Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co jest nie tak (biegi wyskakują)?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:34, 01 Gru 2010    Temat postu: Co jest nie tak (biegi wyskakują)?

mam problem ze skrzynią biegów biegi wyskakuja a jest 46.6 dam zdięcie powiedzcie co jest źle http://img443.imageshack.us/gal.php?g=dsc05641b.jpg to są zdięcia

Przeniosłem z "Przy piwie" - patrz, w jakim dziale zamieszczasz temat. Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 01 Gru 2010    Temat postu:

Generalnie to sie nie da tak z fotek wywnioskować z tego co widzę to masz źle założoną tą małą spreżynke ale to i tak w niczym nie przeszkadza.
Może kulki w skrzyni sie wytarły albo coś, nie wiem nie mam pomysłów
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartoszsimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:15, 01 Gru 2010    Temat postu:

hmmm....właśnie z fotek to niema szans. Sprawdź czy kulki są wszystkie, w szczegulności te malutkie, sprawdź też jak wygląda wybierak. To są takie częste objawy. Daj na 46. powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Śro 23:19, 01 Gru 2010    Temat postu:

To że ustawiłeś na 46,6mm to nic nie znaczy - regulacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:16, 02 Gru 2010    Temat postu:

jak te kulki sprawdzić? w simsonach siedze od wakacji jeszcze teorii nie mam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartoszsimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:36, 02 Gru 2010    Temat postu:

sprawdź czy dobrze siedzą w tuleji, aha i zobacz czy masz wszystkie przekładki między trybami,niby głupia rzecz a znacząca. Jak jest ok, zobacz jakie są luzy na automacie,jak wygląda kosa.....aż znajdziesz:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:53, 02 Gru 2010    Temat postu:

jak byś mógł zaznacz mi na tych zdięciach co przysłałem co mam sprawdzić i gdzie to sie znajduje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurier92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Stalowej Woli
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:01, 02 Gru 2010    Temat postu:

Musisz rozpołowić silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:25, 02 Gru 2010    Temat postu:

a bez rozpołowienia sie nie da?

Ostatnio zmieniony przez Linek dnia Czw 16:26, 02 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:51, 02 Gru 2010    Temat postu:

Spróbuj jeszcze regulować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:48, 02 Gru 2010    Temat postu:

Z regulacjąjest tak, że raz 1,3 wyskakuje, raz 2,4 a niekiedy poszczególne biegi ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:05, 02 Gru 2010    Temat postu:

Wiesz co wsumie to możesz próbować regulować ''na wyczucie'' bo tak jak napisał marcias , ta książkowa regulacja nie zawsze jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:45, 02 Gru 2010    Temat postu:

właśnie na wyczucie też regulowałem w pewnym momencie tylko 4 wyskakiwała i to bardzo rzadko ale żęby wbić 1 przy ruszaniu musiałem 3 razy wciskać bo sie 4 wbijała a jak już jechałem normalnie i chciałem z 3 na 4 to rzadko wchodziło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:50, 03 Gru 2010    Temat postu:

A rozpoławiałeś silnik przed tą awarią ?? (tzn po jakim remoncie itp)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:07, 04 Gru 2010    Temat postu:

bartoszsimson napisał:
sprawdź czy dobrze siedzą w tuleji, aha i zobacz czy masz wszystkie przekładki między trybami,niby głupia rzecz a znacząca. Jak jest ok, zobacz jakie są luzy na automacie,jak wygląda kosa.....aż znajdziesz:)


Co wy mu piszecie, dlaczego wypowiadaja sie osoby, ktore nie maja o tym zielonego pojecia?! Jakiej tulei, przeciez jedyna tuleja, a raczej tulejka, jest w karterze. Po czesci mozna to nazwac nakretka, bo jest to tulejka z przelotowym otworem gwintowanym. Nigdzie indziej w ukladzie nie ma zadnej tulejki, za wyjatkiem kilkumilimetrowego dystansu przy mocowaniu zapadki wybieraka (czesto ludzie ja gubia i zastepuja trzema - czterema podkladkami 6, lub nakretka M6)

Irytuje mnie brak kompetencji osob udzielajacych rady. Jak on ma sprawdzic jakies przekladki, podkladki, kulki, skoro kazda ingerencja wymaga krojenia silnika? Po co mu kazecie rozlozyc silnik na stole, skoro wystarczy regulacja, lub ogledziny organoleptyczne ukladu wybieraka?

Sprawdz, czy sruba u gory karterow, po dokreceniu nakretki nie jest luzna, lub czy nie ma luzu na blasze, do ktorej owa sruba jest dospawana. Kilkakrotnie spotkalem sie z urwanym spawem, co powodowalo wyskakiwanie biegow. Mala sprezynka powinna pomoc w ustabilizowaniu biegu, po odpowiedniej regulacji. Zaloz normalnie sprezynke. Nie wyciagaj walka garbatego z walka zdawczego - grozi rozbiorka silnika.


Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Sob 2:10, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin