Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simek strasznie słaby
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymekz1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:17, 26 Sty 2009    Temat postu:

Jeżeli masz idealny cylinder to nie musisz dawać uszczelki, lecz ja polecam dać, gdyż wtedy jest się pewnym że kompresja nie ucieka?

A czemu ma nie być uszczelki?

Przecież jak się kupuje zestaw uszczelek to jest pod głowice, prawda?
TO dają tak o ? Pewnie w jakimś celu ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 15:24, 26 Sty 2009    Temat postu:

Chodzi o to ze moze masz zle dobrany tlok do cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:03, 26 Sty 2009    Temat postu:

szymekz1 napisał:
Jeżeli masz idealny cylinder to nie musisz dawać uszczelki, lecz ja polecam dać, gdyż wtedy jest się pewnym że kompresja nie ucieka?

A czemu ma nie być uszczelki?

Przecież jak się kupuje zestaw uszczelek to jest pod głowice, prawda?
TO dają tak o ? Pewnie w jakimś celu ;]


simsony orginalne nie mialy uszczelek bo cylinder i glowica byly rowniutkie , byl tylko hermetyk .... teraz uszczelki juz sie raczej daje bo rzadko kiedy cylinder i glowica idealnie przylegaja , osobiscie polecam uszczelke + silnikon , mam tak w WSK i od razu jakby mocy przybylo xD w simsonie nie mialem uszczelki to widac bylo cala szpare miedzy cylindrem a glowica , teraz mam uszczelke i prawie jej nie ma ;D ale taki to urok cylindrow wytapianych w stodołach :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 19:47, 26 Sty 2009    Temat postu:

Oryginalnie nie było ani uszczelki ani sylikonu, ani tego gówna Hermetic.
Hakuj, jakbyś miał taką szpare, żeby było widać, to by nawet sie nie odezwał silnik. W simsonie tak głowica przylega, że można mieć wrażenie iż jest tam szpara, niemniej jednak wszystko jest szczelne.


Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Pon 19:47, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymekz1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:21, 26 Sty 2009    Temat postu:

Dokładnie wrażenie takie jest, bo sam kiedyś szukałem tego;]
Jest widoczna szpara, lecz bez obaw głowica idealnie przylega do cylindra;)
A z tym silikonem to nigdy nie widziałem.
Wydaje mi się że jak 4 szpilkami przyje..e to nie masz szans na stratę kompresji ;]
Głupi tego nie wymyślił;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
squorpion
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:55, 26 Sty 2009    Temat postu:

a duży masz luz na pierścieniach?? może się już trochę wyrobiło, a tłok jakie ma oznaczenie?? zważ go bo jak jest lżejszy od starego to znaczy że ma mniej krzemu i może puchnąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bober927
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:25, 27 Sty 2009    Temat postu:

panowie simek pali mi za pierwszym razem i na wolnych obrotach chodzi super... ale jak dodam gazu to jest takie buuuuuuuuuuu ale nie zgasnie swiecy nie zalewa. ale uszczelka pod głowica jest pogieta i moze on gubi kompresje?? co o tym myslicie??? dodam jeszcze ze jak wcisne ssanie to moge manetke wziasc do konca na jałowym biegu i nie ma zadnego <<buuuuuuuuuuuuuuuu>> doradzcie cos.

Ostatnio zmieniony przez bober927 dnia Wto 15:16, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:53, 27 Sty 2009    Temat postu:

Regulacja gaźnika. Szczelność układu dolotowego. Sprawdź to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bober927
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:34, 27 Sty 2009    Temat postu:

motor juz cgodzi Wink (1) wymieniłem uszczelke pod głowica. dzieki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin