|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz18
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:39, 27 Sie 2008 Temat postu: dzwonienie jaka przyczyna? |
|
|
jaki jest powód ze simson mi na wysokich obrotach dzwoni, tz slychac dzwonienie jak jade na czwórce powyżej 45km/h do max prędkości 65km/h
50ccm seryjny s51 ma przejechane ponad 35tys km bez remontu
silnik simsona jest tak malo trwały?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 10:41, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
35tys km to mało ?? Niektórzy "znawcy" co 5tys km robią remont. Simson to nie jest silnik 4t żeby wytrzymywał po kilkaset tysięcy. 35tys km przebiegu bez remontu to całkiem dobry wynik. A co do twojego problemu to poszukaj na forum bo były takie tematy.
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Śro 11:14, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz18
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:01, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
np auto to 30tys to ma auto 1 roczne, czyli 12miesięczne a 10 letnie juz ma 300tys km a przewaznie silnik wytrzymuje do 1mln km
tak ale jaka jest przyczyna dzwonienia, źle uzytokowany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:16, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zużycie materiałów, pierścieni tłokowych, luzy na łozyskach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 11:16, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Do miliona to rzadko który silnik wytrzymuje w samochodzie, teraz te nowe silniki to 100tys km ciężko przejechać (takie gówno teraz robią).
Ale wracając do simsona i silników 50ccm 2t to myślisz że np taka Honda 50ccm lub Yamaha wytrzymuje więcej ?? 35tys km to całkiem niezły wynik i po takim czasie mają prawo dzwonić pierścienie itp. Po prostu musisz zrobić szlif, wymienić tłok, piescienie, łożyska i jeździć kolejne 35tys km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 13:55, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dzwonią ci pierścionki. wyrobiły sie rowki na pierścienie w tłoku i mają luzy i to dzwoni wymień tłok z pierścieniami, swożeń i łożysko igiełkowe. i sprawdz czy nie ma luzu na korbowodzie. a i czy czasem sie próg nie zrobił w na tuleji jak tak to szlif...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:20, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak Tomek powiedział remont wystarczy :P. A co do aut to 100tyś km to polonezem było może ciężko, ale nie autami w dzisiejszych czasach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals51
Bywalec
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice cwa
|
Wysłany: Śro 15:55, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
też tak miałem w swoim Simsonie przy prędkości 65km/h dzwoniły perscionki poprostu wymień je ja wymieniłem dobrze dotarłem i było dobrze nie wymieniałem tłoka bo był jeszcze dobry cylinder nie był mocno zjechany a wał luzów nie miał także zobacz i wymień co trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz18
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:06, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie juz dzwoni powyżej 45km/h
Cytat: | Do miliona to rzadko który silnik wytrzymuje w samochodzie, teraz te nowe silniki to 100tys km ciężko przejechać (takie gówno teraz robią). |
co ty gadasz 100tys to ma 3 letnie auto, a te auta sprowadzone z zagranicy (10letnie) mają po 400-600tys km tylko sprzedawane przez polaków mają 100-200tys km, silnik w aucie bez problemu wytrzyma 500tys km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 19:09, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tomasz18 napisał: |
Cytat: | Do miliona to rzadko który silnik wytrzymuje w samochodzie, teraz te nowe silniki to 100tys km ciężko przejechać (takie gówno teraz robią). |
co ty gadasz 100tys to ma 3 letnie auto, a te auta sprowadzone z zagranicy (10letnie) mają po 400-600tys km tylko sprzedawane przez polaków mają 100-200tys km, silnik w aucie bez problemu wytrzyma 500tys km |
Ja mówie że te całkiem nowe nie wytrzymują 100tys km, jako przykład podam po raz kolejny Renault Clio najnowszy model. Po 20tys padają katalizatory, po 60 głowice, a po 100 cały silnik.
Co do Poloneza to znam gościa co zrobił 300tys km polonezem bez remontu generalnego w ciągu 10lat na taksówce. A tak to polonez wytrzymuje najczęsciej do 200tys.
Co do aut z zagranicy to różnie bywa, ale naprawde mało który silnik wytrzymuje 500tys km. Francuskie i włoskie skify to nie raz zdarzało sie, że po 200tys silniki padały, niemieckie i japońskie silniki wytrzymują z 300-400tys a te najbardziej udane to z 500-600tys.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz18
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:37, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
eeeeeeeeee to niemozliwe, ze po 100tys trzeba robic remont
przeciez auta ponad 10letnie z niemiec z przebiegami 200-400tys km są w duuuuuuuuuzo lepszym stanie niz fiaty 3-5letnie co maja napite 60-100tys km
tapicerka, wnetrze, silnik itp jest w duzo lepszym stanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 19:47, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Masz racje, nie robi sie remontu po 100tys. Takie auto od razu idzie na złom.
Niestety, ale teraz samochody robią z gówną. Z gówna powstają i w gówno sie obracają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz18
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:25, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a 10 lat temu tak nie bylo? twoim zdaniem np nowe SEICENTO za prawie 30k jest duzo gorsze niz golfik 2, 3 za 2-5tys zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam opla astre 1,7TDI(silnik isuzu)i ma przebieg 210000 tys.km i nic nie bylo przy nim robione(oprucz wymiany fitrow,paskow,olei itp)
Kolega kupił sobie nowego fiata 3 lata temu ma przebieg 120000 tys.km i juz polowe silnika wymienil
Te fiaty to porażka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:44, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Materiały ważna sprawa, dobry olej tak samo, czesci oryginalne nie zamienniki i ford mondeo 97r przejechał 370 tys km po czym nastąpił remont silnika (łożyska uszczelniacze rozrząd, pierścienie, tłoki niestety nie bo w fordach sworznie są zgrzewane z tłokiem) i silnik zrobi kolejne 300tys... Oczywiście są silniki które przejeżdzają milion km ale musza byc regularnie serwisowane w autoryzowanych servisach (podłaczanie komputerów do czujników o których zwykli mechanicy nie maja pojecia a servis nie zdradza ich położenia) niestety nie są to tanie silniki. 35tys km w 2t to już czas na kapitalke (cała góra i pół dołu).
Do autora tematu, silniki 2t w sporcie przejezdzają po 25 motogodzin i tłok do wymiany...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|