Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Regulacja gaźnika BING 17

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:37, 03 Mar 2010    Temat postu: Regulacja gaźnika BING 17

Witam.nie umiem sobie wyregulować gaźnika.gaźnik mam Bing 17

dodaje zdjęcie gaźnika:


http://yfrog.com/esgaznikbing17j

podpisałem tak: śrubke1 i śrubke2

napiszcie mi od czego one są? która od czego. no i prosze o tą instrukcje.bo bez niej nie dam rady.pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrOlikk
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:02, 03 Mar 2010    Temat postu:

1. to jest od wolnych obrotów
2. to od mieszanki

ustaw mieszanke na 2 oboroty
wkrec od obrotow troche i powinno byc git
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:51, 04 Mar 2010    Temat postu:

więc tak.obroty ustawiłem ale jak jade na pół gazu to go muli... i przerywa.jak ustawić tą śrubke od mieszanki??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrOlikk
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:59, 04 Mar 2010    Temat postu:

zrob tak jak tu pisze

Cytat:
Teraz należy wkręcić do konca śrubę od składu mieszanki i wykręcic równo o 2,5 obrotu. Potem należy odpalić silnik i się przejechać ok 2km. Jeżeli silnik wykazuje objawy za małej ilości paliwa (buuuu przy dodaniu gazu do oporu) lub zbyt dużej ilosci paliwa (zalewanie się na niskich) należy skorygować ustawienie iglicy przestawiając ją stopniowo po jednym zabku. Pamiętać należy że obniżając położenie zapinki podnosimy iglicę a podnosząc położenie zapinki ją obniżamy.


Lub:
wkrec srube lub ja wykrec gdy bedzie potrzeba


Ostatnio zmieniony przez KrOlikk dnia Czw 19:00, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:12, 04 Mar 2010    Temat postu:

więc tak:wkręciłem do oporu,i wykręciłęm 2,5obrotu. i na obroty się wkręca ładnie,obroty ma ładne,ale jak jade sobie to robi takie buuuuu ale nie gaśnie i tak co chwile.jutro pobawie się z tą iglicą bo dzisiaj juz jak sie jedzie to daje po rękach ostro.jak ktos by jeszcze miał jakieś rady do regulacji tego gaźnika to niech napisze.pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 04 Mar 2010    Temat postu:

To tak:
1. czy jak stoi to wkręca się do końca na obroty czy nie?
2. jak jest z zapaleniem? pali z pierwszego na pół kopa?
3. wyczyść ewentualnie wymień świecę bo często mam tak, że jak sim chodzi dłużej na wolnych obrotach to zarzuca mu świecę.
4. jak wydech? czysty? spróbuj bez końcówki wydechu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soccerc1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:35, 07 Mar 2010    Temat postu:

ja mam tak samo jak stoi to wchodzi na obroty idealnie ale jak jade to przrywa i nie chce wejśc na maxa obroty co moze być
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:36, 19 Mar 2010    Temat postu:

powracam z moim pytankiem:wiec jest tak:kupiłem nowy oring na kruciec bo był uszczerbniety lekko i myślałem że to może to.ale jednak nie.a no więc jest tak:odpala ładnie,wkręca się ale na wysokich przerywa,i jak jade to też przerywa.z rury nic nie strzela,wydech czysty,zapłon ustwiony,świeca nowa iskra ładna.wymieniłem kabel od cewki do fajki.a gaźnik regulowałem tak jak mi powiedziano:wkrecić do końca śrubkę od mieszanki i wykręcić od 2 do 2,5 obrotu. tak zrobiłem i nadal mam taki problem.cylek nowy tłoczek wszystko nowe więc komprecha jest oki.proze o pomoc bo simek jest mi bardzo potrzebny.pozdrawiam odp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juszczu94
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:56, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Ja tez mam ganik bing 17 Happy I tez mam maly problem . Niby chodzi wszystko ok ale zdje mi sie ze jest zle wyregulowany Sad (1) Poniewaz gdy wloze mu luz i dam mu caly gaz bardzo ladnie sie wkreca na obroty ma duze obroty i rowniutko chodzi Happy Ale gdy jade rozpedze sie wkladam 4 zbiore sie i wogole to nie ma takich duzych obrotow mysle ze moglby wiecej pociagniac spokonie a tak go przymula co myslicie ?Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomoo2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:24, 12 Wrz 2010    Temat postu:

Witam mam do was pytanie, jakie macie dysze w gazniku??I jesli jedziecie i dacie ssanie to juz jedzie normalnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin