Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moon
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poniatowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:20, 14 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli chodzi ci o te w zdłurz gładzi tulei to według mnie są one spowodowane zużyciem, nie jestem co do tego pewien tak mi się wydaje.

Gdyby któryś z forumowiczów np.Marcias lub kto inny który zajmuje się taka mechanika wypowiedział to dowiemy się na pewno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:36, 14 Cze 2010    Temat postu:

Tego posta skopiowałem z działu: Nasze Simsony ze swojego tematu.

Mam pewien plan.. A mianowicie opiera się on na zapłonie rometa. Są tam dwie cewki do świateł. Chciałbym dowinąć na nie drutu, połączyć je, wykonać regulator napięcia, podłączyć mostek i oczywiście wsadzić akumulator i do niego podłączyć całe oświetlenie.
I tu moje pytanie: Czy takie coś jest możliwe? Czy to zda egzamin? Happy


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Pon 20:38, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:38, 14 Cze 2010    Temat postu:

Nie możesz połączyć 2 cewek pod jeden mostek, ładowanie będzie znikome. Jak już chcesz tak zrobić to musisz do każdej cewki mieć osobny mostek. Nie pamietam jaka jest grubość drutu w cewkach świetlnych w tym zapłonie ale wydaje mi się, że będzie za cienki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:04, 15 Cze 2010    Temat postu:

Cewki mogę przewinąć grubszym drutem.
Czyli musiałbym dać dwa mostki i potem mógłbym połączyć te przewody z mostków?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:12, 17 Cze 2010    Temat postu:

witam jak podłączyć cewkę butelkową, ponieważ mam nową i tam są numerki 15 i 1 a na starej takich nie było opcja szukaj mi nie pomogła. są 2 kable niebieski i pomarańczowy.

i jak zamontować napęd obrotomierza w klapie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrOlikk
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:24, 17 Cze 2010    Temat postu:

Do styku 1 to kabel z zaplonu
A do styku 15 masa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:35, 17 Cze 2010    Temat postu:

dobra dzięki z napędem już sobie poradziłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus1pl
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:19, 17 Cze 2010    Temat postu:

Siema. Mój simek ciągnie olej ze skrzyni. Co jest tego przyczyną ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:25, 18 Cze 2010    Temat postu:

kubus1pl napisał:
Mój simek ciągnie olej ze skrzyni. Co jest tego przyczyną ??

Nieszczelny simmering od strony sprzęgła albo uszkodzona uszczelka między połówkami karterów (tzn. jej część "sąsiadująca" ze skrzynią korbową). Raczej to pierwsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus1pl
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:59, 18 Cze 2010    Temat postu:

Dobra dzięki. Jest jeszcze szczegół, że w skrzyni jest benzyna z olejem, może to sprecyzuje moje pytanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:36, 18 Cze 2010    Temat postu:

W skrzyni korbowej panuje na przemian podciśnienie i nadciśnienie, więc benzyna dostaje się do oleju i olej jest wysysany, tak to się miesza.
Tak więc może to być i przy nieszczelnym simmeringu jak i uszczelce.
Najpierw wymień simmering na jakiś porządny (np. firmy Corteco): spuść olej, zdejmij lewy dekiel i odkręć zębatkę na wale. Simmering wyciągnij śrubokrętem i załóż nowy (godzinka czasu).
Do wymiany uszczelki trzeba rozpoławiać silnik, więc to grubsza robota.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus1pl
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:12, 18 Cze 2010    Temat postu:

Myślałem, żeby dać go do mechanika. Ale jak nie potrzeba wszystkiego rozbierać to myślę, że sobie poradzę. Sima mam dopiero 1 miesiąc. Wielkie dzięki Syzyf za odp. Happy

Ostatnio zmieniony przez kubus1pl dnia Pią 13:13, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Burza954
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:27, 18 Cze 2010    Temat postu:

Przy wymianie cylindra na S70 trzeba wymieniać kosz sprzęgłowy również? Czy nie trzeba tego robić? Chodzi mi tutaj o koszty czy się zaleca czy nie.
Czy można jeździć na koszu od S51. P.S. wymieniałbym zębatkę na trochę większą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:28, 18 Cze 2010    Temat postu:

O ile mi wiadomo kosz od 70 (i zębatka na wale) różni się tylko ilością zębów, czyli przełożeniem. Nie jest on chyba "mocniejszy" czy coś w tym stylu. Ja u siebie w 70cc mam na razie stary kosz od 50 i jest OK.
Tak więc nie trzeba go musowo wymieniać (jak np. wał) - można założyć np. większą zębatkę zdawczą i będzie podobny efekt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:44, 19 Cze 2010    Temat postu:

aby założyć osłonę łańcucha trzeba go rozpołowić ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 58, 59, 60  Następny
Strona 20 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin