Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak wolnych obrotów, dławi sie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:15, 05 Sie 2013    Temat postu:

TheProLukasz napisał:
No ale jeśli czarna substancji ciekła od strony magneta to był to chyba olej ze skrzyni nieprawdaż?
.

Niby w jaki sposób? tam może się pojawić olej ze skrzyni korbowej, raczej czysty, tłusty osad na statorze.
Jeżeli został widoczny zaczerniony olej, sugerowało by to nie tylko nie trzymanie uszczelniacza a dodatkowo przedmuch na pierścieniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:29, 05 Sie 2013    Temat postu:

Przepraszam, nie doczytałem o tym że prawy simering przepuszczał olej.Ja bym stawiał na to że go zalewa.Regulacja iglicy,ewentualnie wymiana dyszy na mniejszą.

Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Pon 23:33, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:56, 05 Sie 2013    Temat postu:

Przedmuch na pierscieniach powodowalby nietrzymanie wolnych obrotow przy zalozonej gumie od filtra?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:59, 05 Sie 2013    Temat postu:

Pss nie mówi że przemuch powoduje brak trzymania wolnych obrotów tylko że może także u Ciebie występować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:14, 06 Sie 2013    Temat postu:

a mnie wlasnie nurtuje przyczyna braku wolnych, bo jezdzac bez gumy niedlugo nie odpale Wide grin

moze jakis gaznik jest felerny?
Zaplon przestawic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:23, 06 Sie 2013    Temat postu:

Rozumiem że sprawdziłeś jak chodzi na innej dyszy lub na innym ustawieniu iglicy?Od początku - wykręć świecę i sprawdź jej kolor.Spróbuj także opuścić iglice o jeden rowek i zobaczyć czy jest jakas poprawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:25, 06 Sie 2013    Temat postu:

hmm, a wina tego moze byc nieszczelny tloczek od ssania?
ze nie domyka do konca przeplywu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:30, 06 Sie 2013    Temat postu:

Regulacja platynek następnie zapłonu, dalej poziomu paliwa w komorze pływakowej, po czym regulacja właściwa gaźnika zależnie od rodzaju - takie są zasady. W moim pierwszym poście w tym temacie napisałem wszystko co jest potrzebne by uporać się z prawidłową prędkością obrotową biegu jałowego.
Tak na marginesie to w pierwszym etapie docierania silnika może być problem z regulacją wolnych obrotów dla gaźnika N3 (silne tarcie) co minie z czasem.

Cytat:
hmm, a wina tego moze byc nieszczelny tloczek od ssania?
ze nie domyka do konca przeplywu?

Takie wpisy są "dobijające" - no ale sam pomyśl?


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Wto 0:35, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:34, 06 Sie 2013    Temat postu:

Oczywiście że może.Tłoczek puszcza zbyt duzo paliwa i go zalewa

Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Wto 0:34, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:27, 06 Sie 2013    Temat postu:

hmm mam zaplon elektroniczny i musze zaopatrzyc sie w stroboskop lub czujnik zegarowy.
w gazniku poziom paliwa wyregulowany.
w najblizszym czasie zdejme cylinder i zobacze jak wyglada cylinder i wsrodku silnik.
na wyzszych partiach obrotow chodzi idealnie a na nizszych nie.
obstawiam ze to zaplon, moze tez mam lekko sciety klin?
musze dokladnie sie przyjzec i zrobic to wkoncu bo ciagle trzymanie na wysokich obrotach mnie wku**rwia. i te dobijajace spalanie.

a i tak na marginesie.
zle zawirowanie spalin tez ma wplyw na obroty?
bo mam jakas dziwna przerobke tlumika..
we wkladzie na tych dwoch blaszkach sa wywiercone otwory i w koncowce tlumika pod wylotem jest dziura wywiercona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:40, 06 Sie 2013    Temat postu:

Ktoś próbował widocznie zrobić w Twoim simsonie przeróbke tłumika na AoA1 stąd te dziury we wkładzie, wiesz, super tuning, mega moc itd.Teraz mówisz tylko o wolnych obrotach, a co z tym filtrem?Przejrzyj wszystko od podszewki, od tłumika,przez zapłon do gaźnika i zdaj relacje.Bez czujnika sie obejdziesz, wystarczy suwmiarka.

Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Wto 13:41, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:09, 06 Sie 2013    Temat postu:

i suwmiarke wciskam w glowice, odmuerzam 1,8 mm i co dalej?
moglbys mi to opisac bo wiekszosc tutoriali jest z wykorzystaniem czujnikow/ stroboskopow itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:36, 06 Sie 2013    Temat postu:

TheProLukasz napisał:
i suwmiarke wciskam w glowice, odmuerzam 1,8 mm i co dalej?
moglbys mi to opisac bo wiekszosc tutoriali jest z wykorzystaniem czujnikow/ stroboskopow itp.

Panie kolego taki jest urok zapłonu elektronicznego że bez tych wynalazków w postaci lampy stroboskopowej ustawienie zapłonu jest nie możliwe (chyba że na słuch). Jednak zanim coś sobie popsujesz to od góry, od strony cylindra w gaźniku znajduje się zaślepka pod nią śrubka regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego (podejrzewam że wystarczy wykręcić ją o jeden obrót). Kolejnym krokiem powinno być ustawienie równości w pracy silnika na wolnych obrotach, do tego służy ta śrubka regulacji ilości powietrza ze sprężynką, przy regulacji której należy uzyskać równomierne i jak najwyższe obroty. Następnie możesz zmniejszyć obroty wkręcając śrubkę z pod zaślepki. Pamiętaj że po regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego tych śrubek się nie rusza! Nie tak jak to było w gaźnikach serii N1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheProLukasz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:47, 06 Sie 2013    Temat postu:

jutro to sprawdze bardzo dokladnie.
dodatkowo sprawdze przelot powietrza do dyszy od wolnych czy jest drożny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:52, 07 Sie 2013    Temat postu:

Pss - od początku tłumaczyliśmy chłopakowi że cos jest z tym gaźnikiem ale jak on sie uparł na ten zapłon to niech reguluje:)

Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Śro 0:52, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin