|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:33, 03 Sie 2013 Temat postu: brak wolnych obrotów, dławi sie |
|
|
Witam.
Mam taki oto problem z Moim simsonkiem s51 electronic.
Po wykręceniu śruby mieszanki o 2,5 obrotu i regulacji srubki od wolnych obrotów przy założonej gumie od gaźnika (tym króćcu) gaśnie na prawie wykręconej śrubie od wolnych i buuuuczy podczas dodania gazu, po zdjęciu tej gumy Simson kręci się ładnie i po dodaniu całej manetki gazu nie gaśnie.
Mój gaźnik to 16n3-2, nowa uszczelka i ustawiony poziom paliwa.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam i czekam na pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:27, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobnie i puki nie kupię stożka to nie będzie poprawy.Wyczyść filtr pow,wyreguluj gaźnik ( bo te 2,5 obr to nie reguła).Zależy jaki masz cylinder bo tuningowe potrzebują więcej powietrza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:44, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Lub dysza głowna za duża
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Nie 16:50, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jak koledze np przed tem było dobrze a teraz tak odrazu zła dysza nie .. xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:21, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Gaźnik czyszczony?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:54, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza nowy.
Dodam że Simek dużo pali, chyba z 8litrów na 100 ._.
Gdzieś czytałem że to simmering od strony magneta na wale, i po tej wymianie będzie śmigać bo łapie fałszywe powietrze.
Jutro wymienię simmering i odpowiem!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:02, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze sie nie spotkałem z tym żeby ten simering był przyczyna tak dużego spalania.Zobacz jak świeca wygląda,jaki ma kolor.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:26, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie możliwe raczej żeby tyle przepalał, sprawdź układ paliwowy, czy nie cieknie np z wężyka, lub z pod uszczelki gaźnika. Tak trochę jakby miał za duży stan paliwa ustawiony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:33, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mojemu kuznowi też tak się robiło to jak rozkręciliśmy gaźnik to okazało się że rozpylacz był za słabo dokręcony i ciągnął więcej paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Pon 13:55, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
ja też tak miałem ale chyba mi z 10 palił ale to było przez zapłon i przeciekający gaźnik xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:05, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Cieknie duzo paliwa z kolanka/tłumika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:09, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No z tłumika leci taka czarna maź.
Z uszczelki gaźnika nie cieknie, jest nowa, dobrze przykręcona (sucha)
Hmm, dziś wymieniłem simmering od strony magneta. Simmer przepuszczał olej, wymieniłem i już nie powinno lecieć, lecz simek i tak ch**owo chodzi.
Bez gumy chodzi idealnie.
Co musi być nie tak, przecież wszystkie simki mają tą gume i chodza na wolnych ładnie i wgl.
Jutro jeszcze zmienie simmering od strony sprzęgła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:34, 05 Sie 2013 Temat postu: Re: brak wolnych obrotów, dławi sie |
|
|
TheProLukasz napisał: | Witam.
Mam taki oto problem z Moim simsonkiem s51 electronic.
Po wykręceniu śruby mieszanki o 2,5 obrotu i regulacji srubki od wolnych obrotów przy założonej gumie od gaźnika (tym króćcu) gaśnie na prawie wykręconej śrubie od wolnych i buuuuczy podczas dodania gazu, po zdjęciu tej gumy Simson kręci się ładnie i po dodaniu całej manetki gazu nie gaśnie.
Mój gaźnik to 16n3-2, nowa uszczelka i ustawiony poziom paliwa.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam i czekam na pomoc |
Śrubka o którą pytasz służy do regulacji składu mieszanki biegu jałowego (tylko biegu jałowego) Ta pod plombą do ilości tego składu.
Gaźnik jaki posiadasz to nie jest N1 i nie podchodź do niego w ten sam sposób. Przyczyną takiego stanu rzeczy jak sądzę jest zapchany filtr powietrza lub zbyt duża dysza główna paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:55, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
To co cieknie to benzyna czy olej?Ja wnioskuje że raczej wymiana drugiego simeringu mija się z celem no chyba że pluje z tłumika olejem,świeca jest zawalona,duzo kopci i bierze olej ze skrzyni.Z tego co pisałeś raczej te objawy u Ciebie nie występują.Więc myśle że ta maź to jest nieprzepalone paliwo na które twój simson ma taki apetyt a potem i tak 3/4 wypieprza na jezdnie bo mu nie smakuje:)Na poważnie to raczej tak jak kolega powyżej - dostaje za dużo paliwa(dysza) lub za mało powietrza(filtr) i przy dodaniu gazu go zalewa a jak zdejmiesz gume filtra to ciągnie więcej powietrza i wtedy ta mieszanka którą dostaje w ogóle ma prawo sie zapalić.Taka moja teoria.
Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Pon 23:00, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:09, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No ale jeśli czarna substancji ciekła od strony magneta to był to chyba olej ze skrzyni nieprawdaż?
Filtr kupiony nowy, czyściutki.
A mam pytanie, jak otworzyć tą blachę co jest przykęcona na dwie śruby (w boczku prawym) tą blache co trzyma filtr.
Dysza ma przepustowość - 70 / wolne 35 / ssanie 60.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|