Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki cylinder kupic i gdzie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 02 Maj 2011    Temat postu: Jaki cylinder kupic i gdzie?

chce zrobic kapitalke simsona s51
co kupic? cylinder, tlok, pierscienie ile?
gdzie to kupic? za ile? jestem zielony w tym
ile docierac, jak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:42, 02 Maj 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

kup tu i o ile wiem cylek masz dobry, jak jużto dać do szlifu

Cena kapitalki to okolo 400-500 zł

za ile? cena jest podana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:58, 02 Maj 2011    Temat postu:

jak to 400-500pln? tyle to ja niedam
musze kupic cylinder, tlok, pierscienie
na allegro widze ze ok 100pln za komplet
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kecay94
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Markowa

PostWysłany: Pon 19:50, 02 Maj 2011    Temat postu:

Taaa... a za kolejne 100km temat pt. Pomocy, Simson nie chce odpalać i jest słaby. Toż to sromotne chińskie gówno! Chcesz jeździć, daj kase. I jeszcze jedno zalecenie. zmień olej. Ze swojego doświadczenia polecam Orlen Platinum Moto 2T. Cena to ok. 25zł/litr. Jeśli chcesz kupić uczciwy cylinder i tłok to tylko te linki które podał kolega, ale jeśli masz oryginalny cylinder to kup tłok na I szlif, a potem tłok i cylinder zanieś do osoby lu zakładu wykonującego taką usługę i powiedz im, żeby Ci roztoczyli tuleje pod wymiar tłoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachu
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica DOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:59, 02 Maj 2011    Temat postu:

Tak, pogratulować... odradzam, naprawdę nie kupuj na allegro tych zestawów po 100zł! Lepiej zainwestuj w to troche kasy, jeśli chcesz, żeby to w ogóle jeździło. Polecam sklep, który wymienił Janasziom. Docierać trzeba 1000km do 500km należy jeździć z bogatszą mieszanką (1:33) i nie przegrzewając silnika itp.

Jaki masz cylinder w swoim Simsonie? Jeżeli masz DDR'a albo Almota to daj go na szlif, kup tylko nowy tłok z pierścieniami, sworzniem, łożyskiem..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:45, 02 Maj 2011    Temat postu:

no koleś ma DDR jak pisze że od 1985 roku silnik nie ruszany, ale kurde mówiłem wystarczy tłok itp a nie zaraz cały silnik bo przecież tylok coś tam hałasuje. ale no jak ma jeździćt otrzeba kase wydać, i wgl w jakim stanie masz cyl ? zrób fote tulei, to tam gdzie tłok siedzi w cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:09, 03 Maj 2011    Temat postu:

100km to ja robie simsonem w 2 dni a nawet czasami w 1 dzień

tyle kasy nie wydam bo mnie nie stac, poco dawac na szlif? ja chce tylko naprawic zeby simson jezdzil jak wczesniej bo aktualnie jak sie rozgrzeje to dzwoni jak cholera od najnizszych obrotów jakby śrubka byla w cylindrze i jest bardzo slaby i nie ma mocy i odpalac nie chce tak jakby kompresji nie mial, co chwile zalewa swiece i ja spawa, po co mi ten szlif? moze wystarczy wymienic same pierścionki? wujek mi mówil zeby kupic juz razem z cylindrem bo cylinder ma pozrywany gwint

Oleju nie zmienie z mixola, poniewaz duzo i mnie nie stac, juz sama benzyna kosztuje bardzo duzo 5,20pln naszczęście pali mi 2-2,5l a nie wiecej na setke, bardzo duzo nim jezdze i juz dla mnie kupno mixola za 12pln za 1l co starczy na 2000km jest dla mnie wydatkiem, a na oleju za 25zl za 1l nie bede jezdzil bo to nie mercedes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:14, 03 Maj 2011    Temat postu:

kurde kup redukcje na cylinder, pierścienie,łożysko,sworzeń, wymień, simerigni na wale i będzie git. co za każdą małą usterką chcesz kapitalke robić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:08, 03 Maj 2011    Temat postu:

nadal nie rozumiem co mam kupic mozecie mi podac linki i ile kazdej czesci mam zamówic? jaką redukcje na cylinder?
jakie simeringi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:19, 03 Maj 2011    Temat postu:

pokaż zdjęcia tego cylindra potrafisz to zrobić ?, pokaż w jakim stanie jest ten gwint.
jak nie rozumiesz?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:01, 03 Maj 2011    Temat postu:

tvnturbo napisał:
poco dawac na szlif? ja chce tylko naprawic zeby simson jezdzil jak wczesniej bo aktualnie jak sie rozgrzeje to dzwoni jak cholera od najnizszych obrotów jakby śrubka byla w cylindrze i jest bardzo slaby i nie ma mocy i odpalac nie chce tak jakby kompresji nie mial,


tvnturbo napisał:
chce zrobic kapitalke simsona s51
co kupic? cylinder, tlok, pierscienie ile?
gdzie to kupic? za ile? jestem zielony w tym
ile docierac, jak?


to po uj Ci cylinder ????? Człowieku zakładasz temat, jaki cyl i gdzie kupić, a potem pierdzielisz farmazony, że nie chcesz robić szlifu... tylko chcesz zrobić tak, aby chodził jak wcześniej

Sory, ale nie rozumiem Cię, skoro nie chcesz robić szlifu (a to jest to samo co nowy cyl) to ja nie wiem na jaką cholerę założyłeś ten temat. Zrób zdjęcie cyla, chodzi o tulei i o gwint, najprawdopodobniej wystarczy redukcja.


Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Wto 14:02, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:50, 03 Maj 2011    Temat postu:

aha i wszystko w 1szt? czy po kilka? pierscionków jest chyba wiecej

a nie wystarczy kupic same pierscionki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
najt
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:25, 03 Maj 2011    Temat postu:

Ludzie. No niech sobie kupi te "pierścionki"(to słowo w ustach kogoś kto na żywe oczy tego nie widział i nie wie do czego są brzmi KOMICZNIE). Niech sobie je założy, jak mu nie będzie brzęczało to niech się raduje i dalej robi 100km dziennie. A jeśli będzie źle to i tak nie zrozumie, że mu radziliście lepiej. Nie walczcie z wiatrakami. Skoro jemu się nawet nie chce zdjąć cylindra żeby zobaczyć o czym wy mu w ogóle mówicie to po kiego grzyba mu tak odpisujecie? To jest jakiś prowokant albo uhm..wypowiadałem się już na ten temat w innym wątku..

Ostatnio zmieniony przez najt dnia Wto 16:27, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tvnturbo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:22, 03 Maj 2011    Temat postu:

chce juz zamówic te czesci i zeby przyszly jak rozkrece
kazdy mówi ze to pierscionki wiec ok zamówie pierścionki nominal ale ile szt? i co jeszcze do nich? tloka raczej nie?
ja chce tylko zeby sim jezdzil jak wczesniej bo teraz niema wcale kompresji, brak mocy, gasnie i nie odpala i dzwoni jak cholera od najnizszych obrotów tak jaby śrubka wpadla do cylindra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:38, 03 Maj 2011    Temat postu:

Weź człowieku to rozbierz i zobacz co tam jest grane. Zobacz jak duży jest próg na tulei, sprawdź czy pierścienie całe, czy łożysko się nie rozleciało. Nigdy się tak nie robi, że najpierw kupuje się części, mimo, że się nie wie co jest "walnięte"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin