Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sr-ka działa prawidłowo tylko na ssaniu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:04, 05 Lip 2013    Temat postu: Sr-ka działa prawidłowo tylko na ssaniu

Witam.
Zrobiłem kumplowi remoncik połączony z tiuningiem.Wszystko poskładane prawidłowo.Zostało włożone-cyl s70 8 kanałów,wał s70,amal21 i reszta dupereli.Więc odpalił na ssaniu po dłuższym kopaniu i chodzi on tylko prawidłowo z przytrzymanym ssaniem-tzn świetnie reaguje na gas, ale gdy tylko puszczę ssanie to momentalnie wpadają b wysokie obr i gaśnie.Wolnych obrotów nie ma wcale nawet przy maksymalnie podkręconym powietrzu.Gaźnik próbowałem na wiele sposobów i nic.Opuściłem iglicę najniżej bo myślałem że go zalewa lecz bez rezultatów.Zapłon ustawiłem jak powinno czyli od 1-1,2 mm i dałem na 1,1 na czujnik zegarowy i kapa.Próbowałem też opóźnić i lipa.Jak jeździ to nie wiem bo biegami się jeszcze nie bawiłem.Tak jak mówię-działa przy właczonym ssaniu.Aha gdy dodam gazu bez ssania to obroty wchodzą z opóźnieniem i jest b nie stabilny.Świeca tylko leciutko zawilgocona(nie zalana)Co robić?


Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Pią 21:07, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amator1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:20, 05 Lip 2013    Temat postu:

a zaplon w 70 nie powinien byc ustwiony na 1.4? sproboj go ustawic tak jak przy 50 1.8 przed gmp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:25, 05 Lip 2013    Temat postu:

Na s70 wielokanałowe 1-1,2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amator1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 05 Lip 2013    Temat postu:

no nie wiem u mnie odpalil za 3 na takim zaplonie jakl byl na 50 i chodzil dobrze pozniej go troche przyspieszylem i tez mam 70 wielokanalowe

Ostatnio zmieniony przez amator1997 dnia Pią 21:28, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 05 Lip 2013    Temat postu:

Jak tylko na ssaniu pracuje to zobacz simmeringi wału szczególnie od strony zapłonu. A najlepiej wymień je oba, drogie nie są
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:33, 05 Lip 2013    Temat postu:

Simeringi dane nowe.Ale sprawdzę-Jeszcze jakieś pomysły.Powiem tak- ja obstawiam zapchany gaźnik albo coś z nim.Chciałbym poprostu uniknąć zdejmowania go(to simson sr więc ciężko cokolwiek odkręcić-brak miejsca i dojścia do śrub mocowania),więc chcę znać inne możliwe problemy

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Pią 21:40, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siweknr121
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:14, 06 Lip 2013    Temat postu:

Przeciez zimmering mógł zawsze wypaść. A może cos z tym amalem ? nie masz innego gaźnika żeby sprawdzić ?

EDIT: Mój brat też mial takie coś to dysza głowna się zapchala ale myśle że tu jest coś powazniejszego


Ostatnio zmieniony przez siweknr121 dnia Sob 10:17, 06 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:17, 06 Lip 2013    Temat postu:

Napisałem ze sprawdze ten simer.Chyba bez odkrecenia gaziora się nie obejdzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:43, 08 Lip 2013    Temat postu: Re: Sr-ka działa prawidłowo tylko na ssaniu

toncio20 napisał:
Witam.
Więc odpalił na ssaniu po dłuższym kopaniu i chodzi on tylko prawidłowo z przytrzymanym ssaniem-tzn świetnie reaguje na gas, ale gdy tylko puszczę ssanie to momentalnie wpadają b wysokie obr i gaśnie.Wolnych obrotów nie ma wcale nawet przy maksymalnie podkręconym powietrzu.Gaźnik próbowałem na wiele sposobów i nic.Opuściłem iglicę najniżej bo myślałem że go zalewa lecz bez rezultatów.Zapłon ustawiłem jak powinno czyli od 1-1,2 mm i dałem na 1,1 na czujnik zegarowy i kapa.


Jeżeli już prosisz to choć nie wypowiadam się w tuningach i innych wynalazkach często nie mających nic wspólnego z rasowaniem silnika, to odniosę się tylko do wpisu cytowanego.
Jeżeli chodzi o zapłon, to przy wielopłukach jeżeli nie wzrasta ciśnienie? (a nie sądzę by tak się działo w tym wypadku, nie mam możliwości pomiaru) zapłon pozostaje na wyprzedzeniu oryginalnym.

Dodatkowo przy tylu kanałach straty na wstępnym sprężaniu są tak duże że regulacja bardzo niskich obrotów staje się praktycznie nie możliwa.

Co do samego gaźnika mogę podpowiedzieć Ci tylko tyle że nagły wzrost obrotów po zamknięciu ssania jest spowodowany zrównoważeniem się mieszanki paliwowo powietrznej. Przy otwartym ssaniu co prawda miałeś kontrolę nad obrotami, ale była ona spowodowana częściowym zalewaniem silnika.

Zabrałeś się kolego za pracę która Cię przerosła :look
Pytasz i oczekujesz porady jednak gdy wcześniej pisano o zapłonie próbujesz wtykać że to niby sam wiesz najlepiej ?
Trudno jest tak pomagać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:27, 08 Lip 2013    Temat postu:

Pss widzę że nie było sensu Cię prosić o pomoc.Nie takiej pomocy oczekiwałem.Sam to jakoś opanuję.Bez sensu tu o cokolwiek pytać.Zamykamy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:54, 08 Lip 2013    Temat postu:

Zamykam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin