Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jak go zgasze to potem już nie zapali...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:48, 28 Paź 2009    Temat postu: Jak go zgasze to potem już nie zapali...

Siemacie. Mam taki problem, jak rano pale simsona to pali od 1 kopa chodzi w miare dobrze ale jak go zgaszę i próbuję drugi raz odpalić to albo się nie odezwie ani na pycha ani z kopa, a jak już zapali to nie wkreci sie z Chiny na obroty. Iskra jest, że by konia zabiło sprawdzałem dużo świec, zapłon dobrze ustawiony gaźnik też. Wszystko wydaje się być OK ale coś mu nie pasuje. Dodam, że mam instalacje 12v bez aq i załozony nowy cyl 50ccm Węgierski, tłok jakiś za 33zł i głowica taka czarna za 48 zł. Proszę pomóżcie będę wdzięczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:31, 29 Paź 2009    Temat postu:

stawiałbym na cewkę butelkową choć niekoniecznie , ona czasem od wysokich temperatur zaczyna wariować , wiem bo miałem to po kupnie simka w swoim zapalal jako tako zimny potem musialem na pycha latac kilometrami az wkoncu nie dosć ze gasnał jeśli nie miał min. polowy obrotów to jak zgasł to bez biegu maratońskiego by nie zapalił .... Wyczyść też gaźnik ... Mój sim na puchnacym tloku tez mial problemy z rozruchem jak byl letni albo mocno goracy , wymieniłem tłok na MZA i pali zawsze z kopa jak jest letni i nie pali za pierwszym to ssanie zaraz jak coś pierdnie puszczam ssanie i jazda Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 29 Paź 2009    Temat postu:

Jeżeli go już odpalisz na ciepłym silniku to go muli i nie chce wejść na obroty ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:25, 29 Paź 2009    Temat postu:

Cewka to chyba nie jest bo iskre ma jak jest ciepły. Ale nie wiem nie znam się na elektryce, gaźnik postaram się jutro wyczyścić. Tak jak zdołam go jakimś cudem odpalić jak jest ciepły to nie wejdzie na obroty żebyś płakał. Aha i jeszcze pytanie takie: Tato mi mówi cały czas, że to może być wina rozpierniczonego simeringa na wale olbo od strony iskrownika, możliwe to? Z góry dzięki pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:45, 29 Paź 2009    Temat postu:

Możliwe.A mocno ci kopci z wydechu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 21:54, 29 Paź 2009    Temat postu:

Sprawdź mechanizm ssania, a zwłaszcza gumkę tłoczka ssania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:25, 29 Paź 2009    Temat postu:

Osatatnio dymił bardziej niż zawsze. Posprawdzam jutro wszystko co napisaliście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waldii001
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 25 Lis 2009    Temat postu:

Ja przeprasza ze pisze tutaj ale mam takie pytanie a nie chciałbym otwierać nowego tematu bo po co mam do wymiany cewkę zapłonową i teraz tak cala instalacja jest 6v światła kierunki a cewka butelkowa jest 12v wiec jaka cewkę zapłonowa kupić 6 czy 12v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:56, 25 Lis 2009    Temat postu:

W s51B i N było tak oryginalnie, że instalacja była na 6v, a cewka butelkowa 12v(tak ma być), więc kupuj 12v.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin