścieniami. Wyjdzie taniej napewno. Ja mam taki zestaw z allegro za 100zł cylinder 60 a tłok Mza obecnie jestem zadowolony.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:13, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ile z niego wyciskasz?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:00, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Pojedzie 75km/h spokojnie. Cylinder 60cm3 seria, tłok Mza, gaźnik 16n1-11, zębatka 15z, tłumik AoA1, wał DDR, całość złożona na masę bez żadnych uszczelek wszystko pięknie wyregulowane. Taki zestaw [link widoczny dla zalogowanych] 6 miesięcy temu kupiłem go za 100zł teraz widzę kosztuje więcej. Tylko ja nie miałem pudełka Mza cylinder był w foli a reszta to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samuel428
Bywalec

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:18, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
bartus12345 napisał: | ile z niego wyciskasz? |
65km/h
Chlopaki a co powiecie o cylindrach wielokanałowych, opłaca się kupić ? Razem do tego trzeba kupić Amala 19 nie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:36, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Na wielokanałowych będziesz miał szalone przyspieszenie,a v-max tez trochę będzie większy,ale za to będzie pił jak smok . Wszystko zależy ile byś tych kanałów chciał. No tego amala byś mógł kupić ale 18T też na pewno starczy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Wto 11:22, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mikixo, nie masz racji. Nie od ilości kanałów płuczących zależy jaka ilość mieszanki zostanie zassana do komory korbowej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samuel428
Bywalec

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:05, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli lepiej kupić cylinder 60 zwykły bez tych kanałów ?
Jaki będzie wtedy v-max czy chociaż te 80km/h wyciśnie ?
Polecacie kosz sprzęgłowy od S70 ?
Warto wymienić zębatkę z 15z na 16z ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie polecam kosza od s70 mam taki nowy założyłem przejechałem się raz i zdemontowałem...brakowało mi mocy jakoś. Założyłem ddr i zębatka z przodu 15 i jest ok moc dobra i v-max. Możesz zmienić na 16z ale będzie trochę słabszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samuel428
Bywalec

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:42, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A co z tym cylindrem, opłaca się kupić zwykły Almot + Tłok MZA 60ccm za około 170 zł cały komplet do założenia ? I jak z prędkością wzrośnie o dużo? Czy wał korobwy z wypełniaczami coś daje, opłaca się wymienić? Polecacie przerabianie na AOA1 ?
Jak nie 60ccm to 70 ccm opłaca się rozwiercać kartery itp, co polecacie jako najlepsze rozwiązanie?
Ostatnio zmieniony przez samuel428 dnia Śro 14:43, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:30, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zd opłaca się. Wzrośnie moc więc będziesz mógł założyć większą zębatkę a motorek wyciągnie więcej. Wał z wypełniaczami daje szybszą reakcję na gaz możesz zrobić to samemu.. potrzebna będzie żywica epoksydowa z utwardzaczem i dwa korki po winie.. wkładasz te dwa korki w otwory w wale rozrabiasz żywicę z utw i zalewasz czekasz ok 30minut i docierasz zaczynasz od p80 a kończysz na p400 gradacje papierów mogą być różne chodzi tylko o to aby całość była dokładnie wyszlifowana. Aoa1 mam i mogę polecić. Szybciej się wkręca odrobinę polepsza v-max a dźwięk jest bardziej basisty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:41, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Moja rada - unikaj nowych czesci. Z doswiadczenia, nie z opinii.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:15, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No tak racja. Ale co ma zrobić jak stare części nie nadają się... musowo kupić nowe. Nie wszystko da się zregenerować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|