Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 24 Maj 2011    Temat postu:

Może to nie jest związane z tematem ale tak zmieniło się troszkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Odzio1997
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:33, 25 Maj 2011    Temat postu:

Mam pytanie. O co chodzi z tym że puchnie tłok ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:09, 25 Maj 2011    Temat postu:

Jeżeli tłok jest wykonany z lipnego materiału a konkretnie o większej rozszerzalności cieplnej niż powinien być wykonany to pod wpływem tarcia o tuleje cylindra i na skutek wzrostu temperatury rozszerza się powodując większe tarcie o cylinder. Czyli puchnięcie związane jest z rozszerzaniem się tłoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:52, 27 Maj 2011    Temat postu:

czy może mi ktoś podać wymiary podkładki baranka biegów ( chodzi o ta beczkę z wyciętym rowkiem ) średnica dziury, średnica podkładki, grubość podkładki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M A C K
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka / podlaskie\
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:51, 01 Cze 2011    Temat postu:

Simek będzie normalnie jeździć przy cewce 6v w iskrowniku i butelkowej 12v? :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:26, 02 Cze 2011    Temat postu:

M A C K napisał:
Simek będzie normalnie jeździć przy cewce 6v w iskrowniku i butelkowej 12v?

Tak

Janaszioom napisał:
czy może mi ktoś podać wymiary podkładki baranka biegów ( chodzi o ta beczkę z wyciętym rowkiem ) średnica dziury, średnica podkładki, grubość podkładki.

Takie samo pytanie padło ostatnio (odpowiedź w linku):
http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/podkladka-baranka-biegow,31508.html
Baranek to jest wałek klinujący kulki w skrzyni biegów. To, czego dotyczy pytanie, nazywa się wybierakiem biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomix0
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:20, 05 Cze 2011    Temat postu:

Panowie czy grubość uszczelki na łączeniu gaźnika z cylindrem ma jakikolwiek wpływ na prawidłowość pracy silnika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:02, 05 Cze 2011    Temat postu:

Nie nic nie przeszkadza. Ona jest po to aby jak gaźnik będzie się rozszczelniał,bo można docisnąć i będzie gitara.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jagodne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:34, 07 Cze 2011    Temat postu:

Przy ustawianiu zapłonu ile trzeba miejsca w cylindrze zostawić? 1.8mm??
s51
zapłon elektro.


Ostatnio zmieniony przez samson dnia Wto 18:41, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:07, 10 Cze 2011    Temat postu:

1.8

Jeżeli kończy nam się paliwo to ono spłynie z tej komory baku w której jest kranik. A jak spływa do kranika z tej drugiej skoro bak składa się z takich jakby dwóch połówek? Zostaje tam paliwo ? - Chyba nie bo nigdy mi się nie zdarzyło żeby mi paliwa brakło a żeby było w baku Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:43, 19 Cze 2011    Temat postu:

Mam pytanie odnośnie filtra stożkowego. W Simsonie nie mam żadnego filtra, ponieważ gdy tylko założyłem oryginalny to motor od razu przestał jeździć. Nie odpalał, nie wchodził na obroty. Chce kupić filtr stożkowy, ale obawiam się, że będzie jeszcze gorzej. Dodam jeszcze, że często jeżdżę w niesprzyjających warunkach atmosferycznych( podczas deszczu) i nie mam pojęcia jak będzie to wpływało na ten filtr. Czy jest on w jakiś sposób zabezpieczony przed wilgocią w swojej budowie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:17, 02 Lip 2011    Temat postu:

Chciałbym was się spytać czy czasem olej husqvarny nie jest za tłusty?? ,bo jak silnik jest zimny to ładnie pali,a jak się zagrzeje to dostaje muła i koniec ciągle chodzi na wolnych obrotach.

Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Sob 21:19, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomix0
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:47, 02 Lip 2011    Temat postu:

Ja właśnie kończę litrową butelkę husqvarny i sprawuje się bardzo dobrze. Nie zauważyłem takich objawów. Wątpię aby to była wina oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:50, 03 Lip 2011    Temat postu:

A co wtedy jak to nie od oleju??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:43, 15 Lip 2011    Temat postu:

W cenniku P. Kniazia są dwa typy przełączników do kierunków.
1 - PRZEŁĄCZNIK KIERUNKOWSKAZÓW S51,SR50 DO PRZEŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO
2- PRZEŁĄCZNIK KIERUNKOWSKAZÓW S50,S51,SR50 STARY TYP

Czym one się różnią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60  Następny
Strona 40 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin