 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:17, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, dużo Simsonów ma pozakładane kondensatory samochodowe bo oryginalne są za słabe. Ja również mam z malucha i zapomniałem w ogóle co to kondensator, już nie mam żadnych problemów z nim, bo przedtem w ogóle nie chciał chodzić. Załóż go, napewno nic nie zaszkodzi a napewno będzie lepiej. Tylko pamiętaj żeby miał pojemność 0.25uF
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec

Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 17:03, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
widzisz ja musiałem wymienić platyny i kondesator przyjechałem do domu i nie chciał odpalić i na nowo musiałem kupić platyny i kondesator kupiłem od MZ i do teraz chodzi a te nowe platyny co zamówiłem też badziewie tylko kolanko było dobre wziełem od tamtych platyn to kowadełko i chodzi pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:39, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ale kondensator w MZ jest taki sam jak w Simsonie więc niewiem jakim cudem ci się poprawiło
Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Śro 17:47, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:39, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jakie kondensatory polecacie ? żeby były dobre bo od malucha nie moge znaleźdź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:55, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Szukanie nie boli... Na allegro jest ich pełno. Dobre są Magneti Marelli
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:59, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem kondensator i spaliło go może być tak że to jest wina przerywacza ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:11, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A jaki założyłeś ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:12, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kupiłem ten orginalny od simsona ,ale nie wierze że są takie słabe że pali jak nawet nie odpalił
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:27, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, ja u siebie też tak miałem, co chwilę paliło mi kondensatory, a na końcu nawet na nowym nie chciał chodzić. Więc posłuchaj mnie i zamontuj samochodowy. Przerywacz też wymień bo styki też napewno są nadpalone od iskry
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:44, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zobaczę,może masz racje jutro jade i kupie tylko gdzie znajdę kondensator od maluch jak dzwoniłem do sklepu to mówił e tylko na złomowisku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:27, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukaj w sklepach z częściami samochodowymi albo w hurtowni. A jak tam nie będzie to idź do serwisu samochodowego i poproś żeby ci jakiś zamówili
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:58, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam zakupiłem ten kondensator od malucha platynki i to samo teraz proszę osobe kompetentną aby opiała mi jak mam zmierzyc n napięcie co idzie na cewke wn jak zmierzyć cewki w kole magnetycznym ?za pomoca miernika uniwerslnego .
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty dnia Sob 12:17, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:16, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ustawiasz miernik na zakres pomiaru napięcia przemiennego, zakres do 200V.
Czarny przewód miernika podpinasz do masy ( silnik, cylinder itp ) natomiast czerwony podpinasz do przewodu wychodzącego z cewki NN ( zapłonowa, w iskrowniku ). Żeby pomiar był bardziej wiarygodny to odepnij przewód idący do platynek od cewki. Kopiesz w starter i starasz się zapamiętać pierwsze wskazanie miernika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz

Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:15, 28 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wynki sa różne raz jest 1,9 raz 0,1 raz 2,5 raz 0,3 Różnie czy to może być wina że gdzieś lekko ociera i jest przebicie ?
Cewka spalona nie będzie miała "przejścia" między masą a wyprowadzeniem na kabel prowadzący do styku 14 modułu (też można sprawdzić omomierzem: miernik pokaże "1").
Zmierzyłem i wychodzi mi 1 .Znaczy to że cewka jest spalona ?
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty dnia Nie 12:53, 28 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:14, 28 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kudłaty napisał: | Wynki sa różne raz jest 1,9 raz 0,1 raz 2,5 raz 0,3 Różnie czy to może być wina że gdzieś lekko ociera i jest przebicie ?
Cewka spalona nie będzie miała "przejścia" między masą a wyprowadzeniem na kabel prowadzący do styku 14 modułu (też można sprawdzić omomierzem: miernik pokaże "1").
Zmierzyłem i wychodzi mi 1 .Znaczy to że cewka jest spalona ? |
Piszesz tutaj o cewce zapłonowej z zapłonu elektronicznego. Tam napięcie jest dużo wyższe.
Jednak prawdą jest, że jeśli ustawisz miernik na omomierz ( 200 ohm ) jeden styk dasz do masy, a drugi do wyjścia z cewki i miernik pokaże 1 to cewka raczej jest spalona.
Spróbuj też ustawić wszystkie możliwe zakresy oporności na mierniku, ale wątpię żeby miała aż taki opór.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|