Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pytanko, które jest dla mnie ważne. Praca silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekmistrz14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:17, 28 Lip 2008    Temat postu: Pytanko, które jest dla mnie ważne. Praca silnika

Mam simsona sr50 i mam pewien dylemat. Czy taki simek w bardzo gorący dzień (30'C lub wyższa) się nie przegrzeje?? Jeżdżę do 50km/h i jak przysune rękę blisko cylindra po przejechaniu 10km to bardzo gorący jest troche niepokojąco. Simson jest w pełni sprawny silnikowo i w ogóle.
Czy ma on możliwość przegrzania się po dłuższej pracy??


Bardzo prosze o odpowiedzi za wszystkie dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 13:32, 28 Lip 2008    Temat postu:

nie, to jest bardzo watpliwe, jesli masz dobry tlok i cylek to nic sie nie stanie (no i jesli lejesz dobry olesz w dobrym stosunku)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 13:45, 28 Lip 2008    Temat postu:

Cylinder musi sie grzać i to mocno, ale do przegrzania to mu napewno jeszcze troche brakuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekmistrz14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:59, 28 Lip 2008    Temat postu:

No do skrzyni to leje hipol a do paliwa dolewam w dobrym stosunku raczej miksol
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:27, 28 Lip 2008    Temat postu:

Do skrzyni to Lux-10 a do paliwa Castrol power 1 racing z uwagi na to że robisz dużo kilometrów, a mixol to sie lało z akomuny jak nie mozna było niczego innego dostać, także radze ci nie lej tego dziadostwa bo to ma takei właściwości smarujące jak olej spożywczy Neutral. A jesli nie pokonujesz dużych odgległości i zapewne masz seryjny silnik to jakis pół syntetyczny Castrol wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekmistrz14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:34, 28 Lip 2008    Temat postu:

Pokonuje tak około 20km max bez gaszenia silnika to chyba nie duzo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:08, 28 Lip 2008    Temat postu:

a jaki masz tłok? orginał czy z agmotu? bo te z agmotu sie mocno grzeją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:22, 28 Lip 2008    Temat postu:

nie przegrzeje się niczego sie nie bój
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekmistrz14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:54, 28 Lip 2008    Temat postu:

Mam wszyściutko oryginalne i sprawne wiec chyba nie bylo by klopotow. Ale cos jeszcze mu dolega z przelozeniem biegow bo jak przeciagne go na 3 to do 35km/h poleci i juz musi 4 miec wzucona jakos wczesnie mi sie wydaje a na 1 to pojedzie max z 15km/h a tak zeby bylo optymalnie na 1 to wystarczy wykonac tylko takie bujniecie do 5-10km/h i odrazu praktycznie 2 bieg.
Czy to normalne calkowicie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:08, 28 Lip 2008    Temat postu:

Według jakiego licznika sugerujesz się tymi prędkościami? Bo jeżeli wg simsonowskiego to się nie dziw. A jeżeli wg np. rowerowego jakiejś dobrej marki to zobacz jaką masz zębatkę zdawczą i czy obwód koła dobrze podałeś :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górki Noteckie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:02, 28 Lip 2008    Temat postu:

jedynka jest tylko po to żeby ruszyć go z miejsca Wink (1)

ja 4 bieg wrzucam przy bramie, czyli po jakiś 15 metrach :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 17:30, 28 Lip 2008    Temat postu:

policz ile zebatka zdawcza w lanuchu ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 19:14, 28 Lip 2008    Temat postu:

ja w te gorąca zrobiłem jednego dnia 120 kilometrów bez żdnego postoju. trasa od Koszalin do Złotowa. i praktycznie był tylko ciepły. cylinder Almotu i tłok jakiś polski ;/ szajs
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekmistrz14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:22, 28 Lip 2008    Temat postu:

licznik mam rowerowy zamontowany nie drogi jakis cienki ale z innymi licznikami go testowlem i dobtrze jest ale to przelozenie troche dziwne jest leci 70 km/h max i wtedy to juz ma ladne obroty ze 3000 albo i wiecej.
Zebatki i wszystko jest dobre nieruszane jeszcze wogole od samego poczatku mam ten simson od kupienia w fabryce tyle ze stal w garazu pare lat a ja 3 lata temu go wyciagnalem i wszystkie czesci oryginal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabriel2407
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 19:29, 28 Lip 2008    Temat postu:

na 3 tys rpm napewno Ci leci 70 km/h LOL to jest nie możliwe jak jezdziesz 70 km/h to silnik co najmniej ma jakies 7 tys rpm :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin