 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:43, 23 Lip 2010 Temat postu: dziwny przypadek z jazdą na wysokich obrotach |
|
|
Witam. Mam Simsona S51 zapłon platynkowy 12v no ładnie chodzi ale jak się go tak dobrze przyciśnie to na kazdym biego tak leko przerywał . Zapłon ustawiony i przerywacz też gażnik czyszczony . co to może być.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan

Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Pią 18:18, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może dawka paliwa za mała ? Przestaw na iglicy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:00, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no ok .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:18, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mam/ miałem to samo. U mnie pomogło zwiększenie dawki ta iglicy. Obecnie mam na 4ząbku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:18, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mam binga 17 i licząc od dołu tez mam na 4 ząbku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:31, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja liczyłem od góry . Tylko, że ja mam 16n3-4
Ostatnio zmieniony przez abramov dnia Sob 21:31, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:37, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
he he bo jak zmieniałem linke od gazu to był brat cioteczny przy tym i kazałem mu policzyc na którym rowku jest iglica no i tak mi powiedział. to moze zle ja zrozumiałem go
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareckiGTI
Bywalec

Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:46, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A patrzyłeś poziom paliwa w gaźniku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:15, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
czyli pływak zobaczyć mam?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prezes333
Bywalec

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:25, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na razie pływaka nie ruszaj. Radziłbym ci zwiększyć dawkę paliwa na iglicy. To z pewnością powinno rozwikłać problem z szarpaniem Simsona.
Sprawdź to i napisz jak ci to wyszło. Jutro niedziela, tak przy okazji
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:28, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ale on mi nie szarpie tylko na wysolich obrotach takie lekie mulenie i jak by odciencie ,przerywanie a na 4 biego gazu mam jescze troche to jak dam na ful to takie buczenie słychac jest. ok
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareckiGTI
Bywalec

Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:14, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Buczenie jest wywołane otwarta przepustnicą na full a przez to pobiera powietrza ile sobie zażyczy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec

Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:42, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
bartus weź poprawkę na to w jakim stanie może być zestaw wał tłok pierścienie cylinder... jak któraś z tych części jest zużyta to przy bardzo wysokich obrotach może się tak dziać przerywać, "przyhamowywać" etc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:39, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no na lato go mi mechanik robił no i pow że części są nie takie złe jescze i może chodzić .... Ale przy mojej jeżdzie mogły sie już zuzyć . Może i masz racje dam92.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|