Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spadek prędkości maksymalnej w s51.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:44, 17 Sie 2013    Temat postu: Spadek prędkości maksymalnej w s51.

Witam! Właśnie skończyłem remont simsona, malowanie, wymiana amorków itp.. Wymieniłem także gaźnik na amala 16T oraz przerobiłem tłumik na AoA1. Okazało się, że vmax simka wynosi teraz 60km/h, a przed remontem 65km/h. Silnik seryjny, zapłon ustawiony poprawnie. Co mogło być przyczyną spadku prędkości maksymalnej? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Hubert
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:49, 17 Sie 2013    Temat postu:

Wyreguluj porządnie gaźnik. A tłok czy pierścienie też wymieniałeś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:36, 17 Sie 2013    Temat postu:

Śrubą od mieszanki? Nie, ponieważ simek ma oryginalne 2700km przejechane, więc chyba nie ma potrzeby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:54, 17 Sie 2013    Temat postu:

Gaźnik według instrukcji, ja na Amalu się kompletnie nie znam, co innego BVF
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:11, 17 Sie 2013    Temat postu:

Amal to cholernie zdolna bestia dodaje mocy ale potrzebuje też więcej paliwa i powietrza,więc zwrócił bym uwagę czy nie brakuje luftu.Może czas na remont,,że silnik nie daje rady na aoa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:17, 17 Sie 2013    Temat postu:

No chociaż Aoa1 aż tak dużo to nie daje, no ale zawsze coś, dźwięk się fajnie zmienił ale przy seryjnym cylindrze dużo to nie daje. A powiedz nam jeszcze jaki masz cylinder (firma) ? I na jakim gaźniku wcześniej jeździłeś ? A zapłon na pewno poprawnie ustawiony na 1,8 mm ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:19, 18 Sie 2013    Temat postu:

Cylek oryginalny DDR. Wcześniej jeździłem na 16n1-11. Tak, zapłon poprawnie. Filtr powietrza mam seryjny. Może to jego wina?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:05, 18 Sie 2013    Temat postu:

Spróbuj zmienić gaźnik na stary, i zobaczysz co będzie się działo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:12, 18 Sie 2013    Temat postu:

Mam nieszczelny pływak. Wymieniałem go już dwa razy. Za każdym razem po pewnym czasie znowu się topił. Jakieś inne rady?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:19, 18 Sie 2013    Temat postu:

Porządna regulacja tego Amala powinna pomódz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:42, 18 Sie 2013    Temat postu:

Ok. Dzięki bardzo. Spróbuję wyregulować lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:49, 18 Sie 2013    Temat postu:

Ok. Jeżeli nie pomoże to będziemy się dalej martwić. Ja pobawił bym się jeszcze dyszą główną (rozmiary)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubert142008
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:23, 19 Sie 2013    Temat postu:

Witam!
Regulowałem gaźnik śrubą od mieszanki i nic to nie dało. Prędkość maksymalna była nadal taka sama. Może zmienić poziom paliwa na iglicy? Rozmiary dysz w gaźniku:70, 39(jeśli dobrze odczytałem). W komplecie dostałem dysze 65, 20.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:38, 19 Sie 2013    Temat postu:

No to może spróbuj właśnie podnieś iglice o jeden ząbek jeżeli będzie poprawa to ok. A jeżeli nie to daj o jeden ząbek niżej z środkowego położenia. A tłumik czyściłeś ? Może jest mocno zasyfiony ? Najlepiej go wypal. A srubą od powietrza też reguluj, może za mało dostaje

Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Pon 13:40, 19 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:03, 19 Sie 2013    Temat postu:

Podniesienie iglicy ma wpływ tylko w zakresie 1/3 obr od dołu.Czyli można powiedzieć że ma tylko wpływ na start simka a tu mowa o górnych obr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin