 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:46, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tomasz bo to prawda. Seicento jest wyprodukowane na podzespołach gorszej jakości niż Golf 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 22:24, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Seicento to może nawet nie tak bardzo, bo to dość stara konstrukcja. Ja mówie o nowiutkich zwłaszcza francuskich samochodach, gdzie wszystko co sie da jest plastikowe, nawet przepustnica (Renault thalia 1,4)
Cytat: | 35tys km w 2t to już czas na kapitalke (cała góra i pół dołu) |
A co ty chcesz wymieniać z tej góry ?? Głowice bedziesz zmieniać po 35tys km ?? Góra silnika zaczyna sie od głowicy wzwyż, a dół silnika od głowicy na dół.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:50, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
z tym że Renault Thalia to na pewno francuska konstrukcja?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 22:55, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No przecież to jest francuski skiff to jaka ma być konstrukcja jak nie francuska ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:56, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Góra -> od podkładki pod cylindrem, dół poniżej.
Tomek nie widzialeś nigdy ściga 125 po takim przebiegu, to zdziwiłbys się jak wygląda głowica (poobijana przepalona niesymetryczna jakieś dziurki itp oczywiscie to są rzadkie przypadki). Reszta remontu na "górze" to tłok pierscienie sworzen łożysko sworznia, szlif badz tulejowanie cylindra, regeneracja zaworu wydechowego, a na dole regeneracja wału nowe simmery, łożyska, tarcze sprzęgłowe, listki membrany, popychacz sprzęgła, ew wybieraki biegów, regeneracja pompy... Podkladki dystansujące, wytarte segery... Duzo może byc takiego rodzaju częsci.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 11:24, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
r4g3, ale my mówimy o simsonie.
A co do podziału silnika góra-dół to w samochodach jest właśnie tak jak mówiłem, czyli od łączenia głowicy z blokiem zaczyna sie podział.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:33, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Co do poprzednich wypowiedzi Tomka mam passata b4 zrobione już prawie 300 tyś. km. i nadal chodzi jak nowy od wymiany do wymiany oleju stary nic nie dolewa na pewno polata jeszcze drugie tyle:)
Co do simsona to u mnie dzieję się to samo ale mam lekki luz na korbowodzie:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:13, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 35tys km w 2t to już czas na kapitalke (cała góra i pół dołu) |
Cytat: | A co ty chcesz wymieniać z tej góry ?? Głowice bedziesz zmieniać po 35tys km ?? Góra silnika zaczyna sie od głowicy wzwyż, a dół silnika od głowicy na dół. |
No a ja mówie o 2t. O tym temat.
Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Czw 12:14, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:19, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tomek1212 napisał: | No przecież to jest francuski skiff to jaka ma być konstrukcja jak nie francuska ?? |
a nie bazuje to czasem na Dacii Sandero?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 1:05, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A nie wiem, może być i tak, ale napewno nad konstrukcją tego skifa myślały jakieś "mądre" głowy żabojadów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|