 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wituu
Nowicjusz

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:28, 26 Cze 2011 Temat postu: Słaby v-max |
|
|
Witam,
Przeszukałem wiele tematów, ale nie znalazłem rozwiązania na mój problem, może dlatego, że były one nieco inne niż w moim przypadku.
Otóż. Kupiłem niedawno simsona S51 Electronic z założonym oryginalnym niemieckim cylindrem 70 ccm. Niestety, nie wiem czemu, ale Simek jedzie jedynie 60 km/h. Wydawało mi się, że 50cmm jeździły 70-75. Mój kolega miał bardzo podobnie. Jeździł 50ccm i chodził mu 70 km/h. Gdy założył 60 ccm vmax jego simka spadł do 60. Możliwe jest, żeby simek miał jakieś blokady? Słyszałem coś o przegrodzie zmniejszającej wylot spalin z cylindra.
P.S Na tylnim kole zębatka ma 18z , a zdawcza z tego co pamiętam 15z.
Drugą sprawą jest to, że simek na zimnym zbytnio nie chce odpalać. Były czasy, gdy bo miesięcznym nie używaniu odpalal bez gazu i ssania za jednym kopem. Teraz muszę kopać 4-5 razy i dodać gazu, żeby nie zgasł. Nawet gdy wyjeżdżam z ulicy, to przy niskich obrotach leciutko przycina. W zeszłym sezonie tego nie było
Ostatnio zmieniony przez wituu dnia Nie 14:43, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek1121
Nowicjusz

Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:00, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mój simek SR50 50ccm tez miał ten sam problem gdyż ciężko palił dusił się i miał słaby v-max jedynie 65-70 km/h ale zmieniłem świece na nową firmy izolator przewierciłem w gazniku ten otwór gdzie jest iglica wiertłem 2,5, założyłem filtr powietrza stożkowy założyłem nowy kranik gdyż tamten podawał za mało paliwa wyregulowałem gażnik iglice ustawiłem na przed ostatni ząbek od dołu i simek teraz śmiga bez problemu 80-85 km/h odpala zawsze od 1 kopa z pół ssaniem i nie gaśnie ani nie muli.
Jak będziesz potrzebował jakieś wskazówki to służę pomocą
Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez marek1121 dnia Nie 21:05, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wituu
Nowicjusz

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:20, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniałem ostatnio swiecę, cewkę, fajkę i kabel od fajki. Świece kupiłem NGK. Iglice mam ustawioną na max w dół. Filtra zmieniać raczej nie chce na stożkowy, gdyż kupiłem obudowę filtra niedawno i nie chcę kasy wydawać znów. Poza tym, dużo jeżdże po polnych drogach i mógłby mi się zapchać jak w Jawce
To jeżeli mam iglice na max w dół to ustawić ja prawie na max w góre tak?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek1121
Nowicjusz

Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:30, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja przewierciłem ta dziurę gdzie wchodzi iglica bo najprawdopodobniej sie zawieszała i problem zniknoł a iglice ustawiłem na przed ostatnim ząbku na dole. A może to tylko kwestia regulacji gażnika jaki masz ten gażnik próbowałeś coś regulować ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wituu
Nowicjusz

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:01, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
BVF 16N-1.
Próbować próbowałem ale nie wyszło mi to zbytnio xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek1121
Nowicjusz

Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:09, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ustaw pływak i zobacz kranik czy podaje odpowiednia ilość paliwa, aha i jak kręcisz ta śrubką od obrotów w gażniku to reaguje ? bo np w moim delikatnie przekręcenie tej śrubki i odrazu chodzi inaczej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wituu
Nowicjusz

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:12, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Reaguje. Ustawię tą iglicę wyżej najpierw, bo mam na sam dół, więc jak mam 70ccm to przestawię troche wyżej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:40, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jaki kolor ma świeca, musi być lekko brązowa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:11, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Marek, ta prędkość v-max to na 50cm3? Bo normalna 50cm3 to poleci max 65km/h.
Cytat: | P.S Na tylnim kole zębatka ma 18z |
Coś ci się pomyliło
Zwiększ mu dawkę paliwa, zmień dyszę na np.72 może coś da.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek1121
Nowicjusz

Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:14, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak 50ccm, Zębatka jest 16.
Normalnie tez mi lecial 70 km/h ale po rozwieceniu gaznika jest o wiele szybszy i mocniejszy spokojnie 80 km/h leci.
A ty kolego wittu sprubój pokrećic tą malutką srubką od obrotów jezeli słabo reaguje to znaczy ze iglica może sie zawieszać tak jak to u mnie było.
Ostatnio zmieniony przez marek1121 dnia Pon 21:19, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wituu
Nowicjusz

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:37, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak kręcę to reaguje, 1/8 obrotu i już jest deko inaczej. Na razie, nie wiem jakim cudem ale wypadła mi ta malutka złota śrubka od regulacji mieszanki To chyba jest dysza więc muszę chyba dokupić cały zestaw dysz. Jak tylko dokupie i założe to zrobie to co mi napisaliście i dam Wam znać jak poszlo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Odzio1997
Nowicjusz

Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:49, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zdejmij końcówke tłumika i pożądnie wszystko wyczyscw tlumiku i ta koncowke oraz te bebechy co w niej są.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:06, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Na razie, nie wiem jakim cudem ale wypadła mi ta malutka złota śrubka od regulacji mieszanki To chyba jest dysza więc muszę chyba dokupić cały zestaw dysz.
Dysze masz w środku, tam gdzie jest pływak i tam jest dysza.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Wto 11:18, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Niemożliwe, żebyś miał 18 zębów zębatkę z tyłu, nie wkręcił byś się nawet na seryjne rezo na ostatnim biegu.
[link widoczny dla zalogowanych]
34 zęby masz, przelicz jeszcze raz. Jak masz 18, to już znasz przyczynę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|