Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
50/6 gaśnie po wrzuceniu biegu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 13 Gru 2010    Temat postu: 50/6 gaśnie po wrzuceniu biegu

Witam. Mam problem ze swoim małym wariatem. Jakiś czas temu kupiłem używkę cylek 50/6 od gościa z forum. Nie jest porysowany. Odpala po 2-3 kopie jak jest zimny czyli w miarę dobrze. Ale jak wrzuce bieg to zaraz gaśnie. Dzieje się tak też jak ruszę z 1 i chcę wrzucić 2 bieg. I jeszcze jedno pytanie: czy zapłon musi być ustawiony idealnie na znakac?? Oczywiście mechaniczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrOlikk
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:01, 13 Gru 2010    Temat postu:

sprobuj ustawic zaplon nie ma znaki tylko tak bez znakow i na 1.8mm i zobacz czy znaki sie pokrywaja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:13, 13 Gru 2010    Temat postu:

Chodzi o to, żeby tłok był w odległości 1,8mm? I od którego miejsca to mierzyć? I czy przerwa na platynkach ma w tym momencie wynosić 0,3mm??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:21, 13 Gru 2010    Temat postu:

a jak ''przygazujesz'' to go muli czy wchodzi na full obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:30, 13 Gru 2010    Temat postu:

Zauważyłem, że troszkę go zalewa po zmianie gaźnika na inny. I musze przełożyć dysze. Jak odkręciłem na full to kręcił się wysoko (wyżej, niż na seryjnym). Ale nie zrozumiałem tej odpowiedzi dotyczącej ustawienia zapłonu.

Ostatnio zmieniony przez Murarz dnia Pon 21:59, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnykmh
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rogi (okolice krosna)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:18, 23 Gru 2010    Temat postu:

Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm na platynkach 0,4mm , ja miałem problem z ustawieniem zapłonu ponieważ miałem inne koło magnesowe i krzywka była w innym miejscu wiec nie pasowało do znaków , może masz podobny problem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:32, 23 Gru 2010    Temat postu:

On gasnie z braku mocy, czy innej przyczyny?

Czy na luzie mozna lekko obrocic tylnym kolem?

Czy na jedynce, na sprzegle da sie przetoczyc motor?

Poza tym zmniejsz obrazek w podpisie - polecam regulamin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
najt
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:27, 24 Gru 2010    Temat postu:

Czarnykmh napisał:
Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm na platynkach 0,4mm , ja miałem problem z ustawieniem zapłonu ponieważ miałem inne koło magnesowe i krzywka była w innym miejscu wiec nie pasowało do znaków , może masz podobny problem ?

byś dopowiedział, że 1,5-1,8mm przed GMP
ja mam bardzo zniszczone kartery i jakiś dziki stator, więc żadnymi znakami się nie sugeruję i mam ustawione "na oko" czyli idealnie, lata praktyki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:12, 25 Gru 2010    Temat postu:

GMP to jest najwyższy punkt położenia tłoka?? Antonio jak wrzuce bieg to normalnie dam radę obrócić kołem na sprzęgle. Tak samo na luzie. Trudno opisać to gaśnięcie. Czasem zdarzy się, że nie zgaśnie, ale jest podobnie, jakbyś zapłon wyłączył: spadają obroty i gaśnie. Przy czym na starym cylku jest w miarę normalnie. Nie ma takiego problemu. Ale nie będę na nim jeździł, bo to tajwan i przyda mu się szlif. Obrazek zaraz wywalę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
najt
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:34, 27 Gru 2010    Temat postu:

P4V3U napisał:
GMP to jest najwyższy punkt położenia tłoka??

tak, Górny Martwy Punkt tłoka.
Czarnykmh napisał:
Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm

w sensie, że 1,5-1,8mm przed GMP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:30, 27 Gru 2010    Temat postu:

w sensie, że iskra ma się pojawiać 1,5 do 1,8mm przed górnym martwym punktem położenia tłoka (GMP)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bendix simo-fan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:50, 27 Gru 2010    Temat postu:

Czyli ze w tym momencie (1,5-1,8mm przed GMP) platynki mają zacząć się rozwierać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
W3exe
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:13, 06 Sty 2011    Temat postu:

sprawdz czy pierscienie sa odpowiednio dopasowane. cylinder ma prog?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus1pl
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:28, 14 Sty 2011    Temat postu:

A może to sprzęgło? Naciągnij prazy rączce. ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:37, 15 Sty 2011    Temat postu:

Ferie mi się zaczęły więc będę miał czas na spiedzenie pzy motorze. Dzisiaj ustawiłem sprzęgło i jest dobrze. Tyle, że mam założony stary cylinder. W poniedziałem założę 50/6 i zobaczę co będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin