Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pali tylko na bardzo malej przerwie na swiecy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:30, 29 Lip 2009    Temat postu: pali tylko na bardzo malej przerwie na swiecy

jak w temacie... pali tylko z przerwa na siwecy ok. 0.2-0.15 mm... probowalem na roznych swiechach... to samo ... ktos ma jakies propozycje? albo ktos mial podobny problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murek1237
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Topólka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:59, 29 Lip 2009    Temat postu:

Wymień cewkę WN tą pod bakiem Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:06, 30 Lip 2009    Temat postu:

nowa jest... moze ma z 6 miechow ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylant2112
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:04, 30 Lip 2009    Temat postu:

To że jest nowa nie znaczy że działa poprawnie, pożycz od kogoś znajomego z działającego motoru i sprawdz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:32, 30 Lip 2009    Temat postu:

mowisz tak do mnie, jakbym tego juz nie zrobil ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9064
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:41, 30 Lip 2009    Temat postu:

Ale jaki jest problem? Skoro tak pali, to tak zostaw - dzieje się coś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grand76
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:48, 31 Lip 2009    Temat postu:

Miałem ro samo zostawiłem 0.3 i ustawiłem gaźnik tak by świeca była brązowa!(regulacja i rundka koło garażu i sprawdzałem świece do skutku ) i jest w porządku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koniu_xxx
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:36, 07 Sie 2009    Temat postu:

jak masz electronica to jest git...bo mialem electronica i chodzil tylko na małej przerwie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murek1237
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Topólka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:46, 09 Sie 2009    Temat postu:

Koniu_xxx napisał:
jak masz electronica to jest git...bo mialem electronica i chodzil tylko na małej przerwie...



właśnie źle mówisz jak ma elektroniczny zapłon to powinien mieć większą iskrę :budzjelopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:49, 09 Sie 2009    Temat postu:

murek1237 napisał:
Koniu_xxx napisał:
jak masz electronica to jest git...bo mialem electronica i chodzil tylko na małej przerwie...



właśnie źle mówisz jak ma elektroniczny zapłon to powinien mieć większą iskrę :budzjelopa


Z jakiej racji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3535
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:34, 09 Sie 2009    Temat postu:

Ludzie, szukacie sobie problemów na siłę. Jeśli pali i jeździ to po co ruszać, niech sobie i będzie mała przerwa, ważne ze jeździ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin