Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co się bardziej opłaca?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fritz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:49, 29 Cze 2011    Temat postu: Co się bardziej opłaca?

Trochę niezwiązane ale nie wiedziałem gdzie dać.W sumie to problem ogólny. Proszę o pomoc.
Tak więc:
1)Czy opłaca się kupić simka s51 23000 km przejechane? Dodam że ciągnie super, lakier orginalny. Piszą że simkiem pojeździsz bez remontu 20000 do 25000 km.
Jak przyjdzie chwila na remont to co trzeba zrobić? Trzeba będzie wymienić tylko tłok i pierścienie czy coś jeszcze? Wszytko orginalne dodam jeszcze. 4 biegi.

2)I druga sprawa. Oglądałem simka s51 3 biegi, nawet fajny, tylko jak na początku gazuje, na 1, to troche moc spada a potem już wszytko ok. No i ciągnie troche słabiej niż poprzedni.
2 jest o około 300 zł tańszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:36, 30 Cze 2011    Temat postu:

Moim zdaniem lepszy jest ten pierwszy. To ile km przejedziesz zależy od tego jak użytkujesz motor, więc nie przywiązywał bym dużej wagi do tego co piszą.
Remont silnika można przeprowadzić wtedy gdy coś się zepsuje i trzeba to wymienić, lub tak o prostu.
Gdy się coś zepsuje w środku, to wiadomo: rozkręcasz wymieniasz. W drugim przypadku przeważnie wymienia się pierścienie, tłok, cylinder do szlifu. Jeżeli wał jest krzywy można oddać do regeneracji zamiast kupować nowy. Do tego uszczelki, uszczelniacze, olej itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fritz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:43, 30 Cze 2011    Temat postu:

Aha, wielkie dzięki za pomoc. Pojeżdże troche jeszcze i jak nie znajde nic innego to chyba kupie tego pierwszego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachu
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica DOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:13, 30 Cze 2011    Temat postu:

Bierz pierwszego. Dołożysz te 300zł i będziesz miał spokój oraz więcej mocy i "czwórkę" :] Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin