Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem(y)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:28, 20 Mar 2010    Temat postu: problem(y)

Witam. mam problem(y) po 1: zalewa mi cały czas świece coś jak czyściłem gaźnik to wykręciłem wszystko co się dało (dysze) i taką małą śrubke w dolnej częśći gaźnika... i jak je mam ustawić żeby był odpowiedni poziom paliwa w komoże pływakowej ile obrotów i którą śrubką? a (Simson S51 Enduro gaźnik 16N3-4) po 2: jak założyłem nową uszczelke do gażnika to mi się wyciągneła od strony filtra powietrza i kupiłem nową i to samo się dzieje ;/ po 3: nam nie dokręconą głowice tzn. widać tam taką blaszke i śruby między głowicą a cylkiem mam dokręcić (mocno)? wyczytałem że powodem że zalewa świece może być to że silnik zasyca olej z przekładni przez uszkodzony pierścień uszczelniający wał korbowy (jak to wygląda) PROSZĘ O POMOC! 8O :!

Ostatnio zmieniony przez marko139 dnia Sob 21:29, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:00, 20 Mar 2010    Temat postu:

To że świecę zalewa to przez to że masz za duży poziom paliwa a gaźniku.
Poziom ustawia się przed odpowiednie wygięcie blaszek pływaka, tak aby poziom w komorze pływakowej był 8mm poniżej jej krawędzi.

A to, że silnik może zasysać olej to przez źle uszczelniający simering.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Sob 22:01, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:04, 20 Mar 2010    Temat postu:

a jak ustawić dysze wkręcić do końca? na dolnej części gażnika jest taka mała złota śrubka ma być też wkręcona do końca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:10, 20 Mar 2010    Temat postu:

Dysze do końca.
Co to znaczy na dolnej części ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:14, 20 Mar 2010    Temat postu:

bo gaźnik jest złożony z 2 części mi chodzi o tą co jest podspodem nie ta co linka przychodzi a jak mi kapie olej z cylka jak odkręce kolanko to co się mu dzieje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:18, 20 Mar 2010    Temat postu:

Pewnie chodzi Ci o komorę pływakową, tam jedyna taka jest śrubka to dysza ssania.
Może masz za dużo paliwa w gaźniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:22, 20 Mar 2010    Temat postu:

ja się na tych sprawach nie znam jestem zielony nigdy nic nie robiłem bo mu się nic nie działo a mam go od wakacji... a jak się ustawia ten poziom paliwa to mam wygiąć te benbenki czy taką blaszke co wciska taki bolec? w którą strone ją wygiąć? żeby go wcisneła bardziej czy puściła ? 8O a co z cylkiem dokręcić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:49, 21 Mar 2010    Temat postu:

http://www.simsonrulez.fora.pl/patenty,20/pomiar-poziomu-paliwa-w-gazniku,21848.html

Tu masz jak ustawić poziom paliwa, a cylinder dokręć.
Tu masz obrazek:
[link widoczny dla zalogowanych]

Blaszkę która jest pod zaworkiem iglicowym doginasz do góry jeżeli masz za dużo paliwa w komorze pływakowej - będzie wtedy wcześniej zamykał.
A jeśli masz za mało paliwa to odginasz tą drugą blaszkę i wtedy pływaki bardziej opadną na dół, przez co będą się dłużej podnosić do góry czyli komora bardziej się napełni.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Nie 13:52, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:20, 21 Mar 2010    Temat postu:

razem z tymi bębenkami są 2 blaszki jedna podginasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:45, 22 Mar 2010    Temat postu:

poziom paliwa w komorze pływakowej ma być 8mm poniżej jej krawędzi ! 8O po wyciągnięciu pływaka ma być 8mm poniżej?

Ostatnio zmieniony przez marko139 dnia Pon 17:15, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:40, 22 Mar 2010    Temat postu:

ja ustawiałem to zawsze mierząc odchylenie pływaka tak jak jest w tej książce ,,Jeżdżę motorowerem Simson" i było dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:39, 22 Mar 2010    Temat postu:

Nie po wyciągnięciu pływaka, tylko razem z pływakiem. I tu jest cały sęk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:17, 31 Mar 2010    Temat postu:

dałem gaźnik do regulacji i koleś powiedział że jest ok. ale.......... podczas czyszczenia go spadła mi (chyba bo jej nie widziałem) gumka od ssania... Więc to przesto nie pali? i jak to wygląda na allegro nie znalazłem ;/ tylko tak pryknie z 1 lub 2 razy i świeca czarna ciągle ... :/ zapłon raczej nie bo elektronic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 31 Mar 2010    Temat postu:

No całkiem możliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko139
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:56, 06 Kwi 2010    Temat postu:

kupiłem nową gumke i to samo znowu ta czarna maź ;/ myślę wręcz jestem pewien że to simering od strony sprzęgła puścił lub uszkodzony pierścień uszczelniający wał korbowy ;/ co wy na to? a i mam pytanko sam dam rade go wymienić? macie może jakiś obrazek gdzie on się znajduje będzie z tym dużo roboty? 8O 8O 8O 8O

Ostatnio zmieniony przez marko139 dnia Wto 19:00, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin