Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dusi na niskich obrotach.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 03 Cze 2008    Temat postu: Dusi na niskich obrotach.

Witam.
Dziś po dłuższej trasie zauważyłem, że sismon conajmniej dziwnie chodzi. Ma strasznego muła na wolnych obrotach. Ruszenie pod góre z 1 graniczy z cudem. Musiałem trzymać w połowie sprzęgło i jak dostał już obrotów to dopiero idzie jak strzała. Tak samo jak jade na 4 ponad 50 i odejme gazu i dam trochę to zaczyna go dławić. Zapłon czy coś z gaźnikiem według was?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matti_92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 1200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiecie że mam banany:)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 03 Cze 2008    Temat postu:

jak dajesz miesznake? na poczatek moze wymien swiece a jak to nie pomoze to bedzie zapłon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:45, 03 Cze 2008    Temat postu:

Mieszanka wzbogacona bo jest po szlifie. Zapłon już ustawiłem 1,8mm przez zz i platynki na 0,4mm. Wszystko idealnie poodmierzałem. Może znajdę jakąś świece, jak to nie pomoże to sprawdze gaźnik, bo tak jakby go troche zalewało. Powiedzcie mi jak ma być poziom paliwa w komorze pływakowej? Jak wszystko wyjmiemy, to paliwo powinno sięgać do tego trzpienia w komorze? Chodzi o gaźnik 16n1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: Wto 20:03, 03 Cze 2008    Temat postu:

Lorden napisał:
Mieszanka wzbogacona bo jest po szlifie.


To własnie na dotarciu ma być mniej tej mieszanki (1;33)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:11, 03 Cze 2008    Temat postu:

Mirek to jest stosunek oleju do paliwa czyli normalnie leje sie 1litr oleju na 50l beny a na dotarciu 1l oleju na 33l beny więc mieszanka jest bardziej bogata w olej,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:22, 03 Cze 2008    Temat postu:

Powiedzcie jak z tym poziomem paliwa Happy

Paluch, ty od 4 roku życia jeździsz na motorze? Wide grin Tak wynika z twojego konta na bikepics.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 20:29, 03 Cze 2008    Temat postu:

ja zwsze ustawiam tak zeby było lekko więcej niż połowa zalana komora pływakowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:54, 03 Cze 2008    Temat postu:

Poziom paliwa ma znajdowac się na wysokości tego słupka co wystaje w komorze pływakowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:53, 05 Cze 2008    Temat postu:

Ustawiłem poziom paliwa w gaźniku, zapłon też ustawiłem. Nie mam tylko narazie świecy na zmiane, ale nadal jest to samo. Nie jestem w stanie ustawić wysokich obrotów na gaźniku. Są bardzo niskie obroty, a jak dokręce to blokuje przepustnice (oczywiście podnosze ją do regulacji). Jak przejade kilka kilometrów i silnik się zagrzeje i odejme mu gazu na luzie, to strasznie ciężko wkręcić mu się na obroty. Daje na maks. manetke gazu a on muli. Dopiero po dłuższej chwili jakby się przepalał i chodzi. O co może chodzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:41, 05 Cze 2008    Temat postu:

Za duża dawka paliwa na iglicy, albo nie dokręciłeś głównej dyszy :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:45, 05 Cze 2008    Temat postu:

Dawka paliwa jest właśnie największa i tu jest chyba błąd. Dysza jest mocno przykręcona, bo ustawiałem poziom paliwa w gaźniku i siedziała dobrze. Spróbuje jeszcze przeczyścić filtr powietrza. Znacie jakieś dobre sposoby na wyczyszczenie go?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 05 Cze 2008    Temat postu:

Ustaw najpierw iglice na środek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:20, 05 Cze 2008    Temat postu:

Najpierw zmniejsz dawkę paliwa na iglicy. A co do tego filtra to słyszałem że można go czyścic tzn zamoczyc go w mieszance takiej jak lejesz do baku poczekac aż wyschnie i wytrzepac ten syf.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:42, 05 Cze 2008    Temat postu:

Zmniejszyłem dawke i to samo jest. Po zagraszniu silnika nie moge wysokich obrotów ustawić śrubką :/ Już zmieniałem nawet dysze wolnych obrotów na oryginalną, ale żadnej zmiany nie ma. Jeździć się da na nim, ale jest to bardzo uciążliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:38, 05 Cze 2008    Temat postu:

Sprawdź czy przypadkiem nie masz luzów na łożyskach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin