 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:00, 09 Maj 2011 Temat postu: 16n1-5 a 16n1-11 |
|
|
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi na czym polega różnica miedzy tymi modelami?
Ja moge sie tylko domyslac ze ...-5 to poprzednik typu ...-11 a zalezy mi na jakis konkretnych i pewnych informacjach:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 23:46, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Różniły się rozmiarami dysz i były stosowane w innych modelach (na końcu książki E. Wernera jest wszystko podane) jutro mogę sprawdzić, bo książkę mam w garażu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Wto 0:02, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Byłbym wdzieczny bo swoja książke mam w domu a studiuje w innym mieście. Mógłbym pobrać skany ale skoro zaproponowałes to skorzystam:)
Tak ściślej to pytam o te różnice bo chce zmienić 16n3-4 w s51 wlaśnie na 16n1-5 lub 16n1-11.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:03, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sądząc z wykazu z książki E.Wernera:
[link widoczny dla zalogowanych]
nie było gaźnika 16N1-5, lecz ...-8.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Wto 8:23, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Z tabeli w ksążce E.Werner'a rzeczywiście tego nie widać ale ten model jednak istnieje:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez pawel-er dnia Wto 8:23, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:57, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tabelka: [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Śro 15:51, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
najt
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:34, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm a tak zapytam offtopowo. Mówisz, że masz 16n3-4, dlaczego chcesz zmieniać?
Bo też mam taki i mnie to zastanawia, czy ten gaźnik to kaszana (bo ja generalnie się nie orientuję w tych gaźnikach, wiem tylko że na pewno Bingi są warte uwagi)?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:36, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki Syzyf napewno sie przyda.
najt - zmiana gaźnika to juz chyba akt desperacji, ponieważ od początku sezonu borykam sie z problemem, która nawet opisywałem w tym temacie:
http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/zupelny-brak-obrotow-biegu-jalowego,28083.html
Licze że to wina gaźnika i zakładajac 16n1-5 rozwiąże ten juz meczacy problem.
Teraz tylko jeszcze pytanie czy ten gaźnik (16n1-5) na fabrycznych dyszach bez problemu moge załozyć do współpracy z silnikiem s51.
Wiem że stosowane były w s50 i kr51 s50 oraz kr51.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 11:47, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dysza główna jest bardzo mała, ale z drugiej strony dysza biegu jałowego jest większa.
Generalnie załóż, nic się nie stanie a będziesz wiedział czy problem jest przez gaźnik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|