Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy taki cylinder?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samuel428
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:44, 07 Lip 2011    Temat postu: Czy taki cylinder?

Witajcie, przejdę odrazu do rzeczy planuję zrobić szlif mojego cylindra i tu mam dylemat bo cylinder nie jest DDR'owski ale bodajże polski. Inną rzeczą jaką chciałbym zrobić to nie szlif a zakup oryginalnego cylindra MZA S51 z dyszą koszt ok 150 zł
Moje pytanko które z wymienionych opcji się bardziej opłaca, abym był zadowolony.

Pozdrawiam.
Jeżeli był taki temat to przepraszam i prosiłbym link do niego.(ja nie znalazłem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:58, 07 Lip 2011    Temat postu:

Ja na Twoim miejscu wybrałbym Mza.. skoro to Polski cylinder zapewne siedzi w nim jakiś badziewny tłok który puchnie a wtedy są problemy ze spadkiem mocy itp można też zrobić ten szlif i dokupić tłok Mza. Edit: powiedz jak ten cylinder się spisywał? dobrze jest wykonany?

Ostatnio zmieniony przez Andikss51 dnia Czw 23:02, 07 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samuel428
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:47, 08 Lip 2011    Temat postu:

Powiem Ci że dobrze, tłok nie puchnie, ale wiesz on był wymieniany ok. 10lat temu ! Więc albo szlif albo nowy MZA wraz z tłokiem MZA za 150 zł Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:09, 08 Lip 2011    Temat postu:

Skoro mówisz że dobrze to może jednak szlif i dokupisz tłok mza wraz z pierścieniami. Wyjdzie taniej napewno. Ja mam taki zestaw z allegro za 100zł cylinder 60 a tłok Mza obecnie jestem zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartus12345
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:13, 11 Lip 2011    Temat postu:

ile z niego wyciskasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:00, 12 Lip 2011    Temat postu:

Pojedzie 75km/h spokojnie. Cylinder 60cm3 seria, tłok Mza, gaźnik 16n1-11, zębatka 15z, tłumik AoA1, wał DDR, całość złożona na masę bez żadnych uszczelek wszystko pięknie wyregulowane. Taki zestaw [link widoczny dla zalogowanych] 6 miesięcy temu kupiłem go za 100zł teraz widzę kosztuje więcej. Tylko ja nie miałem pudełka Mza cylinder był w foli a reszta to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samuel428
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:18, 12 Lip 2011    Temat postu:

bartus12345 napisał:
ile z niego wyciskasz?


65km/h
Chlopaki a co powiecie o cylindrach wielokanałowych, opłaca się kupić ? Razem do tego trzeba kupić Amala 19 nie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:36, 12 Lip 2011    Temat postu:

Na wielokanałowych będziesz miał szalone przyspieszenie,a v-max tez trochę będzie większy,ale za to będzie pił jak smok Wide grin . Wszystko zależy ile byś tych kanałów chciał. No tego amala byś mógł kupić ale 18T też na pewno starczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Wto 11:22, 12 Lip 2011    Temat postu:

mikixo, nie masz racji. Nie od ilości kanałów płuczących zależy jaka ilość mieszanki zostanie zassana do komory korbowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samuel428
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:05, 12 Lip 2011    Temat postu:

Czyli lepiej kupić cylinder 60 zwykły bez tych kanałów ?
Jaki będzie wtedy v-max czy chociaż te 80km/h wyciśnie ?
Polecacie kosz sprzęgłowy od S70 ?
Warto wymienić zębatkę z 15z na 16z ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:25, 12 Lip 2011    Temat postu:

Nie polecam kosza od s70 mam taki nowy założyłem przejechałem się raz i zdemontowałem...brakowało mi mocy jakoś. Założyłem ddr i zębatka z przodu 15 i jest ok moc dobra i v-max. Możesz zmienić na 16z ale będzie trochę słabszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samuel428
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:42, 13 Lip 2011    Temat postu:

A co z tym cylindrem, opłaca się kupić zwykły Almot + Tłok MZA 60ccm za około 170 zł cały komplet do założenia ? I jak z prędkością wzrośnie o dużo? Czy wał korobwy z wypełniaczami coś daje, opłaca się wymienić? Polecacie przerabianie na AOA1 ?
Jak nie 60ccm to 70 ccm opłaca się rozwiercać kartery itp, co polecacie jako najlepsze rozwiązanie?


Ostatnio zmieniony przez samuel428 dnia Śro 14:43, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:30, 13 Lip 2011    Temat postu:

Moim zd opłaca się. Wzrośnie moc więc będziesz mógł założyć większą zębatkę a motorek wyciągnie więcej. Wał z wypełniaczami daje szybszą reakcję na gaz możesz zrobić to samemu.. potrzebna będzie żywica epoksydowa z utwardzaczem i dwa korki po winie.. wkładasz te dwa korki w otwory w wale rozrabiasz żywicę z utw i zalewasz czekasz ok 30minut i docierasz zaczynasz od p80 a kończysz na p400 gradacje papierów mogą być różne chodzi tylko o to aby całość była dokładnie wyszlifowana. Aoa1 mam i mogę polecić. Szybciej się wkręca odrobinę polepsza v-max a dźwięk jest bardziej basisty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:41, 13 Lip 2011    Temat postu:

Moja rada - unikaj nowych czesci. Z doswiadczenia, nie z opinii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:15, 14 Lip 2011    Temat postu:

No tak racja. Ale co ma zrobić jak stare części nie nadają się... musowo kupić nowe. Nie wszystko da się zregenerować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin