Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z wózkiem inwalidzkim Prosze o pomoc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:12, 21 Cze 2010    Temat postu: Problem z wózkiem inwalidzkim Prosze o pomoc

Witam. Mam problem z wózkiem inwalidzkim napędzanym silnikiem Simson es 51 od pewnego czasu bardzo dusi się nie ma siły i bardzo dymi z tłumika czym większe obroty tym bardziej dymi, nie mogę się poruszać a tak mi jest bardzo potrzebny.Czy nie trzeba rozpoławiać silnika bo może uszkodziły się simeringi?Proszę o pomoc.Z góry serdecznie dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 10:42, 21 Cze 2010    Temat postu:

Bardzo możliwe, że padly simmeringi, a dokładnie jeden od strony sprzęgła. Żeby go wymienić nie trzeba rozpoławiać silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:12, 21 Cze 2010    Temat postu:

Zapomniałem dodać bo koło magnesowe ma luzy czy też to będzie miało wpływ na prace silnika i moc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 12:02, 21 Cze 2010    Temat postu:

jeśli koło magnesowe a dokładniej wał ma już luzy góra, dół to będzie koniczna wymiana łożysk w silniku (najlepiej wszystkich).


Jeśli opisał byś jak wygląda świeca to przybliżyło by to bardziej zdiagnozowanie problemu.

I jeśli chodzi o to nadmierny dym to czy pluje olejem razem z tym dymem ?? i czy pod silnikiem są jakieś plamy oleju ? czarnego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:24, 21 Cze 2010    Temat postu:

świeca jest nie wypalona czarna zaolejona,a z rury w małych ilosciach wypływa taka czarna maż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 18:43, 21 Cze 2010    Temat postu:

Simmering, ale w twoim wypadku proponowałbym zrobić mały remont silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 9:49, 22 Cze 2010    Temat postu:

Dodam tylko że chodzi o simmering po stronie kosza sprzęgłowego.

I czeka cię wymiana łożysk w silniku. i silniczek znowu będzie służył
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 23 Cze 2010    Temat postu:

zrobiliśmy remont ,wymienione łożyska na wale,nowe simeringi,nowa świeca,nowa cewka zapłonowa i z trudem wchodzi na wyższe obroty,i taka nie równa jest praca jego ,czy może kondensator szwankuje czy cewka zapł.niewiem już jaka może byc przyczyna,ile powinna miec przerwa na przerywaczu może za duża jest nie całe o.4 tak jest w instrukcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:33, 23 Cze 2010    Temat postu:

Teraz to możliwe, że zapłon musisz ustawić dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Śro 22:00, 23 Cze 2010    Temat postu:

Może to być kwestia kondensatora. Proponuje też dobrze przeczyścić platynki (możesz je wymienić, ale pod warunkiem ze uda ci sie kupić dobre niemieckie). Prawidłowa przerwa na platynkach to 0,4mm, tak samo na świecy zapłonowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:03, 24 Cze 2010    Temat postu:

ile powinien miec w milimetrach kąt wyprzedzenia zapłonu od górnego punktu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:20, 24 Cze 2010    Temat postu:

1,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:29, 24 Cze 2010    Temat postu:

nie całe 2m/m tak mało ja myślałem, że więcej około 4m/m
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 0:14, 25 Cze 2010    Temat postu:

Mądre książki mówią, że ma być 1,8mm ( w przypadku 70ccm 1,4mm) i przy takim wyprzedzeniu silnik pracuje najlepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanlej67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:42, 25 Cze 2010    Temat postu:

jeszcze mam jeden problem ze sprzęgłem a jest to odśrodkowe i jest taka sprężyna która jednym końcem wchodzi w kosz w którym są 3 otworki na tą sprężynę i przed założeniem kosza trzeba ją koszem skręcic,przekręcając wprawo koszem tego nie wiem bo pierwszy raz rozebrałem taki silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin