Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson zaczyna gasnąć przy nagrzaniu i obciążeniu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:17, 17 Kwi 2011    Temat postu: Simson zaczyna gasnąć przy nagrzaniu i obciążeniu

Witam.
Jadąc simsonkiem(S-51) z kolegą ważącym znacznie więcej od mnie simsonek strasznie się nagrzał i nie mogłem go odpalić.Przez całą podroż simsonek nie miał dużo siły, a jak zgasł to dopiero z po pychu zaskoczył i nie mogłem puszczać gazu bo od razu próbował gasnąć.Pytanie moje dotyczy co to może być? Rozmawiając z sąsiadem dowiedziałem się że może to być tłok.Dodam także że po 1km zaczyna dzwonić coś,po zmianie biegu przestaje na chwile i znowu zaczyna.Tłok i cylinder były prawdopodobnie zmieniane,jeśli będzie potrzeba to się tego dowiem.Proszę o szybką odpowiedź gdyż sezon tuż tuż a piechotką nie chce mi się chodzić Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:19, 17 Kwi 2011    Temat postu:

możliwe że tłok spuch i się przytarł, ale nie jestem pewien ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GNYSU
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:33, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Bardzo możliwe że tłok ci puchnie ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:15, 18 Kwi 2011    Temat postu:

to będzie kłopot bo jak wczoraj wracałem to chciał gasnąć to mu bieg w dół i aby do domu dojechać.Jeśli to tłok to jaki dobry nie drogi doradzicie??? Chodzi mi o tłok z pierścionkami taki trochę "firmowy"Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:19, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Dobry jest ten najdrozszy. Sa zawsze w komplecie z pierscieniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Słyszałem że dobry jest tłok firmy MZA . Co wy na ten temat powiecie???Potrzebuję szybkiej odpowiedzi bo już bym go sobie zamówił i zaczynał docierać.A właśnie jaka prędkość przy docieraniu była by najlepsza i ile kilometrów musiałbym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 18 Kwi 2011    Temat postu:

No MZA to dobre tłoki i dobrze się sprawują, ale trzeba umieć odpowiednio docierać z małą prędkością. Prędkość w granicach 45-50km to max i robić krótkie odcinki trasy, z 500km jak zrobisz i nic się nie stanie to będzie już dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:38, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Dobra dzięki,ale myślę że tak z 300km zrobię bo mnie później będzie kusić Happy To ja sobie to na spokojnie po świętach zobaczę.Dzięki wszystkim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:50, 25 Maj 2011    Temat postu:

Panowie rozgryzłem problem z moim simkiem a mianowicie wszystkiemu była wina cewki pod cylindrem,po prostu była już stara,ale tłok i tak wymienię,bo nie zmieniany chyba od nowości.Dzięki za pomoc:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:10, 25 Maj 2011    Temat postu:

Ja powiem tak: jeśli ma dobrą kompresję nie ma problemów z odpalaniem itd po wymianie samej cewki, jakiś dziwnych dźwięków na wysokich obrotach to go zostaw...
Następnie apropo tłoków czy docierania jest masa tematów. Pamiętaj że masz dostępną opcję edytuj swój post więc nie trzeba było pisać kolejnego jak wystarczyło edytować ostatni Happy a co do samego docierania to możesz mu odkręcić manetke na full tylko: na żadnym z biegów nie kręć go zbyt wysoko czyli tu Twój v max pewnie bedzie wynosił jakieś ~50km/h, i rób krótkie trasy, jak silnik się zagrzeje to rób postój aż ochłonie. Najważniejsze z całego docierania jest pierwsze 30km...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:47, 04 Lip 2011    Temat postu:

Mam do was jeszcze jedno pytanie: czym jest spowodowany dziwny dźwięk "dzwonienia" np. na 4 biegu. Dodam że tłok był ostatnio zmieniany a łożyska wszystkie w zimie. Co to może być???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawids51b
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:56, 04 Lip 2011    Temat postu:

Pierścienie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:01, 05 Lip 2011    Temat postu:

Też tak myślę,a sądzę także że przydałby się szlif cylindrowi zrobić jak zaczyna tak dzwonić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 05 Lip 2011    Temat postu:

Nie to nie jest od cylindra,zostaw jak jest i niech ci jeszcze trzyma,ale jak masz kasy jak lodu to rób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyboy5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:54, 05 Lip 2011    Temat postu:

Jak nie od cylindra to od czego? Wydaje mi się że jest wytarty już trochę i pierścionki mają za dużo luzu. Jak by dzwoniło i nie osłabiało mi simka to bym się nie czepiał szlifa robić, ale jak na 4 biegu zaczyna bardzo dzwonić to mu trochę siły braknie i już.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin