 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malina_s60
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 21:09, 10 Wrz 2008 Temat postu: Spadki Mocy ... |
|
|
Witam mam pare problemów ...
1.NAJWAŻNIEJSZY jak simek jest taki lekko ciepły chodzi jak szalony świetnie przyśpiesza super sie zbiera i wogule ... jak sie troche zagrzeje ehhhh ...... szkoda słów słaby jest prawie w ogóle reakcji czy mu daje 1/8 gazu czy 8/8 ... podejżewam że to wina zapłonu ?? ale przyśpieszyć go opuźnić ?? czyli w którą strone iskrownik przekręcić ....
2.Simson jak jest ciepły to ma czsem tak że jak go odpale cisne mu w fulaaa tooo takie dryn dryn dryn i dopiero na obrotach
to Chyba na tyle z góry dziękuje za pomoc i wszelkie rady
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skoti50
Bywalec

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 21:39, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a platynki w jakim stanie masz ? kumpel mial jakies h**owe platynki kupione i mu tak robilo wlasnie jak tobie kupil org. platynki od kniazwa i jest elegancko. Niewiem jak to uciebie wyglada ale sprubuj ustawic zaplon wg. instrukcji i przerwe na platynkach i powinno byc wszystko git. A co masz za tlok, pierscienie i cylinder ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:55, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jaki masz tłok polski, węgierski a może MZA??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górki Noteckie Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 22:00, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
tłok ci puchnie l)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malina_s60
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 22:01, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ehhh nie wiem jaki mam tłok ;/ niedawno kupiłem tego sima .... Aha i mam elektronika a przestanie kiedyś PUCHNĄĆ ..... ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:12, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam najmocniej ze sie wtracam do tematu ale nie chce zakladac nowego...mam bardzo podobny problem do kolegi i jutro wymieniam pierscionki..czy to cos da??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skoti50
Bywalec

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 22:22, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jak masz jakis wegierski albo polski tlok to sie nie dziwie puchnac zaczyna pierscienie tez jakies gowniane to slabszy bedzie a cylinder szajsowaty ztraci ta swoja glad i tez bedzie lipa. Najlepiej kup sobie tlok pierscionki i cylinder org. pan Kniazw ma dosyc tanio i dobre
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malina_s60
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 22:52, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Pan Knizaw sprzedaje przeważnie cylek almot a tłok i pierścionki org
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty

Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:28, 11 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
jak masz cylinder w dobrym stanie to po co wymieniac ? wystarczy tlok , mam taki sam problem , tezm i chyba puchnie tlok ..... jak sie zagrzeje , ma problemy z wejsciem na obroty i jest slabszy , a jak jest zimny , albo letni to ma kopyto jak cholera ...... ale nie chce mi sie wydawac kasy na tlok , pierscienie , w dodatku jeszcze docierac .....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:33, 11 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Malina_s60 napisał: | Pan Knizaw |
Ciekawe jeszcze o nim nie słyszałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:58, 11 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
1. Jak masz platyniarza wyczysc styki przerywacza papierem sciernym , wyczysć swiece, jak nie pomoże wymien kondensator. moze to być tez wina słabej jakości tłoka- po nagrzaniu puchnie i motor słabnie.
2.Dryn dryn to robia pierścienie albo lozysko igiełkowe sworznia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mskostus
Nowicjusz

Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:20, 11 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Podłącze się do tematu.. Mam takie pytanie czy puchniecie tłoka może powodować że simson jak jadę to szarpie tak jak by mu paliwo nie dochodziło i dopiero jak dodam dużo gazu to dobrze jedzie i przestaje go szarpać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:31, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
To nie przez puchniecie tłoka tylko przez małą dawke paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malina_s60
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 15:13, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
czyli co tłok musze wymienic ;/ ? Dzwoniłem do kolesia to mam cylek Almot a Tłok DDR i pierścionki też czyli raczej nie tłok .... może to wina zapłonu ?? Bo W Wiesi miałem kiedyś tak źle ustawiony zapłon i jak sie zagrzała TO SłABłA STRASZNIE ! więc może to to ?? albo gaźnik ??
Ostatnio zmieniony przez Malina_s60 dnia Pią 15:21, 12 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gagus77
Bywalec

Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:22, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem co wy sie czepiacie tych polskich tłokow ja mam tłok piston i cylek 60ccm no name i chodzi elegancko czy ciepły czy zimny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|