 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 19:44, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma różnicy. Te podkładki są wykrawane na prasie i dlatego mają taki a nie inny kształt.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ4
Nowicjusz

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krejwiany/Puńsk/Suwałki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:12, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jachu napisał: | http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/16/AMORTYZATOR-KR51-1-TYL-org.html?ref=g9
Czy te amortyzatory były montowane w SR'kach w wersji B? Tutaj daje zdjecie takowego Simsona -
[link widoczny dla zalogowanych]
Także proszę o odpowiedź na pytanie powyżej. Z góry każdemu dziękuję! |
Ja takie mam w swoim i raczej to są oryginalne bo jak kupowałem simka to już takie były i jest napis na nich DDR.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nachoojminick
Nowicjusz

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:02, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Siema Wam. Mam takie pytanie... Może ktoś będzie wiedział co jest tego przyczyną... Posiadam simka s51 i w ostatnich dniach zdarzylo mi się że jechałem na 4 biegu pod górę nie taka dużą... i w pewnym momencie zaczęło go dławić. Zredukowałem na 3, poźniej na 2 po czym podkręciłem go na obrotach i musiałem ruszać z 1. jak sie rozpędził to leciał jak opętany :) zdarzyło mi się tak dwa razy... nie wiem co się dzieje. Może to być od za bogatej mieszanki? z góry dzięki:) chętnym mogę przesłać foty sima na maila :) Pozdrawiam :)
To jest pytanie zbyt szerokie do tego tematu. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:01, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W bingu zaworek pływakowy to jest wciskany czy wkręcany? Bo mam binga i w miejscu zaworka jest tylko taka tulejka. Jest to w ogóle do wymiany? U stazeta jest "ZAWOREK IGLICY S51/SR50 BING" niestety brak zdjęcia, i nie wiem czy to to co potrzebuję.
Ostatnio zmieniony przez kuba3511 dnia Czw 17:06, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:53, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ma ktoś na forum simsona z wydechem AOA3
To pytanie, czy wiadomość z ostatniej chwili?
Znaki interpunkcyjne być pomocna rzecz w język polski.
Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan

Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:13, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czy olej do mieszanki - Castrol racing 2t (full syntetyczny) nie będzie za "suchy" dla Simsona na oryginalnym osprzęcie? Pytam się o to, ponieważ pewien znajomy, z którym gadałem ostatnio powiedział, że full syntetyk do 50 może być troche za suchy.
Jeśli tak to lepszy do mieszanki będzie Castrol pół syntetyczny czy mineralny?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:57, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, jakie są objawy i skutki braku podkładek między korbowodem a tłokiem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:21, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze wyregulować gaźnik 16-n3-4 bo mam iskre a nie daje paliwa na świece???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:40, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wiecie może jak rozpoznać wał DDR ? mam stary taki i ciekawy jestem
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:55, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kranik mi cieknie. Je sie naprawia, czy wymienia?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:10, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kranik może przeciekać aż w 4 miejscach, więc trzeba wiedzieć z jakiego. Jeśli z miejsca wokół wajchy do przekręcania, to trzeba wymienić gumową uszczelkę w środku (ściągnąć pasek sprężynującej blaszki). Jeśli spod króćca na który zakłada się przewód paliwa, to kupić/zrobić uszczelkę z gumy benzynoodpornej albo z jakiegoś miękkiego plastiku. Albo zapytać w sklepie wodno/gazowo-instalacyjnym, bo czasem da się dopasować uszczelkę "z czegoś".
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 14:30, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Janaszioom - z wałem jest bardzo ciężko, ale Twój wał na 99% jest oryginalny - nie pytaj jak rozpoznałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:35, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ciężko w sensie ? xd no powiedz jak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:31, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś ile kosztuje położenie instalacji elektrycznej w S51?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:21, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
gdzie się montuje gume zawieszenia silnika ?
czy to gdzieś tu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Pon 18:47, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|