Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

16n1-5 a 16n1-11

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Pon 23:00, 09 Maj 2011    Temat postu: 16n1-5 a 16n1-11

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi na czym polega różnica miedzy tymi modelami?

Ja moge sie tylko domyslac ze ...-5 to poprzednik typu ...-11 a zalezy mi na jakis konkretnych i pewnych informacjach:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 23:46, 09 Maj 2011    Temat postu:

Różniły się rozmiarami dysz i były stosowane w innych modelach (na końcu książki E. Wernera jest wszystko podane) jutro mogę sprawdzić, bo książkę mam w garażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Wto 0:02, 10 Maj 2011    Temat postu:

Byłbym wdzieczny bo swoja książke mam w domu a studiuje w innym mieście. Mógłbym pobrać skany ale skoro zaproponowałes to skorzystam:)

Tak ściślej to pytam o te różnice bo chce zmienić 16n3-4 w s51 wlaśnie na 16n1-5 lub 16n1-11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:03, 10 Maj 2011    Temat postu:

Sądząc z wykazu z książki E.Wernera:
[link widoczny dla zalogowanych]
nie było gaźnika 16N1-5, lecz ...-8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Wto 8:23, 10 Maj 2011    Temat postu:

Z tabeli w ksążce E.Werner'a rzeczywiście tego nie widać ale ten model jednak istnieje:)

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez pawel-er dnia Wto 8:23, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:57, 10 Maj 2011    Temat postu:

Tabelka: [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Śro 15:51, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
najt
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:34, 10 Maj 2011    Temat postu:

Hmm a tak zapytam offtopowo. Mówisz, że masz 16n3-4, dlaczego chcesz zmieniać? Tongue up (1)
Bo też mam taki i mnie to zastanawia, czy ten gaźnik to kaszana (bo ja generalnie się nie orientuję w tych gaźnikach, wiem tylko że na pewno Bingi są warte uwagi)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Wto 11:36, 10 Maj 2011    Temat postu:

Dzieki Syzyf napewno sie przyda.

najt - zmiana gaźnika to juz chyba akt desperacji, ponieważ od początku sezonu borykam sie z problemem, która nawet opisywałem w tym temacie:

http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/zupelny-brak-obrotow-biegu-jalowego,28083.html

Licze że to wina gaźnika i zakładajac 16n1-5 rozwiąże ten juz meczacy problem.
Teraz tylko jeszcze pytanie czy ten gaźnik (16n1-5) na fabrycznych dyszach bez problemu moge załozyć do współpracy z silnikiem s51.
Wiem że stosowane były w s50 i kr51 s50 oraz kr51.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 11:47, 10 Maj 2011    Temat postu:

Dysza główna jest bardzo mała, ale z drugiej strony dysza biegu jałowego jest większa.

Generalnie załóż, nic się nie stanie a będziesz wiedział czy problem jest przez gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin