Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak wolnych obrotów, dławi sie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:33, 03 Sie 2013    Temat postu: brak wolnych obrotów, dławi sie

Witam.
Mam taki oto problem z Moim simsonkiem s51 electronic.

Po wykręceniu śruby mieszanki o 2,5 obrotu i regulacji srubki od wolnych obrotów przy założonej gumie od gaźnika (tym króćcu) gaśnie na prawie wykręconej śrubie od wolnych i buuuuczy podczas dodania gazu, po zdjęciu tej gumy Simson kręci się ładnie i po dodaniu całej manetki gazu nie gaśnie.

Mój gaźnik to 16n3-2, nowa uszczelka i ustawiony poziom paliwa.

Co może być przyczyną?

Pozdrawiam i czekam na pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:27, 04 Sie 2013    Temat postu:

Ja mam podobnie i puki nie kupię stożka to nie będzie poprawy.Wyczyść filtr pow,wyreguluj gaźnik ( bo te 2,5 obr to nie reguła).Zależy jaki masz cylinder bo tuningowe potrzebują więcej powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siweknr121
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:44, 04 Sie 2013    Temat postu:

Lub dysza głowna za duża Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Nie 16:50, 04 Sie 2013    Temat postu:

jak koledze np przed tem było dobrze a teraz tak odrazu zła dysza nie .. xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:21, 04 Sie 2013    Temat postu:

Gaźnik czyszczony?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:54, 04 Sie 2013    Temat postu:

Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza nowy.
Dodam że Simek dużo pali, chyba z 8litrów na 100 ._.
Gdzieś czytałem że to simmering od strony magneta na wale, i po tej wymianie będzie śmigać bo łapie fałszywe powietrze.
Jutro wymienię simmering i odpowiem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:02, 05 Sie 2013    Temat postu:

Jeszcze sie nie spotkałem z tym żeby ten simering był przyczyna tak dużego spalania.Zobacz jak świeca wygląda,jaki ma kolor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:26, 05 Sie 2013    Temat postu:

Nie możliwe raczej żeby tyle przepalał, sprawdź układ paliwowy, czy nie cieknie np z wężyka, lub z pod uszczelki gaźnika. Tak trochę jakby miał za duży stan paliwa ustawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siweknr121
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:33, 05 Sie 2013    Temat postu:

Mojemu kuznowi też tak się robiło to jak rozkręciliśmy gaźnik to okazało się że rozpylacz był za słabo dokręcony i ciągnął więcej paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pon 13:55, 05 Sie 2013    Temat postu:

ja też tak miałem ale chyba mi z 10 palił ale to było przez zapłon i przeciekający gaźnik xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:05, 05 Sie 2013    Temat postu:

Cieknie duzo paliwa z kolanka/tłumika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:09, 05 Sie 2013    Temat postu:

No z tłumika leci taka czarna maź.
Z uszczelki gaźnika nie cieknie, jest nowa, dobrze przykręcona (sucha)
Hmm, dziś wymieniłem simmering od strony magneta. Simmer przepuszczał olej, wymieniłem i już nie powinno lecieć, lecz simek i tak ch**owo chodzi.
Bez gumy chodzi idealnie.
Co musi być nie tak, przecież wszystkie simki mają tą gume i chodza na wolnych ładnie i wgl.
Jutro jeszcze zmienie simmering od strony sprzęgła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:34, 05 Sie 2013    Temat postu: Re: brak wolnych obrotów, dławi sie

TheProLukasz napisał:
Witam.
Mam taki oto problem z Moim simsonkiem s51 electronic.

Po wykręceniu śruby mieszanki o 2,5 obrotu i regulacji srubki od wolnych obrotów przy założonej gumie od gaźnika (tym króćcu) gaśnie na prawie wykręconej śrubie od wolnych i buuuuczy podczas dodania gazu, po zdjęciu tej gumy Simson kręci się ładnie i po dodaniu całej manetki gazu nie gaśnie.

Mój gaźnik to 16n3-2, nowa uszczelka i ustawiony poziom paliwa.

Co może być przyczyną?

Pozdrawiam i czekam na pomoc

Śrubka o którą pytasz służy do regulacji składu mieszanki biegu jałowego (tylko biegu jałowego) Ta pod plombą do ilości tego składu.
Gaźnik jaki posiadasz to nie jest N1 i nie podchodź do niego w ten sam sposób. Przyczyną takiego stanu rzeczy jak sądzę jest zapchany filtr powietrza lub zbyt duża dysza główna paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:55, 05 Sie 2013    Temat postu:

To co cieknie to benzyna czy olej?Ja wnioskuje że raczej wymiana drugiego simeringu mija się z celem no chyba że pluje z tłumika olejem,świeca jest zawalona,duzo kopci i bierze olej ze skrzyni.Z tego co pisałeś raczej te objawy u Ciebie nie występują.Więc myśle że ta maź to jest nieprzepalone paliwo na które twój simson ma taki apetyt a potem i tak 3/4 wypieprza na jezdnie bo mu nie smakuje:)Na poważnie to raczej tak jak kolega powyżej - dostaje za dużo paliwa(dysza) lub za mało powietrza(filtr) i przy dodaniu gazu go zalewa a jak zdejmiesz gume filtra to ciągnie więcej powietrza i wtedy ta mieszanka którą dostaje w ogóle ma prawo sie zapalić.Taka moja teoria.

Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Pon 23:00, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:09, 05 Sie 2013    Temat postu:

No ale jeśli czarna substancji ciekła od strony magneta to był to chyba olej ze skrzyni nieprawdaż?

Filtr kupiony nowy, czyściutki.
A mam pytanie, jak otworzyć tą blachę co jest przykęcona na dwie śruby (w boczku prawym) tą blache co trzyma filtr.

Dysza ma przepustowość - 70 / wolne 35 / ssanie 60.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin