Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cylinder 60 ustawianie zapłonu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarolin
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:10, 24 Maj 2011    Temat postu: cylinder 60 ustawianie zapłonu

szukam i szukam i nie moge znalezc jeszcze to zamykanie tych tematow to poraszka milion tych samych wolałbyj jeden poczytac
do tematu kilka pytan
1*czy jak sobie wymieniłem tłok i cylinder z 50 na 60 i tłok jest od gury płaski to czy czasem nie musze jakiejs dłuzszej swiecy zamontowac i czy konieczne jest ustawianie zapłonu?
2*jak ustawiam zapłon to iskra ma byc 1,6mm przed osiegnieciem maksymalnej wysokosci tłoka czy po maksymalnym jego osiagnieciu
3*czy jak jest słaba iskra to simson moze nie palic
4*czy jak jest jakas szczelina miedzy cilindrem a gaznikiem to wogule nie zapali ?
%*i ostatnie czy kopanie przy probie odpalenia moze szkodzic na wymieniony dopiero co cylinder (wiecie o co chodzi bez zadnych prosze)
6*a i jeszcze jedno czy jak naleje za duzo paliwa do cylindra to cos ****** bo leje i leje jak pisaliiscie w innych postach i nie pali

dla tych co pisza to samo w kołko iskra jest gaznik wyregulowany cewka sprawna zapłon jedynie nie sprawdzony

Używanie wulgaryzmów jest zabronione - popraw. Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:53, 24 Maj 2011    Temat postu:

1 - swiece wkrecasz w glowice, normalna.
2 - iskra przed, po to nawet nie zapalisz.
3 - moze
4 - jezeli jest duza, to sklad mieszanki bedzie niewlasciwy. Zazwyczaj odpala i wchodzi na wysokie obroty.
5 - nie, predzej zniszczysz kopajke.
6 - paliwo wyleci przez wydech, a motor nie zapali, gdy jest go za duzo, bo nie ma tyle powietrza, ile potrzebne do spalenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarolin
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:46, 24 Maj 2011    Temat postu:

dzieki za odp jeszcze nie sie tylko bym chciał dowiedziec czy po zminie cilindra i tłoka konieczne jest ustawianie zapłonu a raczej jak nie chce odpalic po tych czynnosciach to zapłon chyba jest do ustawienia najprowdopodobniej czy jest jakas inna opcja?


ustawiłem zapłon i simson mi nie chce odpalic moze iskra jest za słaba albo za duzo wahy w cilindrze sprobuje podgrzac swiece sa jeszcze jakies sposoby na odpalenie ? pytanie co do iskry mam jeszcze czym sie rozni iskra duza od małej moja jest normalnie widoczna taka niebiesko biała tylko ze jak lekko w kopniaka nacisne to jej nie widac dopiero jak mocno kopne to jest widoczna czy to jest normalne?

Edit: dno zanim sie odpowiedzi doczekam to sam juz sobie odpowiedziałem iskra była najprawdopodobniej za słaba podłaczyłem cefke na sucho i simson odpalił problem najprawdopodobniej tkwił w tym ze przy wymianie kabli od elektroniki dałem za grobe kable teraz musze od nowa wszystko przemieniac


Ostrzeżenie za brak reakcji na prośbę. Poprawiłem.
Nie pisze się postu pod postem - scaliłem. Syzyf


Ostatnio zmieniony przez jarolin dnia Wto 17:52, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin