Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
dzwonią pierścienie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:31, 20 Sty 2009    Temat postu: dzwonią pierścienie

Witam zrobiłem remont silnika założyłem nowe pierścienie świeżo po remacie simek osiągał prętkość 80 km/h przy cylindrze 50 ccm po zrobieniu 100 km nowe pierścienie zaczęły dzwonić a simek miał problem jechać 50 km/h więc postanowiłem wymienić pierścienie na nowe jak zdjąłem cylinder to sie okazało ze pierścienie nie sa zdarte wyglądały jak nowe nie miały luzu ale i tak wymieniłem na nowe . Po wymianie okazało się że pierścienie nadal dzwonią i to o wiele mocniej a Siemek jedzie 50 km/h czego to może być przyczyna bo oleju nie leje za mało ???
:!


Ostatnio zmieniony przez PeTrEee dnia Wto 13:32, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:37, 20 Sty 2009    Temat postu:

Z tego co piszesz wynika że wcale nie docierales cylindra,i to jest zapewne powod

Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Wto 13:37, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:48, 20 Sty 2009    Temat postu:

tylko że cylindra nie wymieniałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:51, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ale wymieniałeś tlok,tak ?A tłok i pierscienie to też trzeba docierać,a tak pozatym nie daje sie nowego tloka do starego cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:53, 20 Sty 2009    Temat postu:

nie wymieniałem tłoka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:59, 20 Sty 2009    Temat postu: Re: dzwonią pierścienie

PeTrEee napisał:
zrobiłem remont silnika założyłem nowe pierścienie świeżo po remacie

Ciekawe co według Ciebie można nazwać remontem.Pewnie masz już zużyty cylinder i tłok.Zobacz czy masz próg na cylindrze,gdy bedzie próg oddaj cylinder do szlifu lub kup nowy z tłokiem MZA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:07, 20 Sty 2009    Temat postu:

robiłem juz nie jednego komar i nie jednego simson i wiem co to jest remont a progu na cylindrze nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:01, 20 Sty 2009    Temat postu:

haha czlowieku to co ty nazywasz remontem co??:P nie wymieniales tloka, nie robiles szlifu.. tylko zmieniles pierscienie i to nazywasz remontem?? Dales mu w piz.. a wiesz panie mechaniku co nie jednego komara i simsona robiles ze pierscienie tez sie dociera przez jakis okres czasu bo moga powstac przedmuchy?? Druga sprawa.. co sie stalo ze zmieniales pierscienie?? stwierdziles ze simek juz jest slaby i co wymieniles same pierscienie?? Wiec sie nie dziw ze tylko przez 100 km dobrze jezdzil.. A o tych 80 km/h na seryjnym osprzecie juz nie wspomne.. Pozdr.

Ostatnio zmieniony przez Gangsta dnia Wto 22:51, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 19:30, 20 Sty 2009    Temat postu:

Jeszcze raz zobacze, ze ktoś napisze "remąt", "prętkość" itp to WARN bez ostrzeżenia

Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Wto 19:30, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:32, 20 Sty 2009    Temat postu:

Sama wymiana pierścieni to dupa a nie remont. Zresztą nie dziwię sie że dzwonią jak od razu jechałeś te ,,szalone 80km/h" Tyle to na pewno nie jechałeś ale nie można od razu nowym pierścieniom wstawiać w piz**dę.
A tak w ogóle to skoro robiłeś tyle simsonów i komarów to po co pytasz sie nas co mogło sie stać? Przecież dobrze wiesz co to remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2009    Temat postu:

Panie znawco jeśli cylinder nie ma progu ani żadnej ryski to po co go wymieniać ???? A po za tym docierałem pierścienie i jechałem 80 przy 16 zębatce i kto ci mówił że mam seryjnego simsona ???? A wymienienia łożysk wały zimeryngów skrzyni giegu i wiele innych części to moim zdaniem to jest remont...

Ostatnio zmieniony przez PeTrEee dnia Wto 21:20, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kostek
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nieba ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:19, 20 Sty 2009    Temat postu:

PeTrEee napisał:
Panie znawco jeśli cylinder nie ma progu ani żadnej ryski to po co go wymieniać ???? A po za tym docierałem pierścienie i jechałem 80 przy 16 zębatce i kto ci mówił że mam seryjnego simsona ????



Człowieku oni starają się ci doradzić zdiagnozować problem a ty z ryjem na nich wiedzą 10 razy więcej od ciebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeTrEee
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olesno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:22, 20 Sty 2009    Temat postu:

A kto zaczął ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:28, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ale 80km/h przy 16z to i tak dużo jak na sima.A tak dla Twojej widomosci,nie wymienia się samych pierscieni tylko jak coś to razem z tłokiem.A tłok powinno się dopasowywać do cylindra.A skoro cylinder taki taki"świetny" to może kupiłeś pierscienie po 1,50zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 22:37, 20 Sty 2009    Temat postu:

może byście zeszli w końcu z niego !! ?? i mu pomogli...

To ze nie opisał dokładnie co robił itd. to nie znaczy że macie prawo do niego tak pisać.

żal.


Jeśli wsadziłeś nowe pierścionki do ,,starego" cylindra i tłoku to takie są efekty.
Na pewno jak dasz manetkę na maksa to jest tak zwane dzwonienie ?? Jedyna rada to zrobić szlif cylindra, nowy tłok i pierścienie. Potem dotrzeć i bezie leciał Ci te magiczne 80 km/h ;p chociaż tak naprawdę to chyba coś około 70 ;].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin