Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RZT 60/2 nie chce wkręcic sie na wyższe obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raff1
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:47, 01 Cze 2008    Temat postu: RZT 60/2 nie chce wkręcic sie na wyższe obroty

Witam koledzy
mam założony wał mza z wypełniaczami s51, nowe zimeringi, oraz cylinder rzt 60/2 jestem juz po fazie docierania bo zrobilem 470km, chciałem go troche przycisnac i na kazdym biegu do pewnego zakresu obrotow sie wkręca lajtownie np. na 2 biegu do 40, na 3 do 50 na 4 do 60 z niezłym kopem, natomiast dalej nie chce już iść
Jeśli chodzi o gaźnik to 16 n3-4 wsadziłem dysze 72, testowałem położenia iglicy i nic ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:48, 01 Cze 2008    Temat postu:

Zobacz na większej dyszy np 74
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raff1
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:51, 01 Cze 2008    Temat postu:

wydaje mi sie, ze paliwa mało nie dostaje bo na 1/3 gazu idzie jak burza do 60km/h potem podkrecam manetke do konca i nic sie nie dzieje, tlyko muła dostaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:58, 01 Cze 2008    Temat postu:

no wlasnie.. skoro dalej sie nie wkreca to moze to byc wina zbyt malej dyszy glownej kolego.. ale na poczatek sprawdzilbym zaplon na twoim miejscu i kolor swiecy na elektrodach..jesli swieca jest czarna i mokra to raczej nie warto zakladac wiekszej dyszy tylko trzeba wyegulowac gaznik.. a jesli kolor elektrod jest ok(taki ceglasty:P) i zaplon tez to zaloz wieksza dysze :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:48, 01 Cze 2008    Temat postu:

/Oryginał tłumik? Pewnie tu wini...
ta rska pracuje na innych obrotach niż zwykły tłumik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:22, 01 Cze 2008    Temat postu:

r4g3 napisał:
/Oryginał tłumik? Pewnie tu wini...
ta rska pracuje na innych obrotach niż zwykły tłumik.


napewno to nie jest wina tłumika.
oczywiscie na odpowiednim tłumiku lepiej by chodził.

a wiem cos o tym bo robiłem simsona który miał cylinder 60/2 RZT i zwykły tłumik. gaznik 16 mm i dysza 72

i dobrze chodził.
po generalce silnika, ustawiniu zapłonu i wyregulowaniu gaznika.

oczywiscie na gazniku 19 mm było czuc róznice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raff1
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:54, 01 Cze 2008    Temat postu:

popatrze jeszcze na ten zapłon ale ustawiałem 1,6 przed GMP i szczelinomierzem na platynkach 0,4mm moze sprobuje mniej ustawic na platynkach bo kiedys mi lepiej chodził na mniejszej przerwie, tłumik nie jest oryginalny, świeca jest brązowawa i nie ma nagaru, z reszta nie powinno byc bo jeżdżę na castrolu 2t ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:20, 01 Cze 2008    Temat postu:

To jest dość dziwne, ja bym wyczyscił tłumik i filtr powietrza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzuliusz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Laski

PostWysłany: Nie 18:17, 01 Cze 2008    Temat postu:

raff1 napisał:
popatrze jeszcze na ten zapłon ale ustawiałem 1,6 przed GMP i szczelinomierzem na platynkach 0,4mm moze sprobuje mniej ustawic na platynkach bo kiedys mi lepiej chodził na mniejszej przerwie, tłumik nie jest oryginalny, świeca jest brązowawa i nie ma nagaru, z reszta nie powinno byc bo jeżdżę na castrolu 2t ;p


Ztego co się orientuję to zapłon powinien być ustawiony na 1,8 przed GMP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:22, 01 Cze 2008    Temat postu:

Przy tym cylindrze i mocy max w granicach 8500 to nawet ze 2mm jak nie więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raff1
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 01 Cze 2008    Temat postu:

wiec tak zrobie, ale gdzies kolesie pisali ze do 60 dają 1,6;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:17, 01 Cze 2008    Temat postu:

r4g3 napisał:
Przy tym cylindrze i mocy max w granicach 8500 to nawet ze 2mm jak nie więcej.

Może od razu 1 cm. Ustawia się w 1,5-1,8 od GMP. Po resztą tu http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-mechaniczne-silnik,24/ustawianie-zaplonu-z-przerywaczem-mechanicznym,5198.html jest to fajnie opisane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 01 Cze 2008    Temat postu:

Widać nie czaisz o co chodzi. Wytłumaczę krótko. Wyprzedzenie zapłonu ustawia się na 1,6 aby najlepsze spalanie było w zakresie największego momentu obr silnika. Dla ddr czy tam almota to zakres ok 5500 rpm. Jednak ten cylinder pracuje na innych obrotach, wyższych i należy zapłon wyprzedzić troszkę bardziej aby miec good spalanie przy tych bodajrze 8500. Generalnie im większe wyprzedzenie tym najlepsze spalanie przy wyższych obrotach silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:31, 01 Cze 2008    Temat postu:

Nie prezczytalem calego tematu, ale wypowiem sie w moim przypadku,


Zorientowalem sie ze moj 70/5 membran nie wkreca sie na najwyzsze obroty po 340 km dotarcia. Grzebalem tygodniami, a okazalo sie poprostu ze filtr powietrza nie ma odpowiedniej przepustowosci. Sprubuj bez filtra, mimo ze bedzie mulic sprawdz czy wejdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chartson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:30, 01 Cze 2008    Temat postu:

a moze cos z zapchanym gaznikiem typu dysza slabo podaje paliwo bo zapchana
albo plywak
tlumik zapchany byl przyczyna mulenia w charcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin