|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek199710
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:01, 22 Paź 2012 Temat postu: spalanie - zbyt duze |
|
|
Witam , mam problem ze spalaniem mojego simka jest to 70 ccm gaznik 16n1-11 cos takiego . Spala strasznie duzo , Przy 3/4 manetki predkosc 55km/h spala pol baku na 50 km tak na oko bo nie mam licznika , ale wiem ile robie km... iglica na najwyzszym zabku , bez filtra powietrza . mieszanka ustawina na 4,5 obrotu wykrecona . wiec co i jak ???
Ostatnio zmieniony przez dawidek199710 dnia Wto 15:36, 23 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dudus199816
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawelno-Opolskie
|
Wysłany: Pią 22:34, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Masz dosyć duży gaźnik założony jak do s70 ja mam 16n3-5 i spalanie jest na poziomie 2 litrów przy 3/4 manetki. Może sprubuj gaźnik doregulować, tzn. przykręć paliwo i wyreguluj powietrzem a i iglice daj na środkowy ząbek i doreguluj
KONIECZNIE ZAŁÓŻ FILTR POWIETRZA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek199710
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:16, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Taaak tylko ze ja lubie jezdzic na calej manetce , po mokradlach , po ulicy 3/4 albo do konca manetki, narazie spalanie sie zmniejszylo dzieki wyczyszczeciu zaplonu , ale zle ustawiony jest moze dlatego malo pali , jest lekko opozniony , Elektronik wiec nie ustawie tego w najblizszym czasie , na macanego sie nie da ... A problemem jest to ze odpale go zilnego to ma bardzo wysokie obroty a jak jest cieply to nie trzyma ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:44, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
"wyczyszczeciu zaplonu"- jak możne być poprawa po wyczyszczeniu zapłonu ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:44, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Duże "spalanie" powoduje w większości nieszczelny układ paliwowy, cieknący kranik, bak, wężyki, gaźnik. Proponuje przejrzeć wszystko i zniwelować wszelkie wycieki, wymienić wszystkie uszczelki. Zdecydowanie załóż filtr powietrza. Generalnie 16N1 względem 16N3 pali odrobinę więcej, ale nie powinno to być aż tyle. Ustaw dobrze zapłon. Zwróć uwagę na wydech. Nieszczelne, pseudo poprzerabiane wydechy, wyciągnięte wkłady tłumiące, również bardzo podwyższają spalanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|