Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z simsonem sr50/ v-max

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gego
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:06, 17 Lip 2008    Temat postu: problem z simsonem sr50/ v-max

mam taki problem że mój simson jedzie na 3 biebgu 60km/h a na 4 biegu zwalnia do 54km/h. jeszcze myśle nad tuningiem. co byscie wybrali 60cm3 czy 70 cm3. i czy przy 70cm3 trzeba przerabiać kartery? prosze o szybka odp :evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:11, 17 Lip 2008    Temat postu:

Hmm... dziwna sprawa. Najpierw upewnij sie czy zapłon jest na znakach i czy na platynkach jest 0,4 przerwy. Aha i zobacz jaką masz zębatkę. Napisz ile czasu temu był wymieniany cylek lub był robiony szlif. Może czas na remont?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarek51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MILICZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 17 Lip 2008    Temat postu:

Ja bym wybrał 70 później przerobił na 70/4 albo 70/6 - ale trzeba rozwiercac kartery - 60/4 tez dużo da bez rozwiercania karterów - a 60 almotu czy podobne do mnie nie przemawiają - ale co to za zagadka u ciebie z vmaxem to niech sie ktos bardziej twórczy wypowie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gego
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:20, 17 Lip 2008    Temat postu:

zapłon jest świetni ustawiony bo pali z kopa bez problemu a na platynkach jest 0,4 przerwy. zębatke mam 17z. a z cylkiem to nie wiem. jak go kupiłem to tylko tłok zmieniałem i pierścionki. czekam jeszcze na jakies odp. narq
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 17 Lip 2008    Temat postu:

Oczywiście że 70cmm jest dużo "lepsze". Ale do założenia tego 70cmm musisz nie tylko rozwiercac kartery, ale także sprawą priorytetową jest zmiana wału na s70 :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gego
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:41, 17 Lip 2008    Temat postu:

a czy przy 60cm3 trzeba zmieniac wal czy wystarcza tylko łożyska??? no i co z tym vmax???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:02, 17 Lip 2008    Temat postu:

Do 60cmm nie trzeba wymieniac wału, a łożyska jak są w dobrym stanie to i bez wymiany możesz na nich pociągnąc jeszcze pare sezonów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:03, 17 Lip 2008    Temat postu:

gego napisał:
z. zębatke mam 17z.


Nie no to weź 16 to wtedy bedzie miał simek siłe na 4 bigu i ci nie zwolni. Poza tym na 17 zaniza licznik jakies 5 km. Załóż zebatkę 16 i jak ci nie bedzie zwalniał na czwórce i pociągnie te 65 km/h to znaczy ze wszystko wporzo.
Co do tuningu to jak zrobisz zeby ci jechał - powiedzmy - 70 -75km/h to pomysl czy to tak dużo? Nie lepiej oszczędzic sobie pracy i kosztów i zbierac na mocnejsze moto? Pewnie 1 sezon po zrobieniu tuningu bedziesz czuł moc i wszstko, ale za kilka miechów uznasz ze i to ci nie wystarcza, zachcesz jakiejs nsr czy mz i bedziesz chciał upchnąc simka a wielu kupującym bedzie wisiec ile w niego włożyłes.
Jak już chcesz bardzo to radze kupic cylka 60 i dorobic kanały albo w swoim szlif na 60 i kanały. Do tego jakis gaźnik np 19n11 ( wez nowy, samoróbki czesto nie trzymają obrotów) , bo przy 70 ccm to więcej roboty -> kartery i wał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 13:28, 18 Lip 2008    Temat postu:

60 na 3 biegu ?? ;D to nieźle (ciekawe jakim cudem) . a jesteś pewny że zwalnia czy sugerujesz sie licznikiem ?? nie patrz na simsonowski licznik bo jest goowno warty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:57, 18 Lip 2008    Temat postu:

Nie no jakby mu licznik kłamał to chyba juz na każdym biegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin