|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel332
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:36, 03 Sie 2010 Temat postu: Czyżby sprzęgło się ślizga? |
|
|
Jest taka sprawa niedawno wymieniałem tarcze na początku dobrze chodził ale od 3 dni jak jadę i np:
Mam manetkę gazu do połowy i chciałbym szybko przyśpieszyć to sim zamiast się zbierać jedzie tak samo(nie zwieksza szybkości) a silnik wyje jak gdybym go wysprzęglił ,gdy zaś dodaje gazu powoli to normalnie przyspiesza.
Czego to oznaka?ślizga się? mam go podkręcić na regulacji przy kierownicy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:14, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tak. sprzęgło się ślizga. Przy manetce go nie wyregulujesz, będziesz musiał:
Cytat: |
Regulacja sprzęgła:
Drugi sposób stosuje się w sytuacji, gdy zakres regulacji śruby nastawczej dźwigni sterowania zostanie wyczerpany. W pierwszej kolejności należy śrubę ustawić w położeniu wyjściowym, zdjąć pokrywę sprzęgła lubRegulacja sprzęgła za pomocą śrubokręta- kluczem 10 należy dokręcić solidnie kontrnakrętkę, by sprzęgło nie uległo rozregulowaniu podczas pracy silnika w przypadku silników M501/701 zdemontować czarny, gwintowany korek. Następnie po poluzowaniu przeciwnakrętki na tarczy dociskowej sprzęgła (za pomocą wygiętego klucza oczkowego lub nasadowego o rozwartości 10 mm) wkręcać wkrętakiem śrubę dociskową do chwili zlikwidowania luzu zarówno przy dźwigni sterowania sprzęgłem, jak również przy uchwycie mocującym linkę do silnika. Następnie wykręcić ją o 1/2 do 3/4 obrotu i zablokować w tym położeniu przeciwnakrętką. Na zakończenie założyć pokrywę sprzęgła lub wykręcić gwintowany korek i wyregulować luz dźwigni sterowania sprzęgłem na kierownicy.
|
Ostatnio zmieniony przez M A C K dnia Śro 6:15, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*zielony*
Nowicjusz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:47, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wymien docisk sprzegla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:11, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
przy manetce jest taka śrubka ja dokręcasz i powinno śmigać jak należy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kk_enduro
Nowicjusz
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 26 Sie 2010 Temat postu: Czyżby sprzęgło się ślizga? |
|
|
Ale jeszcze jest jedna regulacja od strony kopnika w deklu obok napisu 3 lub 4 tam sie kręci śrubokrętem ja miałem slizgające sprzęgło to tam pokręciłem i grało bo ta śrubka przy kierownicy to regulacja luzu linki
Ostatnio zmieniony przez kk_enduro dnia Czw 16:30, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|